Hallo,
Ik ben op zoek naar andere pedalen voor mijn Clio.
Nou weet ik wel waar je die standaard Carpoint gevallen kunt kopen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar deze pedalen :
[img]http://online-katalog.foliatec.de/_engl ... 3220_g.jpg[/img]
Heeft iemand enig idee, waar ik die zou kunnen bestellen ?
Ik heb ze gezien op de site van Foliatec, maar daar kun je ze dus niet direct bestellen.
Andere pedalen
Ik heb nog een setje pedalen liggen, alleen niet deze en ze passen niet over de pedalen van een clio heen
dus check eerst effe of ze passen

-
Je moet ze ook niet overheen doenThijs RSI schreef:Ik heb nog een setje pedalen liggen, alleen niet deze en ze passen niet over de pedalen van een clio heendus check eerst effe of ze passen

Tja dat moet ik dus inderdaad nog doen! en ik heb natuurlijk eerst de rubbers eraf gehaaldRobert dB. schreef:Je moet ze ook niet overheen doenThijs RSI schreef:Ik heb nog een setje pedalen liggen, alleen niet deze en ze passen niet over de pedalen van een clio heendus check eerst effe of ze passen
(behalve bij het gaspendaal) maar juist de rubbers eraf halen, en de nieuwe monteren op het staal (d.m.v. gaatjes te boren).
Hmmm...good point !Thijs RSI schreef:Ik heb nog een setje pedalen liggen, alleen niet deze en ze passen niet over de pedalen van een clio heendus check eerst effe of ze passen
Tja...maten staan er niet bij, dus dat is al lastig.
Misschien nog andere tips, waar ik mooie pedaaltjes kan vinden ? (Die dus zeker te weten wel passen)...
Ik heb m'n pedaaltjes bij Jim Barends gekocht in haarlem het zijn zwart alu pedalen
-
Sabelt, Sabelt, Sabelt!Kevin schreef:Misschien nog andere tips, waar ik mooie pedaaltjes kan vinden ? (Die dus zeker te weten wel passen)...
Nu we het toch over pedalen hebben in de categorie techniek heb ik ook nog even een vraag:
Zou het erg moeilijk zijn om het gewone gaspedaal van een GT Turbo te vervangen door een euhm vloerpedaal of hoe noem je dat, zoals dat hoort bij een sportwagen?
Ik bedoel dus zoals bijvoorbeeld in de R5 Turbo:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/t1interiorblue.jpg[/img]
Zou het erg moeilijk zijn om het gewone gaspedaal van een GT Turbo te vervangen door een euhm vloerpedaal of hoe noem je dat, zoals dat hoort bij een sportwagen?
-
Moet toch kunnen. Maar natuulijk moet je hem wel zo kunnen bevestigen zodat je nog steeds vollgasss kunt geven 

Dat is natuurlijk wel de bedoeling ja
[vet offtopic]
P.S. zo'n plaatje van een 5 Turbo kan ik nog steeds uren naar kijken. Wat een vette auto
Hoe ultiem lelijk Bertone jaren tachtig kan iets worden? nou, ik denk dat dit het hoogtepunt wel zo'n beetje is
I LOVE IT!
[/vet offtopic]

[vet offtopic]
P.S. zo'n plaatje van een 5 Turbo kan ik nog steeds uren naar kijken. Wat een vette auto

[/vet offtopic]
-
- Contacteer:
robert db ik kan alles van sabelt leveren nieuw en een mooie prijs voor het echte competitie spul mail maarKevin schreef:Waar, waar, waar ?Robert dB. schreef: Sabelt, Sabelt, Sabelt!
-
Ik heb ze alMaarten Henderieckx schreef: robert db ik kan alles van sabelt leveren nieuw en een mooie prijs voor het echte competitie spul mail maar

Evengoed bedankt.
Ook zo'n Fijne leverancier ?Robert dB. schreef:Ik heb ze alMaarten Henderieckx schreef: robert db ik kan alles van sabelt leveren nieuw en een mooie prijs voor het echte competitie spul mail maar
Evengoed bedankt.

there is no spoon.
-
let eens op die radioMatijs schreef:Nu we het toch over pedalen hebben in de categorie techniek heb ik ook nog even een vraag:

Gotta love it!

Edit: en reken maar dat zo'n radio nooit gestolen wordt! Mijn moeder heeft ook zo'n gammel jaren 80 ding in haar auto, werkt beter dan welk frontje of weetikwat. Gewoon goed in het zicht laten zitten, dan bedenken ze zich wel twee keer voordat ze de ruit inslaan

Edit: en reken maar dat zo'n radio nooit gestolen wordt! Mijn moeder heeft ook zo'n gammel jaren 80 ding in haar auto, werkt beter dan welk frontje of weetikwat. Gewoon goed in het zicht laten zitten, dan bedenken ze zich wel twee keer voordat ze de ruit inslaan

-
Ja die van een Audi TT, ik heb ze nu ook op mijn Arosa.
Op een VAG groep auto passen ze zonder schroeven e.d. Moet zeker op een renault ook passen.
Zien er super uit.
Tip: Bestel dan gelijk ff de voetsteun van de audi TT erbij. Ziet er nog mooier uit dan de pedalen.
Totale kosten inclusief voetsteun: EURO 50
Op een VAG groep auto passen ze zonder schroeven e.d. Moet zeker op een renault ook passen.
Zien er super uit.
Tip: Bestel dan gelijk ff de voetsteun van de audi TT erbij. Ziet er nog mooier uit dan de pedalen.
-
hehe in zon oude auto hoort zon ding , jongens allemaal een orginele radio erin van die tijdMatijs schreef:Gotta love it!![]()

Site ??Nick schreef:Ja die van een Audi TT, ik heb ze nu ook op mijn Arosa.
Zien er super uit.