de ontwikkeling zijn uiteraard te volgen op de rmcc site

http://www.meganecoupe.nl/tundes/projecten/jan/jan.html
17 inch kahn r velgen, achterbumper met cupdiffusor en uitlaat links en rechts volledig van inox. De ICE heeft ie allemaal helemaal van Pioneer (136 db vorig jaar op Speed gemeten) En miss. wil ie nog aan het interieur wat laten doen door zijn moeder (die kan waarschijnlijk lederen bekleding erop maken).......De kleur wordt (volgens de laatste berichtenNick schreef:Erg leuk .... !!
Bij de zaak waar ik mijn Twingo bracht voor de motorkapverlenging stond ook een Coupe, die werd nog meer onder handen genomen... alles wat maar dicht kon werd dichtgelast. Zelfs die zwarte lijsten op het dak.
Maar eeeh... is er al bekend wat voor kleur dat ding wordt??? En wat voor velgen komen eronder, want zo'n getunede auto en die standaard velgen ... da's ook niks
logo voor en de coupe-achterklep zijn org. inderdaad niet lelijk, maar ja als je toch bezig bent dan moet je het ook goed doenJan-Geert schreef:ja misschien ben ik gek vind t wel leuk maar logo en achterklep had ik gewoon gelaten net zoals coupe en je sloten tja misschien ben ik ouderwetsch
eigenlijk hetzelfde als de beter bekende Big managers.......Steven(ventieldopje) schreef:Hoe zien die Kahn R velgen eruit?
hij lijkt op dezeSteven(ventieldopje) schreef:Ik bedoelde eigenlijk een plaatje
Tja, het is een inkoppertje Michel, maar ik zal me inhoudenMichel Meganefreak schreef:Net als de tsw venom, bij de juiste auto past dat gewoon mooi, ondanks dat je ze (te) vaak ziet.
yep to easyJeroen schreef:Tja, het is een inkoppertje Michel, maar ik zal me inhoudenMichel Meganefreak schreef:Net als de tsw venom, bij de juiste auto past dat gewoon mooi, ondanks dat je ze (te) vaak ziet.
dat klopt jaRay (Zonnebril) schreef:brutus projekt!!
heeft ie die afbeeldingen in ze ramen niet in duitsland laten zandstralen????
absolute een mooie bakMichel Meganefreak schreef:nieuwe foto's want nieuwe wielen en skirts
http://www.meganecoupe.nl/club/leden/heteren.htm