Limo gekocht, cruising in style.....

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
clio_rally
Contacteer:

Ok,

Ik was dus op zoek naar een grote amerikaan. Die is nu gevonden, een grote Cadillac Brougham, grote 5.0 v8 automaat, lang, dus achter twee banken, maar enrom ruim. Komt uit 1989, zwart, rooie bekleding. Nou ja, je kunt je er iets bij voorstellen. Wagen kostte minder dan we begroot hadden, dus dan hou je geld over voor leuke dingen. Zoals ik al gepost had zoeken we ICE, ramen blinderen en wat gadgets. Er wordt ook gedacht aan blauwe neon onder de wagen, blacklight in de wagen, iets met stroboscoopjes? Iemand hier een goed adres voor, ook de inbouw meteen? Verder nog mensen met leuke ideeen of grappen? Ervaring met een dergelijke wagen?

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
gille
Contacteer:

clio_rally schreef:Ok,

Ik was dus op zoek naar een grote amerikaan. Die is nu gevonden, een grote Cadillac Brougham, grote 5.0 v8 automaat, lang, dus achter twee banken, maar enrom ruim. Komt uit 1989, zwart, rooie bekleding. Nou ja, je kunt je er iets bij voorstellen. Wagen kostte minder dan we begroot hadden, dus dan hou je geld over voor leuke dingen. Zoals ik al gepost had zoeken we ICE, ramen blinderen en wat gadgets. Er wordt ook gedacht aan blauwe neon onder de wagen, blacklight in de wagen, iets met stroboscoopjes? Iemand hier een goed adres voor, ook de inbouw meteen? Verder nog mensen met leuke ideeen of grappen? Ervaring met een dergelijke wagen?

Gijs
ja dikke VIPER blok inlepelen
Riël
Über-Spammer

Lowrider make!!
clio_rally
Contacteer:

Ok, voor de duidelijkheid, het gaat hier om een heeelllee lange limo, dus lowrider kun je vergeten, dan valt er niet meer mee te rijden en aan motorische tuning denk ik al helemaal niet. Normaal doe ik nooit aan optische tuning, maar deze wagen wordt veel gebruikt voor feesten etc, dus mot gewoon chill worden...

Gijs
Bezemer Rally Team

Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Cool man.

kan je een foto maken??
Haas
Car: Megane RS

Riël schreef:Lowrider make!!
YEAH YEAH YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)
Haas
Car: Megane RS

clio_rally schreef:Ok, voor de duidelijkheid, het gaat hier om een heeelllee lange limo, dus lowrider kun je vergeten, dan valt er niet meer mee te rijden en aan motorische tuning denk ik al helemaal niet. Normaal doe ik nooit aan optische tuning, maar deze wagen wordt veel gebruikt voor feesten etc, dus mot gewoon chill worden...

Gijs
minder prettig, geen lowrider dus....zonde!!!Succes anyway!!
Anonymous

een echte lowrider kan toch ook heel hoog? gewoon alles hydraulisch das vetjes kun je dansen met de wagen
Chrisv

dit is wel een leuk iets als je geld teveel hebt ja :)

Ben benieuwd naar de foto...
some people are alive only because it's illegal to kill them
clio_rally
Contacteer:

martijnanus schreef:een echte lowrider kan toch ook heel hoog? gewoon alles hydraulisch das vetjes kun je dansen met de wagen
Zo'n set staat op marktplaats te koop voor 8000 euro, tweedehands... net iets meer dan de hele wagen waard is....

Gijs

PS: Ehh, foto volgt, maar heb geen camera ofzo...
Bezemer Rally Team

clio_rally
Contacteer:

PS: Iemand nog serieuse tips? Ik weet namelijk niet zoveel van neonlichten onder de wagen, blacklights in de wagen, strobo's en andere mooi dingen...
:p
Gijs
Bezemer Rally Team

Nick (germanstyle)

Wat wil je weten....

Neon verlichting onder de auto: Neem die van Foliatec.
Stroboscoop alleen onder de auto, want binnenin wordt je echt knettergek ervan. Neem wel een goede, want anders zie je er niks van op een strat die verlicht is.

Balcklights is echt mooi bij de HIFI en dan moet het zo ingebouwd worden dat je de lamp niet kunt zien. Het licht wel.
Werkt trouwens alleen in de donker. Misschien moet je eens aan neon in de auto denken. Kun je ook mooi het interieur mee "bekleden"

Misschien nog een leuke gimmick, rookmachine in de auto. Staat wel leuk en je krijgt er leuke reacties mee.

