Om wat spullen op te halen.
Auto geparkeerd ( nog niks aan het handje)
Kom na 15 min. terug. Heeft die KL##TZAK!

rechts-achter deuk + lakscade
Eerste scatting van de totale kosten:
2500 euro
Leuk zo'n middagje winkelen

Vreselijk lullig voor je.mark b. schreef:Vanmiddag was ik bij het winkelcentrum Overvecht in Utrecht.
Kom na 15 min. terug. Heeft die KL##TZAK!![]()
![]()
die naast me stond zijn bumper bij mij rechts achter er in gehangen. Schade: bijrijders deur lak schade
2500 euro
Leuk zo'n middagje winkelen![]()
![]()
![]()
![]()
makkelijk he ik een stalen pijp tussen mijn stoel geklemt kan ik pakken tijdens het rijden is wel leuk als je ruzie heb en je pakt dat ding zijn ze gelijk weg haha (maar ik ga weer off topic). Das echt MEGA klote voor je hoop dat je er achter kom wie het was anders is het dubbel klote*Clio_RSI* schreef:ik heb standaard n honkbalknuppel in de auto liggen.
ik heb t ook, altijd handig zo'n pijp.Hooliead schreef:makkelijk he ik een stalen pijp tussen mijn stoel geklemt kan ik pakken tijdens het rijden is wel leuk als je ruzie heb en je pakt dat ding zijn ze gelijk weg haha (maar ik ga weer off topic). Das echt MEGA klote voor je hoop dat je er achter kom wie het was anders is het dubbel klote*Clio_RSI* schreef:ik heb standaard n honkbalknuppel in de auto liggen.
Bij de weg wat moet je voor die sticker set hebben??Marinus16V schreef:Vreselijk lullig voor je.mark b. schreef:Vanmiddag was ik bij het winkelcentrum Overvecht in Utrecht.
Kom na 15 min. terug. Heeft die KL##TZAK!![]()
![]()
die naast me stond zijn bumper bij mij rechts achter er in gehangen. Schade: bijrijders deur lak schade
2500 euro
Leuk zo'n middagje winkelen![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht je orgineel stickerwerk nodig hebben, koop dat dan niet via de dealer.
Ik heb nog een set van de dealer liggen, ingepakt en wel.
Je moet voor de gein eens een drukke zaterdagmiddag gaan staan filmen op het parkeerterrein, vanaf de galerij waar ik woon.martin rs schreef:echt klote die lui moeten ze harder aanpakken. net zoiets dat ze zo dicht naast je staan dat je er niet meer uit kan de klootzakken.
veel suc6 met de reperatie trouwens
Die truuk dacht ik ook op crabbehof uit te halen.Michel Meganefreak schreef:aangezien ik geen stootstrips heb en zo heb ik me voorgenomen om op drukke parkeerplaatsen het midden van 2 plaatsen te pakken.....kinderachtig maar het kan niet anders meer tegenwoordig
Marinus16V schreef: Er zijn meer debielen met rose papiertjes dan mensen met het syndroom van down.
Lijt me een wat bespottelijke opmering dit, maar dat zal wel aan mij liggen :-*Marinus16V schreef:Er zijn meer debielen met rose papiertjes dan mensen met het syndroom van down.
Doe ik ook altijd!!jj schreef:TIP
schrijf altijd het kenteken op van de auto's die naast je staan
heb het zelf ook al meegemaakt alleen van voor tot achter ondergekrast met een sleutel