Vraag me namelijk af wat zo'n tank plus vlotter etc zal kosten en hoe het zit met de veiligheid als de bestuurder een zware roker is

Ik bedoel die tanks die ze voor achter inde auto hebben die grote vierkante dingen, je kunt daar een pomp in zetten voor de toevoer enzo.ed_pret schreef:das ook wel mooi wat zij hebben, ik neem aan dat je die jerry cans bedoelt? Niet echt wat ik in gedachten had eigenlijk. Ik zit de denken aan een tank die me kofferbak zou vullen over de lengte en de breedte en dan niet al te hoog.
Kent er misschien iemand hier een apk aan wie die zou kunnen vragen of zoiets, mits goed lekvrij aangesloten, door de nederlandse apk zou komen?
wij begrijpen elkaar
je valt in herhaling, dat werd al gezegdclio_rally schreef:Dit soort tanks kun je toch in alle soorten en maten kopen? Staan gewoon in de gidsen van de tuners, sandtler, demon tweeks...
Gijs
Denk je ?? Alu is vrij slap als het om plaatmateriaal gaat zou het me daarom bijna niet voor kunnen stellen. DemonTweaks heeft zeker RVS, staat erbij in de folder namelijkrobert schreef:staaltje? rvs?Sven 5 Alpine Turbo schreef:kijk das nou knap staaltje werk
die op de foto zijn van alu hoor.
Yeps die heb je ook, staat ook in DemonTweaksTijn schreef:met een RVS tank zit je waarschijnlijk direct aan je maximum laadvermogen ....
Een goede tank bestaat overigens uit een alu huls en een kunstof "zak" als binnentank, of een kunststof binnentank met een soort honingraat-schuim er in (voor tegen het klotsen enzo)