Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.
Groetjes Maarten en het team.
zeeuws vlaanderen
-
- Contacteer:
MAARTEN ik lees dat jij van HERENTALS bent,goeie kameraad van mij rijd ook rally met een clio.hij heeft nog bij u geweest zei ie me.Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.
-
- Contacteer:
Bedoel je Joel?????gille 21TURBO schreef:MAARTEN ik lees dat jij van HERENTALS bent,goeie kameraad van mij rijd ook rally met een clio.hij heeft nog bij u geweest zei ie me.Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.
ja,ken je hem ook heeft veel problemen gehad met zijn boite,het zou nu beter zijn.ale hoop ik toch weet ik straks,ze zijn aan't rijden in KASTERLEE.Maarten Henderieckx schreef:Bedoel je Joel?????gille 21TURBO schreef:MAARTEN ik lees dat jij van HERENTALS bent,goeie kameraad van mij rijd ook rally met een clio.hij heeft nog bij u geweest zei ie me.Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.
-
- Contacteer:
Nb. ben geboren in Herentals. Woon al heel lang in Sas van Gent (Zeeuws Vlaanderen). Doe je zelf ook aan racen of rallysport?? Enne.... is die wagen bij je persoonlijke profiel van jou????gille 21TURBO schreef:ja,ken je hem ook heeft veel problemen gehad met zijn boite,het zou nu beter zijn.ale hoop ik toch weet ik straks,ze zijn aan't rijden in KASTERLEE.Maarten Henderieckx schreef:Bedoel je Joel?????gille 21TURBO schreef:MAARTEN ik lees dat jij van HERENTALS bent,goeie kameraad van mij rijd ook rally met een clio.hij heeft nog bij u geweest zei ie me.Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.
heb vroeger rally gereden,maar is me te duur geworden.hoofdreden is na een spectaculair ongeluk,ik het voetje teveel van het gas afhield.en nee deze is nie mijn wagenMaarten Henderieckx schreef:Nb. ben geboren in Herentals. Woon al heel lang in Sas van Gent (Zeeuws Vlaanderen). Doe je zelf ook aan racen of rallysport?? Enne.... is die wagen bij je persoonlijke profiel van jou????gille 21TURBO schreef:ja,ken je hem ook heeft veel problemen gehad met zijn boite,het zou nu beter zijn.ale hoop ik toch weet ik straks,ze zijn aan't rijden in KASTERLEE.Maarten Henderieckx schreef:Bedoel je Joel?????gille 21TURBO schreef:MAARTEN ik lees dat jij van HERENTALS bent,goeie kameraad van mij rijd ook rally met een clio.hij heeft nog bij u geweest zei ie me.Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.

Hee Maarten, ik heb gisterendie cup-computer ingeplugd en dat is lachen!!!
Hij is wat feller en heeft iets meer trekkracht en ik kan er 160 km/h mee rijden in z'n 3!!
Ik ben er dus dik tevreden mee natuurlijk!

Hij is wat feller en heeft iets meer trekkracht en ik kan er 160 km/h mee rijden in z'n 3!!

-
- Contacteer:
Als het bij jou in de buurt is, kun je wel eens langskomen op 't circuit van Zolder. Wij gaan daar trainen. Nu we onze racelicentie hebben gehaald, kunnen we ook op donderdag daar trainen. Waarschijnlijk zijn we er vanaf september iedere donderdag.
Op vrijdag 30 augustus zijn we daar zeker aan 't trainen van 14.00 uur tot 18.00 uur.
Op vrijdag 30 augustus zijn we daar zeker aan 't trainen van 14.00 uur tot 18.00 uur.
-
- Contacteer:
robclio16V schreef:Hee Maarten, ik heb gisterendie cup-computer ingeplugd en dat is lachen!!!![]()
Hij is wat feller en heeft iets meer trekkracht en ik kan er 160 km/h mee rijden in z'n 3!!![]()
![]()
Hoeveel toeren draait ie??? 't was dus toch de bergcomputer......snik . Veel succes. Binnenkort complete 1800 cup motor met cupcomputer te koop. Een tevreden klant is veel waard. Enne... nu maar reclame maken voor ons raceteam. BLAAAAAZEN......
20minuutjes rijden voor mij ben er al veel gaan kijken daar ,wintercup VAS?en het toerwagencup,waaronder ook een 21T in ERUOPACUP UITVOERING meerijdMaarten Henderieckx schreef:Als het bij jou in de buurt is, kun je wel eens langskomen op 't circuit van Zolder. Wij gaan daar trainen. Nu we onze racelicentie hebben gehaald, kunnen we ook op donderdag daar trainen. Waarschijnlijk zijn we er vanaf september iedere donderdag.
Ik heb hem pas 1 keer in z'n bergenzer getrokken, dat was in z'n 2 en toen draaide hij 8000tpm. precies als ik het goed gezien heb. Hij jankt wel lekker als ik nu boven de 5000 tpm. kom, is echt wel vetjes!Maarten Henderieckx schreef:robclio16V schreef:Hee Maarten, ik heb gisterendie cup-computer ingeplugd en dat is lachen!!!![]()
Hij is wat feller en heeft iets meer trekkracht en ik kan er 160 km/h mee rijden in z'n 3!!![]()
![]()
Hoeveel toeren draait ie??? 't was dus toch de bergcomputer......snik . Veel succes. Binnenkort complete 1800 cup motor met cupcomputer te koop. Een tevreden klant is veel waard. Enne... nu maar reclame maken voor ons raceteam. BLAAAAAZEN......

