extra speakers clio

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
dennis16v

iemand dit weleens eerder gezien. t lijkt bijna orgineel. ff goed kijken

iedereen met een clio kent het probleem wel. plaats om op een orginele manier speakers te plaatsen.

wat het kost heb ik geen idee van. maar vind het zelf wel wat. en vaak wordt er bij audio tochniet gekeken op een paar eurotjes extra.

als er meer mensen dr wat inzien ga ik ff erover contacten in duitsland. grotte is 16.5 MM dus mooi universeel maatje.

[img]http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBA ... 2c/i-1.JPG[/img]
Anonymous

JA die heb ik in mijn clio zitten (al 2 jaar). Samen met een composet van RCF. De deurbak is van PM Modifiche. http://www.pmmodifiche.it/

Groeten,

Dennis
-Ray-
Contacteer:

gaat dat ook passen in combinatie met raamslingers??
Immer wieder die verdammte Holländer
dennis16v

Ray (Zonnebril) schreef:gaat dat ook passen in combinatie met raamslingers??

yeps. volgen de add geen probleem. maar is het ook in NL te krijgen dennis?
-Ray-
Contacteer:

ziet er erg netjes uit zeg... en ik heb al van die lelijke gaten overgehouden aan de vorige eigenaar (no offence) dus dit zou een mooie oplossing zijn.

kost dat?
Immer wieder die verdammte Holländer
dennis16v

Ray (Zonnebril) schreef:ziet er erg netjes uit zeg... en ik heb al van die lelijke gaten overgehouden aan de vorige eigenaar (no offence) dus dit zou een mooie oplossing zijn.

kost dat?

ja kep geen idee. had zoiets van als er meerdere zijn die dr belang bij hebben dan ga ik bellen voor meerdere
Anonymous

Hebben !!!!

hier ben ik precies ook naar op zoek voor mijn install
Anonymous

Ray (Zonnebril) schreef:ziet er erg netjes uit zeg... en ik heb al van die lelijke gaten overgehouden aan de vorige eigenaar (no offence) dus dit zou een mooie oplossing zijn.

kost dat?
Ray zal zeker wijs staan jouw car, lijkt me wel iets voor jouw install straks :)

hitman

lijkt mij ook zeker wat!!!! :D
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Foeke

Heb ze in Leeuwarden bij de sound of mars zien liggen voor geloof ik €30 per stuk (geloof ik)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Tim B.

Huh ik heb standaard al speakers voorin zitten?
dennis16v

Tim B. schreef:Huh ik heb standaard al speakers voorin zitten?
nee kan niet. zit alleen wat troep in het dashboard maar echt serieus geluid krijg je er niet uit

komop. wie heeft er een telnummer of een importeur voor die handel. zit er niemand ie de audio business?
Foeke

Tim B. schreef:Huh ik heb standaard al speakers voorin zitten?
Dit is gewoon ideaal voor een mooie composet
Anonymous

kom maar kom maar kom maar...
Foeke

info@soundofmars.nl
Site van hun is nog niet helemaal klaar
Anonymous

Ik heb ze gekocht bij sound of mars leeuwarden, voor 79 euro.

Wel veel geld maar dit is nu wel precies wat ik zoek
dennis16v

Ploegah schreef:Ik heb ze gekocht bij sound of mars leeuwarden, voor 79 euro.

Wel veel geld maar dit is nu wel precies wat ik zoek
christus nog an toe. das duur. stond bij de advertentie dat ze nieuw 40 euro waren.

79 euro????
Anonymous

dennis16v schreef: christus nog an toe. das duur. stond bij de advertentie dat ze nieuw 40 euro waren.

79 euro????
Ik heb ze gebeld, dit was hun prijs. Ik vond het ook vrij veel.....

Maar goed, ik heb ze nog niet gekocht, als ieamdn anders ze voor 40 euro heeft ??
dennis16v

oke. wacht dan even paul. ga ik even mailen naar duitsland. daar worden ze gemaakt.

eens vragen wat 3 setjes kost. 2 voor onszelf en 1 als extra. pm je dr wel ff over terug als ik wat terugheb.
Anonymous

dennis16v schreef:oke. wacht dan even paul. ga ik even mailen naar duitsland. daar worden ze gemaakt.

eens vragen wat 3 setjes kost. 2 voor onszelf en 1 als extra. pm je dr wel ff over terug als ik wat terugheb.
Strak plan !

trouwens er is een zwarte en een grijze versie van, ik wil de grijze.

Ray, volgens de site werkte het trouwens niet in combinatie met raamslingers.
dennis16v

nou de duitse versie doet dat duswel.
met raamslingers
komt de add aan.

