12 inch rockford woofer
-
- Contacteer:
Een budget heb ik niet echt . Het moet wel goed zijn , als het iets duurder is dan kan je altijd ff een maandje doorsparen 

Ik heb in mijn 19 een kist van JBL met een 12'' Sub/woofer (wat is het verschil?) er in. Kant en klaar gekocht bij ASD.
Maar wat vinden de kenners nou van zo'n kist?
Ik heb er een JBL versterker achter zitten van 175 watt rms.
-
[quote="ArjanR19"]...Kant en klaar gekocht bij ASD...
quote]
Da's toch die zaak achter de V&D in Enschede. Superdure zaak man. Is trouwens nu ook failliet. Kan wel bedenken waarom.
quote]
Da's toch die zaak achter de V&D in Enschede. Superdure zaak man. Is trouwens nu ook failliet. Kan wel bedenken waarom.
Dan heb je genoeg keus uit heel veel verschillende merken, als je dan zelf een kist gaat maken, heb je helemaal veel keus. Ik zou zeggen, loop eens een caraudio winkel in en kijk eens rond.Marcel (mlg) schreef:Een budget heb ik niet echt . Het moet wel goed zijn , als het iets duurder is dan kan je altijd ff een maandje doorsparen
Daar kunnen ze je ook precies vertellen welke woofer je dan het beste kunt nemen.
Wat voor een kist, een CB 300??? Een GTB 1200???ArjanR19 schreef:Ik heb in mijn 19 een kist van JBL met een 12'' Sub/woofer (wat is het verschil?) er in. Kant en klaar gekocht bij ASD.
Zijn leuke kistjes voor niet al te veel geld, alleen wil de laatste tijd de kwaliteit van de woofers van JBL ook niet echt meer goed uit de verf komen. Zijn vaak al gauw kapot door een fabrieksfoutje, vooral de woofers van de CB 300.
Maar als ze spelen zijn het gewoon goede kistjes.
dat is dus precies wat er bij mij een kleine 2 weken geleden gebeurd isalleen wil de laatste tijd de kwaliteit van de woofers van JBL ook niet echt meer goed uit de verf komen. Zijn vaak al gauw kapot door een fabrieksfoutje, vooral de woofers van de CB 300.

maar morgen terrug naar de zaak waar ik hem gekocht heb(voor garantie natuurlijk)had hem namelijk nog geen week.en als ik geen garantie krijg kan ie altijd nog door het raam gegooid worden

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Dat weet ik niet. Heb 'm al iets van 3 jaar.robclio16V schreef:Wat voor een kist, een CB 300??? Een GTB 1200???ArjanR19 schreef:Ik heb in mijn 19 een kist van JBL met een 12'' Sub/woofer (wat is het verschil?) er in. Kant en klaar gekocht bij ASD.
Zijn leuke kistjes voor niet al te veel geld, alleen wil de laatste tijd de kwaliteit van de woofers van JBL ook niet echt meer goed uit de verf komen. Zijn vaak al gauw kapot door een fabrieksfoutje, vooral de woofers van de CB 300.
Maar als ze spelen zijn het gewoon goede kistjes.
Kostte iets van 7 a 800 gulden dat ding.
En Nick, dat is idd die zaak. Wist niet dat die op de fles was gegaan.
Mzzl...

Ik heb zelf de RFP 4212 (400 watt RMS). de Punch lijn hebben mooie woofers:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=11195
Bouw er wel een flinke kast omheen (ca. 60l) en hang er een goeie condensator achter, want die klappen die ie maakt knabbelen nogal aan je accu. de woofer wel eerst een week op 1/4 vermogen laten draaien en in spelen anders krijgt ie meteen te veel op z'n flikker. Kep die van mij ook al een tijdje op een kwart staan maar da geeft al herrie genoeg. Als je m voluitzet knuppeld ie me in m'n nek geloof ik
.
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=11195
Bouw er wel een flinke kast omheen (ca. 60l) en hang er een goeie condensator achter, want die klappen die ie maakt knabbelen nogal aan je accu. de woofer wel eerst een week op 1/4 vermogen laten draaien en in spelen anders krijgt ie meteen te veel op z'n flikker. Kep die van mij ook al een tijdje op een kwart staan maar da geeft al herrie genoeg. Als je m voluitzet knuppeld ie me in m'n nek geloof ik