veerpoten van een nieuwe clio op een oude clio?
-
- Contacteer:
ik moet nieuwe veerpoten hebben en was net op een sloop en daar zeiden ze dat de veerpoten van een nieuw type clio gewoon op een oude clio kan. nu heb ik het dus over de veerpoten van een clio uit laten we zeggen 2000 dat die gewoon passen op een clio uit 92. Weet iemand of dat dit waar is want heb weinig zin alles eraf te halen en dan er achter te komen dat het helemaal niet past.
-
- Contacteer:
nee idd ik geloof het eigenlijk ook niet vandaar dat ik dacht laat ik het eens aan de experts vragen
(slijm slijm) haha

-
- Contacteer:
echt niemand een idee?
-
- Contacteer:
waarom wil je dan van een nieuw type?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Omdat ik die veel goedkoper kan krijgen 2 van dat nieuwe type op de sloop voor 40 eur. en eentje van het oude type kost 50 eur. en volgens mij moeten ze toch echt allebij tegelijk vervangen worden. dus vandaar.Sven 5 Alpine Turbo schreef:waarom wil je dan van een nieuw type?
-
- Contacteer:
Hey...
Toevallig heb ik nog schokdempers liggen voor jouw type wagen. NIEUWE decarbon cup schokdempers. 2 stuks 150 euro. Gebruikte heb ik ook in goede staat: deze voor 100 euro 2 stuks.
Maarten.
Toevallig heb ik nog schokdempers liggen voor jouw type wagen. NIEUWE decarbon cup schokdempers. 2 stuks 150 euro. Gebruikte heb ik ook in goede staat: deze voor 100 euro 2 stuks.
Maarten.
ja, maar daar kan je dus niet mee de straat op maarten, dat kan je niet serieus menen.Maarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.
decarbon is gewoon veel te hard voor op straat, als de auto begint te stuiteren ben je goed de klos.
there is no spoon.
-
- Contacteer:
hoe kom je daar bij?Tijn schreef:ja, maar daar kan je dus niet mee de straat op maarten, dat kan je niet serieus menen.Maarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.
decarbon is gewoon veel te hard voor op straat, als de auto begint te stuiteren ben je goed de klos.
wel eens geprobeerd?
-
Heb jij een warenhuis vol met Renault spul of zoMaarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.

(heb je ook nog iets voor een Seat Arosa dan??? bouwjaar 2002

-
- Contacteer:
wat zoek je?Nick schreef:Heb jij een warenhuis vol met Renault spul of zoMaarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.Ik lees op dit forum alleen maar posts dat je renault spullen te koop hebt.
![]()
(heb je ook nog iets voor een Seat Arosa dan??? bouwjaar 2002![]()
![]()
![]()
)
zie http://www.people.zeeandnet.nl/forlife
links
wij verkopen ook alles nieuw
Ja, in cupclio's , hoezo ?Maarten Henderieckx schreef:hoe kom je daar bij?Tijn schreef:ja, maar daar kan je dus niet mee de straat op maarten, dat kan je niet serieus menen.Maarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.
wel eens geprobeerd?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
collega van mij met R5 cup schokdempers op de weg zonder problemenTijn schreef:Ja, in cupclio's , hoezo ?Maarten Henderieckx schreef:hoe kom je daar bij?Tijn schreef:ja, maar daar kan je dus niet mee de straat op maarten, dat kan je niet serieus menen.Maarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.
wel eens geprobeerd?
goed , even nuanceren voor de duidelijkheid dan maar:Maarten Henderieckx schreef:collega van mij met R5 cup schokdempers op de weg zonder problemenTijn schreef:Ja, in cupclio's , hoezo ?Maarten Henderieckx schreef:hoe kom je daar bij?Tijn schreef:ja, maar daar kan je dus niet mee de straat op maarten, dat kan je niet serieus menen.Maarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.
wel eens geprobeerd?
Zolang je op de snelweg (in NL redelijk vlak

there is no spoon.
-
- Contacteer:
één geluk we blijven wel ontopic
Nu ik toch weer een reactie plaats gelijk ff de vraag: denken jullie dat het echt noodzakelijk is om ze allebij te vervangen als er maar 1 krom is? met noodzakelijk bedoel ik eigenlijk als ik er 1 vervang ga ik dat dan merken tijdens het rijden of remmen bijvoorbeeld dat de ene kant meer inzakt dan de andere kant

Nu ik toch weer een reactie plaats gelijk ff de vraag: denken jullie dat het echt noodzakelijk is om ze allebij te vervangen als er maar 1 krom is? met noodzakelijk bedoel ik eigenlijk als ik er 1 vervang ga ik dat dan merken tijdens het rijden of remmen bijvoorbeeld dat de ene kant meer inzakt dan de andere kant
Ik heb op mijn wagen achter ook decarbons zitten, zijn niet echt overdreven hard. Die H&R set is stugger als die dempers achter moet ik zeggen.Tijn schreef:goed , even nuanceren voor de duidelijkheid dan maar:Maarten Henderieckx schreef:collega van mij met R5 cup schokdempers op de weg zonder problemenTijn schreef:Ja, in cupclio's , hoezo ?Maarten Henderieckx schreef:hoe kom je daar bij?Tijn schreef:ja, maar daar kan je dus niet mee de straat op maarten, dat kan je niet serieus menen.Maarten Henderieckx schreef:Hey...
Maarten.
wel eens geprobeerd?
Zolang je op de snelweg (in NL redelijk vlak) blijft of op redelijke binnenwegen rijdt zal het ook allemal wel lukken, maar ga je op de - naar mijn smaak - wat leukere binnenwegen rijden waar het ook allemaal niet zo vlak meer is wort het volgen van het wegdek toch allemaal wat lastiger voor de decarbonnen .... vandaar dat je ze op circuitgebruik ziet, daar zijn ze super voor, maar in de rallysport dus nooit. Een klinkerweggetje kan gewoon voor wat onaangename verrassingen zorgen omdat het wiel gewoon minder contact met het wegdek houdt met zo'n harde demper en dus een bocht rustiger gereden moet worden. Als je het weet en je houdt er terdege rekening mee dan is er niets aan het handje, maar om het nou een schokdemper voor op straat te noemen, nee....