Als je de HIFI inwerkt zou ik het zo doen dat de versterkers en dergelijke onder een plexiglasplaat zitten. Kun je in die ruimte tussen de versterker en de plaat mooi het neon wegwerken.
clio_rally
Contacteer:

Nick schreef:Wat wil je weten....

Stroboscoop alleen onder de auto, want binnenin wordt je echt knettergek ervan. Neem wel een goede, want anders zie je er niks van op een strat die verlicht is.

Balcklights is echt mooi bij de HIFI en dan moet het zo ingebouwd worden dat je de lamp niet kunt zien. Het licht wel.
Werkt trouwens alleen in de donker. Misschien moet je eens aan neon in de auto denken. Kun je ook mooi het interieur mee "bekleden"

Misschien nog een leuke gimmick, rookmachine in de auto. Staat wel leuk en je krijgt er leuke reacties mee.

Als je de HIFI inwerkt zou ik het zo doen dat de versterkers en dergelijke onder een plexiglasplaat zitten. Kun je in die ruimte tussen de versterker en de plaat mooi het neon wegwerken.
Kijk, dat zijn de tips, keep 'em coming... Maar nu volgen mijn vragen:
-Ik las ergens een keer iets over en bedrijf dat die neon zooi er voor je ondergooit, weet iemand hier iets van?
-Blacklight hoeft niet echt bij de hifi omdat die niet extreem heftig wordt. Maar wie verkoopt of monteert gewoon blacklight voor in wagens?
-Rookmachine stond hoog op ons lijstje, ik heb er namelijk nog eentje liggen die helemaal top is. Maar hoe krijg ik die op 12v? Er moeten toch bedrijven zijn die dit allemaal voor je kunnen maken?

Gijs
Bezemer Rally Team

Nick (germanstyle)

clio_rally schreef:
Nick schreef:Wat wil je weten....

Kijk, dat zijn de tips, keep 'em coming... Maar nu volgen mijn vragen:
-Ik las ergens een keer iets over en bedrijf dat die neon zooi er voor je ondergooit, weet iemand hier iets van?
-Blacklight hoeft niet echt bij de hifi omdat die niet extreem heftig wordt. Maar wie verkoopt of monteert gewoon blacklight voor in wagens?
-Rookmachine stond hoog op ons lijstje, ik heb er namelijk nog eentje liggen die helemaal top is. Maar hoe krijg ik die op 12v? Er moeten toch bedrijven zijn die dit allemaal voor je kunnen maken?

Gijs
Een echt tuningbedrijf kan je dat wel inbouwen. Die hebben er wel ervaring mee.
Tip: ga eens vragen bij een tuner die alleen of veel met Honda doet. Die hondarijders monteren het veel onder hun auto.

voordie rookmachine bestaan toch speciale transformators die het omschakelen op 12V. Te verkrijgen bij de betere (auto)elektrozaak.
Abel
Über-Spammer

wat dacht je van een gas tank!!! plus installatie..

1 op 3 wat rijd dat ding wel niet.
Nick (germanstyle)

Abel schreef:wat dacht je van een gas tank!!! plus installatie..

Lees ander topic over ramen tinten. 1 op 4 a 5 :wink:
clio_rally
Contacteer:

Abel schreef:wat dacht je van een gas tank!!! plus installatie..

Wat denk je dat de wegenbelasting dan doet? :lol: Nee, zoveel km's maken we nu ook weer niet...

Gijs
Bezemer Rally Team

martin rs

ik heb hier te koop twee blauwe flitsers op 12 volt en een 12 volt zwaailamp blauw met magneetvoet
clio_rally
Contacteer:

Hm, even als voorproefje, dit is een identieke limo, helemaal hetzelfde. Ik maak wel foto's als hij zijn zwarte ruitjes heeft, en natuurlijk in het donker met de neon shit eronder :p

[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 50x1x0.jpg[/img]

Gijs
Bezemer Rally Team

Riël
Über-Spammer

Krijg je er geen klein zwembadje in dan? 2 banken eruit en hopla :P

Blacklight krijg je gewoon bij heutz... zijn niet zo fel maar ze werken prima!
Anonymous

clio_rally schreef:Hm, even als voorproefje, dit is een identieke limo, helemaal hetzelfde. Ik maak wel foto's als hij zijn zwarte ruitjes heeft, en natuurlijk in het donker met de neon shit eronder :p

