Ik heb ff een search gedaan, maar heb niets kunnen vinden over deze open-luchtfilter van Pipercross met hitteschild voor de GTT, welke te koop is bij biesheuvel voor 98,81 pleuro's
[img]http://nl.magnashop.com/rally2000/image ... /PK062.jpg[/img]
Heeft iemand deze open-luchtfilter op z'n GTT?!
En kan diegene me dan vertellen of zo'n hitteschildje wel helpt, want dat vertrouw ik nog nie helemaal...
Pipercross + hitteschild
-
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Audi 80 met GTI motor
-
- Contacteer:
Beste...Turbo-Peer schreef:Ik heb ff een search gedaan, maar heb niets kunnen vinden over deze open-luchtfilter van Pipercross met hitteschild voor de GTT, welke te koop is bij biesheuvel voor 98,81 pleuro's
[img]http://nl.magnashop.com/rally2000/image ... /PK062.jpg[/img]
Heeft iemand deze open-luchtfilter op z'n GTT?!
En kan diegene me dan vertellen of zo'n hitteschildje wel helpt, want dat vertrouw ik nog nie helemaal...
Het luchtfilter zit daar op een verkeerde plaats. Veel te veel warme lucht op deze manier. Zo'n schuimfilter kan gaan afbrokkelen en is dus nog gevaarlijk ook. Beter is het om het luchtfilter in de wielkas of voorbumper te monteren.
-
Kan iemand me het verschil in geluid uitleggen (zal misschien moeilijk zijn maja
) tussen een schuim open-luchtfilter (bv.Pipercross) en katoenen open-luchtfilter (bv. Green, K&N).
Ik ken namelijk alleen mensen met een katoenen filter. En aangezien ik komende week een open-luchtfilter wil gaan kopen, wil ik graag weten wat nou een sportief geluidje geeft (schuim of katoen)

Ik ken namelijk alleen mensen met een katoenen filter. En aangezien ik komende week een open-luchtfilter wil gaan kopen, wil ik graag weten wat nou een sportief geluidje geeft (schuim of katoen)
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Audi 80 met GTI motor
Audi 80 met GTI motor
-
Volgens mij geeft een openluchtfilter sowieso wel een sportief geluid, of het nou van schuim of katoen is.