Friday Nightmeeting Schoten(Belgie). 19 Aug!!!

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick

gille 21TURBO schreef:
Mark G schreef:Gille ook van de partij hé..?

dus...

* Mark G
* Kevinb (vermoede ik toch)
* Geert Claes
* Gille :wink:
nu die van MAASTRICHT nog naar daar lokken,en met wat lok je een LIMBURGER???? limburgse vla. :lol: :lol:
die ene limburger lok je al met de achtergordel van de 5,mij lok je idd wel met die vla :lol: en met tips om mijn verwarming weer aan de gang te krijgen :) verder een flinke dosis gessellieheid een grote zak chips cola en limo,mooie vrouwen.....o nee laat dat maar....ben getrouwd..shit en ehm goed weer!
gille
Contacteer:

patrick b schreef:
gille 21TURBO schreef:
Mark G schreef:Gille ook van de partij hé..?

dus...

* Mark G
* Kevinb (vermoede ik toch)
* Geert Claes
* Gille :wink:
nu die van MAASTRICHT nog naar daar lokken,en met wat lok je een LIMBURGER???? limburgse vla. :lol: :lol:
die ene limburger lok je al met de achtergordel van de 5,mij lok je idd wel met die vla :lol: en met tips om mijn verwarming weer aan de gang te krijgen :) verder een flinke dosis gessellieheid een grote zak chips cola en limo,mooie vrouwen.....o nee laat dat maar....ben getrouwd..shit en ehm goed weer!
awel man als gij naar
Schoten komt vrijdag,zal ik kijken voor bovenste problemen mee op te lossen.
Patrick

ehm waar ligt schoten eigenlijk?
Riël
Über-Spammer

105 kilometertjes van maastricht vandaan:

[img]http://members.home.nl/annelies/tgigw.gif[/img]

Stukje cruisen he
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Riël schreef:105 kilometertjes van maastricht vandaan:

Stukje cruisen he
Mietjes (*)

Ik heb gisteren 574 kilometer gereden om mijn stuurbekrachtiging op te halen bij Maarten. Menno moest nog even verder, dus die heeft er nog 200 meer gereden :-)

(*) :wink:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Maarten Henderieckx
Contacteer:

Bas schreef:
Riël schreef:105 kilometertjes van maastricht vandaan:

Stukje cruisen he
Mietjes (*)

Ik heb gisteren 574 kilometer gereden om mijn stuurbekrachtiging op te halen bij Maarten. Menno moest nog even verder, dus die heeft er nog 200 meer gereden :-)
gezellig bij die zeeuwtjes of niet?

(*) :wink:
Riël
Über-Spammer

Ja maar dat hoef je maar 1x te doen, als we 3x gaan hebben we 3x2x105=630 kmtejs al gehad he ... ;)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

:-)

Daar heb jij weer gelijk in :-)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
gille
Contacteer:

Riël schreef:Ja maar dat hoef je maar 1x te doen, als we 3x gaan hebben we 3x2x105=630 kmtejs al gehad he ... ;)
geld ook voor ons hoor,wij komen ok wel nar MAASTRICHT,duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussss
afkomen die limburgers. :D
Patrick

gille 21TURBO schreef:
Riël schreef:Ja maar dat hoef je maar 1x te doen, als we 3x gaan hebben we 3x2x105=630 kmtejs al gehad he ... ;)
geld ook voor ons hoor,wij komen ok wel nar MAASTRICHT,duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussss
afkomen die limburgers. :D

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,.......tja...........we zullen ff kijken wat we kunne doen.
maar krijgen we dan vla of nie??????? :lol:
we hebben het er over,btw rieel een keertje veldhoven overslaan,die paar kilometer extra kom je wel overheen :wink:
moet sowiso nog wat geregeld worden tussen gille en marco wat gordel betreft en nog iets anders,en ik heb er ook wel baat bij wat vragen tov 21 turbie betreft.
ik hoor het wel,is er misschien een iets dichterbij alternatief gille,jij kwam toch van dichterbij aan onze kant?leuven ligt toch dichterbij voor ons?
Riël
Über-Spammer

Mwha ik vind het niet zo'n probleem, het zijn 100 kmtjes over belgische autobaan da's niet zo heel lang rijden hoor... denk dat je er sneller bent als dat je naar veldhoven moet!

