clio I achterlichten met fase II tussenstrip??
Ik vroeg mij af of het er een beetje goed uitziet wanneer je fase 1 achterlichten combineert met een fase II kofferbakstrip (tussen de achterlichten in). De fase II tussenstrip is namelijk een beetje bol en de fase I achterlichten niet. Iemand een idee?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Dat ziet er best aardig uit, maar je moet er van houden.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Dan kan ik dus beter gewoon een fase I strip pakken en de emblemen verwijderen en deze vervolgens meespuiten?
Er zit trouwens toch geen verschil tussen een achterklep van een 16V en een normale clio en een fase I achterklep of een fase II achterklep??
Er zit trouwens toch geen verschil tussen een achterklep van een 16V en een normale clio en een fase I achterklep of een fase II achterklep??
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ligt er aan wat je er mee wilt.
Als je hem mee wilt spuiten, dan kun je beter een fase 1 pakken.
Achterkleppen zijn allemaal hetzelfde voor zover ik weet.
Als je hem mee wilt spuiten, dan kun je beter een fase 1 pakken.
Achterkleppen zijn allemaal hetzelfde voor zover ik weet.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
-
Vraag eens een foto aan Ray voor het resultaat van een meegespoten en embleemloze 'onderstrip'.Taco 16V schreef:Dan kan ik dus beter gewoon een fase I strip pakken en de emblemen verwijderen en deze vervolgens meespuiten?
Achterkleppen zijn idd allemaal indentiek.
Immer wieder die verdammte Holländer
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
zelfde, alleen gene Nordschleife sticker....

ruitenwisser eraf?? doe niet zo gek, dat ding heb ik nodig!hitman schreef:strakke foto's![]()
wat zie ik gaat bij jou de ruitenwisser er ook af?

deze snap ik niet??hitman schreef:![]()
![]()
![]()
nope zo te zien niet :-*