Phonocar 3/703

Türtasche für Renault Clio bis 97 grau

für elektrische und manuelle Fensterheber
Montage:alle Woofer 165 mm
Lieferumfang: 2 Stück
Anonymous

Ach so...

deze italiaanse broeders zijn het er niet mee eens:

[img]http://www.geocaibassano.it/modifiche/f ... pmg210.gif[/img]
PMG 210
RENAULT CLIO

versione version
fino al 1998 - 3/5 porte until 1998 - 3/5 doors

predisposizione altoparlanti speakers disposition 1 x 165 mm

colore color
grigio, nero grey, black

note notes
vetri elettrici electric car windows
Robert dB.

Ik heb eventueel ook wel interesse. Mijn vraag is alleen, gaat het geluid hiermee beter klinken?!
Anonymous

Robert dB. schreef:Ik heb eventueel ook wel interesse. Mijn vraag is alleen, gaat het geluid hiermee beter klinken?!
Niet per definitie.

Tis meer dat er hierna een diepere speaker inpast. Als je ze strak inbouwt en je deuren van binnen bekleed met spul, dan gaat het zeker beter klinken.
Anonymous

Ik heb de deurbakken gekocht bij The ICE Factory in Almere. Volgens mij is het alleen voor deuren met elektrische ramen.

Foto van mijn deurbak

[img]http://members1.chello.nl/~d.coerse/foto_pm.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 8 aug 2002 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

dennisrsi schreef:Ik heb de deurbakken gekocht bij The ICE Factory in Almere. Volgens mij is het alleen voor deuren met elektrische ramen. Foto van mijn deurbak http://members1.chello.nl/~d.coerse/foto_pm.JPG
en hoeveel heb je betaald als ik vragen mag ?

edit: ze zitten netjes !
Anonymous

Toen in 3 juni 2000 kosten ze 279,- gulden (per paar). Heb net ff de bon erbij gehaald :)
Anonymous

dennisrsi schreef:Toen in 3 juni 2000 kosten ze 279,- gulden (per paar). Heb net ff de bon erbij gehaald :)
djeezes !

dan is 79 euro zo duur nog niet
dennis16v

dennisrsi schreef:Toen in 3 juni 2000 kosten ze 279,- gulden (per paar). Heb net ff de bon erbij gehaald :)
zit te kijken, maar deze zijn wel anders als die duitse/italiaanse. loopt bovenin toch ronder bij dennisrsi.

ook qua kleur tochwel een groot verschil. en tja.. de prijs. neem aan dat er voor die prijs geen speakers bijnin zaten?

overgens vraag ik me ook af. bij een clio PH2 zitten er standaard al van die bakken in. (tenminste bij de getuppa) zou zoiets passend te maken zijn. staan zat van die dingen op de sloop
Jasper16v

hier ook wel interesse !
Robert dB.

Ik ken verschil tussen een Clio phI en phII deurpaneel...
Laatst gewijzigd door Robert dB. op do 8 aug 2002 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Tim B.

dennis16v schreef:
zit te kijken, maar deze zijn wel anders als die duitse/italiaanse. loopt bovenin toch ronder bij dennisrsi.

ook qua kleur tochwel een groot verschil. en tja.. de prijs. neem aan dat er voor die prijs geen speakers bijnin zaten?

overgens vraag ik me ook af. bij een clio PH2 zitten er standaard al van die bakken in. (tenminste bij de getuppa) zou zoiets passend te maken zijn. staan zat van die dingen op de sloop
Ik heb idd al (volgens mij standaard) speakers in de deuren zitten, en ze klinken niet eens zo beroerd. Maar misschien dat de vorige eigenaar er andere speakers in heeft gezet. Gebruik ze gewoon voor hoge tonen, het "zware werk" ligt achterin... :)
dennis16v

oke. ik ga kijken wat ze kosten in duitsland. ga nu danmaar voor een stuk of 5. kunnen we mooi de transportkosten delen. heb ze gemaild, maar nog niets terug. neem aan dat ze tussen de 40 en 45 zouden zitten. nog ff afwachten. en dan even optellen wie dr allemaal voor dat bedrag 2 van die dingen wil hebben.
Toine

Proberen mee te bieden op ebay.de
Staat nu op 20 eurootjes
dennis16v

Toine schreef:Proberen mee te bieden op ebay.de
Staat nu op 20 eurootjes

ja met gebruikssporen zoals dr zo leuk bijstaat.
koop vaak wat in duitsland probleem is als je iets voor 20 euro koopt. komt er ff 6 euro overheen voor het overmaken van de centen en nog eens minimaal 10 euro aan vrachtkosten.
Plaats reactie