bij deze trek ik nummertje 2. 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Rob, 5 euro per rondje meerijden voor Maarten, de cup-onderdelen-leverancier....robclio16V schreef:Misschien ben ik er dan wel weer, we zien wel, maar jij hebt nummertje 1 getrokken in ieder geval!Steven(ventieldopje) schreef:Ik wil alvast een rondje meerijden reserveren
Volgende week weer FNB?
-
- Contacteer:
Een rondje meerijden kost met een draaikolk in de tank misschien wel 10 euro, maar wel heeeeel leuk. De volgende visite in Zeeuws Vlaanderen wil ik zelf natuurlijk ook eens meerijden, maar dan gratis.robclio16V schreef:Tja, 5,- is ook wel leuk natuurlijk!
jajajaja als het maar gratis is he.teveel met hollanders optrekken krijg je hun gierigheid over he.Maarten Henderieckx schreef:Een rondje meerijden kost met een draaikolk in de tank misschien wel 10 euro, maar wel heeeeel leuk. De volgende visite in Zeeuws Vlaanderen wil ik zelf natuurlijk ook eens meerijden, maar dan gratis.robclio16V schreef:Tja, 5,- is ook wel leuk natuurlijk!

-
- Contacteer:
'k heb het nog nooit zo druk gehad. M'n onderdelen vliegen de deur uit. Dus die hollanders komen niet voor niets naar Zeeuws Vlaanderen....(krentekakkers)gille 21TURBO schreef:jajajaja als het maar gratis is he.teveel met hollanders optrekken krijg je hun gierigheid over he.Maarten Henderieckx schreef:Een rondje meerijden kost met een draaikolk in de tank misschien wel 10 euro, maar wel heeeeel leuk. De volgende visite in Zeeuws Vlaanderen wil ik zelf natuurlijk ook eens meerijden, maar dan gratis.robclio16V schreef:Tja, 5,- is ook wel leuk natuurlijk!![]()
![]()
![]()
da ga ik toch wat onderdelen moeten brengen, want bij mij gaat er nie veel de deur uit. heb hier een nieuwe RE209 liggen, voor 200euro maar nope man niemand intresse.terwijl ze bij de dealer 438 euro kosten nu hé.Maarten Henderieckx schreef:'k heb het nog nooit zo druk gehad. M'n onderdelen vliegen de deur uit. Dus die hollanders komen niet voor niets naar Zeeuws Vlaanderen....(krentekakkers)gille 21TURBO schreef:jajajaja als het maar gratis is he.teveel met hollanders optrekken krijg je hun gierigheid over he.Maarten Henderieckx schreef:Een rondje meerijden kost met een draaikolk in de tank misschien wel 10 euro, maar wel heeeeel leuk. De volgende visite in Zeeuws Vlaanderen wil ik zelf natuurlijk ook eens meerijden, maar dan gratis.robclio16V schreef:Tja, 5,- is ook wel leuk natuurlijk!![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
'k heb het nog nooit zo druk gehad. M'n onderdelen vliegen de deur uit. Dus die hollanders komen niet voor niets naar Zeeuws Vlaanderen....(krentekakkers)[/quote]da ga ik toch wat onderdelen moeten brengen, want bij mij gaat er nie veel de deur uit. heb hier een nieuwe RE209 liggen, voor 200euro maar nope man niemand intresse.terwijl ze bij de dealer 438 euro kosten nu hé.[/quote]
Tja, alleen voor bodemprijzen doe je zaken hier... Ik heb nog heel veel liggen van clio Williams. en wat is RE209. Misschien heb ik dan wel interesse.
Tja, alleen voor bodemprijzen doe je zaken hier... Ik heb nog heel veel liggen van clio Williams. en wat is RE209. Misschien heb ik dan wel interesse.