Gijs
Gijs, ik zag jullie gisteren rijden, zat jij achter het stuur ? Jullie stopte onder het spoor tegenover 'de zaak' om iemand af te zetten. Ik was die witte clio die naar jullie zat te zwaaien.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dat ziet er wel cool uit man :)

suc6 8)
clio_rally
Contacteer:

[quote="Ploegah
Gijs, ik zag jullie gisteren rijden, zat jij achter het stuur ? Jullie stopte onder het spoor tegenover 'de zaak' om iemand af te zetten. Ik was die witte clio die naar jullie zat te zwaaien.[/quote]

Sorry, niet gezien. Ik zat achterin, meeste ruimte :D . Vond je het wat?

Gijs
Bezemer Rally Team

Anonymous

Zekers !

Ziet er nog aardig netjes uit de limo.
da-goof
Contacteer:

er bestaan toch 12v-230v omzetters, die zijn niet zo duur hoor, kun je zo kopen bij conrad of zo.
Is het niks om er achter zo'n enorme v-vormige antenne op te zetten? af een looplicht op de zijkant van de wagen, ziet er ook wel (broadway) stylie uit. En de voorkant laten airbrushen met van die vlammen.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Neon onder de auto wordt oa geleverd door Atec Tuning in Zwijndrecht, deze monteren ook:
info@atectuning.nl
Cleaned Style
Projecttopic
Gunther

weet er eigenlijk iemand waar je zo van die strobo's kunt kopen voor in je koplampen te bouwen, zoals de politie in de USA??
Hoge bomen vangen...geen konijnen
turboman
Contacteer:

clio_rally schreef:Hm, even als voorproefje, dit is een identieke limo, helemaal hetzelfde. Ik maak wel foto's als hij zijn zwarte ruitjes heeft, en natuurlijk in het donker met de neon shit eronder :p

Gijs
GAAF, ROCK ON ! hahaha
hkmjager

da-goof schreef:er bestaan toch 12v-230v omzetters, die zijn niet zo duur hoor, kun je zo kopen bij conrad of zo.
Is het niks om er achter zo'n enorme v-vormige antenne op te zetten? af een looplicht op de zijkant van de wagen, ziet er ook wel (broadway) stylie uit. En de voorkant laten airbrushen met van die vlammen.

Zón omvormer gaat echt niet werken een beetje rookmachine heeft snel 700 watt da's 700/230=3 en een beetje.
Dat houd dus in dat je een dikke 3A nodig bent en je praat dan over een dikke 600 piek in euro's dus ongeveer 290 en ik weet niet wat voor een accu in zo'n limo zit maar omgerekend naar 12 v zit je op een behoorlijk vermogen dus accu is dan zo leeg dacht ik?

greetz M :wink:
da-goof
Contacteer:

Gunther schreef:weet er eigenlijk iemand waar je zo van die strobo's kunt kopen voor in je koplampen te bouwen, zoals de politie in de USA??
Carpoint is zo'n merk met allerlei accesoires en ze hebben ook zo'n strobo setje in het assortiment, maar die zijn niet echt sterk, want ik ken iemand die ze in z'n scooter heeft ingebouwd en ik zie er eerlijk gezegd vrij weinig van. Misschien heeft Conrad iets in het assortiment waar je wat mee kunt?
da-goof
Contacteer:

hkmjager schreef:
da-goof schreef:er bestaan toch 12v-230v omzetters, die zijn niet zo duur hoor, kun je zo kopen bij conrad of zo.

Zón omvormer gaat echt niet werken een beetje rookmachine heeft snel 700 watt da's 700/230=3 en een beetje.
Dat houd dus in dat je een dikke 3A nodig bent en je praat dan over een dikke 600 piek in euro's dus ongeveer 290 en ik weet niet wat voor een accu in zo'n limo zit maar omgerekend naar 12 v zit je op een behoorlijk vermogen dus accu is dan zo leeg dacht ik?

greetz M :wink:
Wat is dan hét grote verschil met je rookmachine om laten bouwen naar 12v? de power heeft ie toch nodig, dus dat wordt er niet minder op, of heeft zo'n omzetter waar ik het over had zulke enorme verliezen?
Plaats reactie