Dichterbij is altijd fijner, maar 'k kom wel af! Mzzl!
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Is de volgende meeting nou de vrijdag voor we naar het nord'n gaan?

zoiezo kan je mij op de lijst zetten voor de volgende keer.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Mark G
Contacteer:

Deze vrijdag 9 augustus zouden we nog eens een keertje gaan happen in de Quick...

Helaas voor mij nog niet met de 5, maar dat maak ik later wel weer goed.
Kevin zal ook komen, niet met de 5, maar een keertje met z'n splinternieuwe Focus (euh... er kwam nog iets achter.. haha)

Misschien iets minder renault deze keer, maar dat zal de pret niet bederven.. :wink:
gille
Contacteer:

Mark G schreef:Deze vrijdag 9 augustus zouden we nog eens een keertje gaan happen in de Quick...

Kevin zal ook komen, niet met de 5, maar een keertje met z'n splinternieuwe Focus (euh... er kwam nog iets achter.. haha)

Misschien iets minder renault deze keer, maar dat zal de pret niet bederven.. :wink:
zeg hela, met die niet renaultmerken wil ik nie gezien worden hé :lol: :lol: :lol: ik kom dan maar met een TRABANTJE he
Mark G
Contacteer:

gille 21TURBO schreef:
Mark G schreef:Deze vrijdag 9 augustus zouden we nog eens een keertje gaan happen in de Quick...

zeg hela, met die niet renaultmerken wil ik nie gezien worden hé :lol: :lol: :lol: ik kom dan maar met een TRABANTJE he
Cool!! Daarmee wil ik wel eens meerijden :lol: :lol:
chris-mc
Contacteer:

gille 21TURBO schreef:

zit er ook een turbo in??????

jammer dat het deze vrijdag is,nou moet ik kiezen tussen f.n.zn en f.n.s.
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
gille
Contacteer:

chris-r19 schreef:
gille 21TURBO schreef:

zit er ook een turbo in??????

jammer dat het deze vrijdag is,nou moet ik kiezen tussen f.n.zn en f.n.s.
simpel,kom met de F.N.ZN.naar ANTWERPEN he
chris-mc
Contacteer:

Het lijkt me leuk,zal het eens voorstellen.
kom je dan met je nieuwe aanwinst?
marco

hmmm ik weet niet wat de rest doet ,maare mochten de limbo"s willen gaan dan ga ik wel mee,heb nog nooit quik gegeten dus wil ik wel eens proberen :p ,zeggendat het lekkerder is dan de mac :-*
dus laat maar watw eten mensen
greetz marco
Rudo

marco schreef:heb nog nooit quik gegeten dus wil ik wel eens proberen :p ,zeggendat het lekkerder is dan de mac :-*

Das niet zo héél moeilijk, toch?! :wink:
Robke
Car: Lexus IS250

nou, ik heb wel eens bij de quick gegeten bij de bioscoop in Antwerpen, maar dat is echt wel erger dan de Mac hoor.
Het voordeel is wel dat je onbeperkt kunt drinken.
Patrick L.

wanneer gaan we met z`n allen naar Belsch? :D
Rudo

robclio16V schreef:nou, ik heb wel eens bij de quick gegeten bij de bioscoop in Antwerpen, maar dat is echt wel erger dan de Mac hoor.
Voorheen dumpten onze vriendelijke zuiderburen hun overschot aan zout in de Maas, stoppen ze het nu in het eten? :) :wink:
Robke

Rudo schreef:
robclio16V schreef:nou, ik heb wel eens bij de quick gegeten bij de bioscoop in Antwerpen, maar dat is echt wel erger dan de Mac hoor.
Voorheen dumpten onze vriendelijke zuiderburen hun overschot aan zout in de Maas, stoppen ze het nu in het eten? :) :wink:
Onder andere ja. :lol:
Ik weet niet, ik vind het eten daar niet bepaald lekker, maar ik lust ook niet erg veel eerlijk gezegd, dus misschien ligt het wel aan mij! :D
gille
Contacteer:

Het voordeel is wel dat je onbeperkt kunt drinken
tja typisch :lol: :lol:

Ik weet niet, ik vind het eten daar niet bepaald lekker, maar ik lust ook niet erg veel eerlijk gezegd, dus misschien ligt het wel aan mij! :D[/quote]ook typisch. :lol: :lol: :lol:
Robke

gille 21TURBO schreef:Het voordeel is wel dat je onbeperkt kunt drinken
tja typisch :lol: :lol:

Ik weet niet, ik vind het eten daar niet bepaald lekker, maar ik lust ook niet erg veel eerlijk gezegd, dus misschien ligt het wel aan mij! :D
ook typisch. :lol: :lol: :lol:[/quote]

:D :lol: :lol: :D
Patrick

ik lees kiezen tussen fnzn en fns,maar er was toch gesproken om eens te gaan voor een fns met de fnzn club,ik heb nog niet ge fnzn't maar zal niet veel verschillen met een andere fn of tn meeting,we kunnen definitief iets afspreken op de tnm of we naar de fns gaan of dat we fnzn nen of dat we watever gaan doene :lol:
wat mij betreft fns maar nu lees ik weer zonder renaults,dat bevalt me niet :( :evil: leen die van iemand anders :p :wink:
gille
Contacteer:

patrick b schreef:ik lees kiezen tussen fnzn en fns,maar er was toch gesproken om eens te gaan voor een fns met de fnzn club,ik heb nog niet ge fnzn't maar zal niet veel verschillen met een andere fn of tn meeting,we kunnen definitief iets afspreken op de tnm of we naar de fns gaan of dat we fnzn nen of dat we watever gaan doene :lol:
wat mij betreft fns maar nu lees ik weer zonder renaults,dat bevalt me niet :( :evil: leen die van iemand anders :p :wink:
voor alle f.n.zn. ik kom met een renault hoor
Patrick

gille 21TURBO schreef:
patrick b schreef:ik lees kiezen tussen fnzn en fns,maar er was toch gesproken om eens te gaan voor een fns met de fnzn club,ik heb nog niet ge fnzn't maar zal niet veel verschillen met een andere fn of tn meeting,we kunnen definitief iets afspreken op de tnm of we naar de fns gaan of dat we fnzn nen of dat we watever gaan doene :lol:

ik ook,ken je kevin niet gewoon ff oppikken :D anders kom ik niet hoor!!! :D btw hoe laat?waar hoe en wat met wie en nogmaals het is een renault meeting.
doe nog geen toezegging maar we houden het in ere dat we er over spreken,de fnzn met tnm ploeg dan :D
gille
Contacteer:

patrick b schreef:
gille 21TURBO schreef:

ik ook,ken je kevin niet gewoon ff oppikken :D anders kom ik niet hoor!!! :D btw hoe laat?waar hoe en wat met wie en nogmaals het is een renault meeting.
doe nog geen toezegging maar we houden het in ere dat we er over spreken,de fnzn met tnm ploeg dan :D
ik denk tegen een uur of 9 dus voor de limburgers dan (21h)Bredabaan Schoten das de afrit MERKSEM,SCHOTEN op de E19 Antwerpen-Breda
Mark G
Contacteer:

20h30 moet me wel lukken ;-)
Patrick

gille en pik marc ook ff op als hij niet met de reno gaat komen
Riël
Über-Spammer

En wat doet club TNM? Ik kan waarschijnlijk wel mee hoor, als ik niet hoef te werken, da's nog niet zeker.
Patrick

club tnm komt gewoon naar de tnm,persoonlijk wil ik wel gaan vrijdags maar ik heb het idee dat we dat eigenlijk eerst eens goed moeten overleggen op het tnm en route etc eens moeten doornemen.
beter misschien om over twee weken eens te gaan kijken?
gille
Contacteer:

patrick b schreef:club tnm komt gewoon naar de tnm,persoonlijk wil ik wel gaan vrijdags maar ik heb het idee dat we dat eigenlijk eerst eens goed moeten overleggen op het tnm en route etc eens moeten doornemen.
beter misschien om over twee weken eens te gaan kijken?
ben ik in verlof over 2 weken sorrrrrrry :wink:
Plaats reactie