da ga ik toch wat onderdelen moeten brengen, want bij mij gaat er nie veel de deur uit. heb hier een nieuwe RE209 liggen, voor 200euro maar nope man niemand intresse.terwijl ze bij de dealer 438 euro kosten nu hé.[/quote]Maarten Henderieckx schreef:'k heb het nog nooit zo druk gehad. M'n onderdelen vliegen de deur uit. Dus die hollanders komen niet voor niets naar Zeeuws Vlaanderen....(krentekakkers)
Tja, alleen voor bodemprijzen doe je zaken hier... Ik heb nog heel veel liggen van clio Williams. en wat is RE209. Misschien heb ik dan wel interesse.[/quote]ontstekings module (bobijn)
-
- Contacteer:
Tja, alleen voor bodemprijzen doe je zaken hier... Ik heb nog heel veel liggen van clio Williams. en wat is RE209. Misschien heb ik dan wel interesse.[/quote]ontstekings module (bobijn)[/quote]gille 21TURBO schreef:da ga ik toch wat onderdelen moeten brengen, want bij mij gaat er nie veel de deur uit. heb hier een nieuwe RE209 liggen, voor 200euro maar nope man niemand intresse.terwijl ze bij de dealer 438 euro kosten nu hé.Maarten Henderieckx schreef:'k heb het nog nooit zo druk gehad. M'n onderdelen vliegen de deur uit. Dus die hollanders komen niet voor niets naar Zeeuws Vlaanderen....(krentekakkers)
Kan ik helaas ook niets mee.
ontstekings module (bobijn)[/quote]Maarten Henderieckx schreef:Tja, alleen voor bodemprijzen doe je zaken hier... Ik heb nog heel veel liggen van clio Williams. en wat is RE209. Misschien heb ik dan wel interesse.gille 21TURBO schreef:da ga ik toch wat onderdelen moeten brengen, want bij mij gaat er nie veel de deur uit. heb hier een nieuwe RE209 liggen, voor 200euro maar nope man niemand intresse.terwijl ze bij de dealer 438 euro kosten nu hé.Maarten Henderieckx schreef:'k heb het nog nooit zo druk gehad. M'n onderdelen vliegen de deur uit. Dus die hollanders komen niet voor niets naar Zeeuws Vlaanderen....(krentekakkers)
Kan ik helaas ook niets mee.[/quote]tja bodemprijzen he maar je kunt het toch ook nie weggeven he of ben ik nu verkeerd????
-
- Contacteer:
Kan ik helaas ook niets mee.[/quote]tja bodemprijzen he maar je kunt het toch ook nie weggeven he of ben ik nu verkeerd????
[/quote]
Dat kan je doen, dan staan er morgen 2000 op je stoep.
Dat kan je doen, dan staan er morgen 2000 op je stoep.
tja bodemprijzen he maar je kunt het toch ook nie weggeven he of ben ik nu verkeerd????Maarten Henderieckx schreef:Kan ik helaas ook niets mee.
Dat kan je doen, dan staan er morgen 2000 op je stoep.[/quote]daarvan 1999 hollanders en 1 hollandse turk hahahahahha

[off topic]Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.
Ik heb ze niet gezien; ben ook niet terug uit Zeeuws-Vlaanderen.
[/off topic]
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Gaat lukken, laat t wel even weten als het er onder zit 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
Ja het was zeker gezellig, en lekkere belgische koeken natuurlijk. Ik vondt het wel voor herhaling vatbaar.Maarten Henderieckx schreef:Bas,Menno en Wouter met zijn meisje waren op visite om onderdelen te kopen en het bezichtigen van de renstal.Het was zeer gezellig.Veel succes met de onderdelen en hopelijk tot wederziens.