straalen en spuiten. nu!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
dennis16v

vandaag even gebeld naar een straal bedrijf.
breng zelf 12 velgen erheen en een rolkooi.

ze worden gestraald gespoten en dr komt een coatingslaag overheen.

dus ze worden niet! gecoat!!! maar afgewerkt met een laagje harde lak. alle kleuren zijn mogelijk.

prijs 27.50 per velg. wil je dus velgen als nieuw hebben moeten ze voor volgende week maandag bij mij in drenthe Meppel liggen.

ff pmmetje als je mee wilt doen.
dennis16v

oja. tis met bon dus dr komt nog BTW over het bedrag heen. heb ik meer velgen wordt de prijs per velg iets goedkoper.
J. Reekers
Contacteer:

Ik heb een williams, kan dat ook weer in de zelfde kleur. Soms zie je heel goed dat ze zijn overgespoten aan de kleur dan zijn ze veel te geel. Als dat niet zo is dan heb ik wel interesse want die van mij zijn erg geoxydeert. Ik heb er zelfs 1 band die daardoor elke keer leegloopt. Ik ga even zoeken naar reserve velgen. (moet de band er af gehaalt zijn).
dennis16v

in princiepe kunnen alle kleuren zou je wel een kleurnummer moeten hebben
Hans R.

Ik heb nog steeds intresse.

Maar ff voor de duidelijkheid, alleen de "mooie" kant wordt gestraald?

Dus niet het velgbed?

Ik heb namelijk 2 velgen waarbij het velgbed eigenlijk ook moet worden gestraald i.v.m. het aflopen van de spanning.

Ik heb er 4 en zit nog te twijvelen of ik er nog meer wil laten doen, want het is niet duur.
J. Reekers
Contacteer:

Weet hier iemand ook de kleurcode van de gouden Williams velgen of hou ik hier achter kan komen?
dennis16v

nou velg stralen is velg stralen. heb t vaker laten doen maar nogniet bij deze gasten. neem aan dat ze t niet anders doen als anderen,.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

word het velgbed trouwens ook gestraalt, want:

[quote uit andere topic: ]http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=4835
Robert dB. schreef:Lijkt me dat ze het velgbed normaal gesproken niet doen. Dit gebied wordt ook niet gespoten - veroorzaakt moeilijk heden bij het uitballanseren, is mij verteld.
[/quote uit andere topic]
dennis16v

nou. laat die dingen normaal gewoon coaten. en dan doen ze de complete velg. mag aannemen dat het dit keer ook t geval is. kom dr maandag wel achter
Shorty 16v

Ik heb vorige maand mijn velgen laten spuiten, glasparelen coaten en spuiten. Ze zien er netjes uit maar niet perfect, want met coaten en aluminium krijg je sinaasappeleffect op sommige plekken!!
dennis16v

kep magnesium velgen. geen idee of t spul een beetje te stralen is. heb overgens t idee dat coating toch een wat dikkere laag is als spuiten en lakken
Shorty 16v

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dat werd mij wijsgemaakt.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb ook nog steeds interesse. Morgen hoor je van me of ik wel of niet m'n velgen wil laten coaten.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Toine

Ik heb net mail gehad van iemand die het voor 17.5 pleuros per velg kan doen. Scheelt weer lekker.
Roept u maar! :wink:
of beter meteen bellen: 0115-451781 of 0624756573
Tijn
Contacteer:

dennis16v schreef:kep magnesium velgen.
patser ;-) :lol:
there is no spoon.
illuminator

effe nog een paar vraagjes.
meerspaaks velgen is dat duurder of dezelfde prijs?
deze velgen bedoel ik dus. Dit was bij het vorige topic wel het geval toch.
[img]http://buitenhuis.dyndns.org/picture/cliofull.jpg[/img]
De rand is beschadigd. Kan ik die beter eerst zelf weer wat gladder maken. Neem aan dat ze met stralen niet de ronding weer terug krijgen?
het gaat maar om 2 velgen. Maar wil ze wel weer in dezelfde kleur. Het zijn BBS velgen. codes die erop staan zijn KBA43301 en BT 202 en de maat. Is 1 van de code's een kleurcode?
En de laatste vraag >-)
de kapjes zelf zijn van plastic of abs. spuiten ze die ook mee in kleur?
Robert dB.

illuminator schreef: En de laatste vraag >-)
de kapjes zelf zijn van plastic of abs. spuiten ze die ook mee in kleur?
Hier weet ik het antwoord wel op: "Ja".
Hans R.

dennis16v schreef:nou velg stralen is velg stralen. heb t vaker laten doen maar nogniet bij deze gasten. neem aan dat ze t niet anders doen als anderen,.

Maar als ze het velgbed niet stralen dan kan ik zelf nog aan de slag.

Bedankt voor de moeite, maar ik ga zelf wel eens op onderzoek uit. :)
Anonymous

J. Reekers schreef:Weet hier iemand ook de kleurcode van de gouden Williams velgen of hou ik hier achter kan komen?
Vraag ff aan Robert DB. Die zal t wel weten.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dennis16V heeft een PM.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
illuminator

weet misschien iemand of 1 van de codes een kleurcode is?? echt niemand ?
de codes zijn KBA43301 en BT 202. Die bt202 zal het wel niet zijn? Maar die KBA43301 waar staat dat voor.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Het lijkt me niet. Volgens mij begint een Renaultkleur met "RE". Tenminste volgens de kleurenwaaier die ik heb bekeken wel.

En Dennis heeft weer een PM.
illuminator

het kleurnummer van de auto begint inderdaad met RE. Alleen dit zijn velgen van het merk BBS. In de maat voor een renault. Heb ondertussen wel een motip nummer wat bijna dezelfde kleur is. Maar niet helemaal hetzelfde.
-Ray-
Contacteer:

RE..... hmmmmz zo heet ik ook :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Rudo

Zoals eerder al gezegd: Robert DB heeft zijn nieuwe velgen laten spuiten in de Williams-kleur, dus hij weet zeer waarschijnlijk het kleurnummer nog wel, stuur 'm even een pm of zo.
illuminator

Maar dat is die gouden kleur toch. Op het plaatje staan mijn velgen in zilver. En die kleur bedoel ik dus. Niet de gouden kleur
Rudo

illuminator schreef:Maar dat is die gouden kleur toch. Op het plaatje staan mijn velgen in zilver. En die kleur bedoel ik dus. Niet de gouden kleur
Sorry, je hebt gelijk, mijn antwoord is voor de vraag van J. Reekers, haalde nu twee dingen door elkaar. (Ik moet ook niet én werken én forummen tegelijk >-) , ik neem per direct onslag bij mijn ba.., eeuuh, werkgever! :wink: )
Plaats reactie