Chrisv schreef:gille 21TURBO schreef:Chrisv (pookie) schreef:Hmm, next problem...
Als ik van de snelweg af kom of op een 80 km weg naar stoplicht en ik schakel van 5 naar de 2 dan krijg ik hem niet naar de 2, (rest pakt ie ook niet) lijkt of dat alles ff geblokkeert is.
Na even beetje links rechts enzo met de pook is ineens alles weer normaal en krijg ik hem in zijn 2.
Dit gebreurde strax 2 keer, onderweg....
was di dan weer?
schakelstang stellen probleem opgelost.maar ff een suggestie doe,schakel van 5 naar 4 en zo naar 3 en dan 2 is beter voor je bak, en remt goed af op de motor ook.
Maar om even hierop terug te komen, is dit zo gepiept of moet ie weer een dag naar b. de haas toe om dit te doen

Na er een tijd geen last van te hebben gehad is het probleem weer terug, strax weer 2 keer.
Als ik in zijn 5 terug wil schakelen, maakt niet uit welke versnelling, slaat ie vast, pakt alleen de 5 nog.
Strax kon ik even alleen in de 1 en 2 rijden, na een km ofzo kreeg ik hem weer overal in.
Het probleem begint als ik in de 5 ben geweest en daarna terug ga, dit is niet altijd het geval.
Kan iemand me vertellen of ik de schakelstang zelf kan stellen?
Zoja, hoe?
Thnx