achterlichten clio phase 1

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ollie

Op zoek naar aparte achterlichten voor je clio phase 1?? Kijk hier eens : http://www.quadconversions.com.
Kost wel wat, maar dan heb je wel wat aparts!!
catrinus

hoei die is vet
There will be plenty of time to rest when your dead
Ollie

Die is zeker vet 8) ! Wist alleen niet hoe ik het plaatje er zo op kon zetten, maar dat heeft Tim B. al gedaan!
-Ray-
Contacteer:

ik moet zeggen dat ik er niet veel aan vind, persoonlijk zou ik toch voor die hele witte achterlichten gaan. kosten wel meer, maar naar mijn mening heb je dan ook meer!! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
dennis16v

nou vind ze best mooi maar 260 pond voor een setje palen das duur. das 1000 oude pieken.
TheFinz

Cool!!!! 8)

Jammer dat coole dingen zoveel cold hard cash kosten!

mooi of niet mooi het is origineel!

Is het eigenlijk geen leuk projectje om zowiets zelf te fabirceren??

Iemand dat al eens gedaan hier?
Ollie

Zelf fabriceren?? Ik zou niet weten hoe je daar aan zou moeten beginnen....als je uitgaat van de originele achterlichten. Is toch echt totaal anders!
TheFinz

Nee, ik bedoel als je het plaatje bekijkt is het gewoon een holle behuizing met de vorm van je achterlichten.

Je kan daar zelf, door er gaten in te boren, ledjes in te maken of whatever je eigen ontwerp maken. :) Allen het grootste probleem wordt de lege behuizing. Sorry misschien een beetje overenthausiast. Het id is goed, de uitvoering wordt moeilijk. :evil:

Maar goed.....ziet er daar in elk geval super uit!

maar wel een hoop centen. :p
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

eeej vincent lees je je pm niet meer???? :wink:
Ollie

Het probleem is natuurlijk ook.....nieuwe standaard-achterlichten zijn al niet echt goedkoop, dus daar een beetje mee experimenteren in de hoop dat het lukt kan ook een duur grapje worden!
Maar er is eigenlijk ook niet echt veel te krijgen voor de clio wat achterlichten betreft, vind ik. Ik heb die van mij op het moment donker gespoten, maar ja, moet er voor de APK weer af natuurlijk! :(
Tijn
Contacteer:

TheFinz schreef:Nee, ik bedoel als je het plaatje bekijkt is het gewoon een holle behuizing met de vorm van je achterlichten.

Je kan daar zelf, door er gaten in te boren, ledjes in te maken of whatever je eigen ontwerp maken. :) Allen het grootste probleem wordt de lege behuizing. Sorry misschien een beetje overenthausiast. Het id is goed, de uitvoering wordt moeilijk. :evil:

wilde gedachte:
setje achterlichten van de sloop, polyester + plamuur = gladde huls , gladde huls + zaag + pvc rioleringsbuis + meer plamuur = huls met gaten en dan hop hop naar de carroseriefabrief (voor vrachtwagens, opleggers , caravans) om 4 ronde achteruitrijlichten te halen .... en "hopla" , dubbelle ronde witte achterlichten ... (na een week of drie klooien natuurlijk)

bovenstaande gedachte is universeel voor R5, Clio, R19 en R21 ...
there is no spoon.
~thijs~
Contacteer:

Tijn schreef:
TheFinz schreef:Nee, ik bedoel als je het plaatje bekijkt is het gewoon een holle behuizing met de vorm van je achterlichten.

wilde gedachte:
setje achterlichten van de sloop, polyester + plamuur = gladde huls , gladde huls + zaag + pvc rioleringsbuis + meer plamuur = huls met gaten en dan hop hop naar de carroseriefabrief (voor vrachtwagens, opleggers , caravans) om 4 ronde achteruitrijlichten te halen .... en "hopla" , dubbelle ronde witte achterlichten ... (na een week of drie klooien natuurlijk)

Kijk! creatief ventje die Tijn :lol: ik denk als je een beetje creatief en technisch bent dat je best en mooi eindresultaat kan krijgen
TheFinz

Misschien toch niet helemaal mission impossible! >-)

Zowiets had ik ook in gedachte.

Kost wel een hoop bloed zweet en als het niet lukt een hele hoop tranen (doordat het zoveel bloed en zweet heeft gekost). :D

Maar wie weet?

Waar kan je het beste een goeie(?) sloop vinden in Zuid holland? iemand ervaring?

PATBAD Posted: 31 Jul 2002 13:59 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

eeej vincent lees je je pm niet meer????
Sorry Pat,

Laatste tijd nogal druk geweest. Ik denk er elke keer aan om eens langs te rijden, maar het komt er maar niet van. (ik zit de laatste tijd niet verlegen om vrijdagavond activiteiten).

Maar vertel eens wat stelt het precies voor??

PM het me maar want dit topic wordt al gauw een dubbel.

L8R
-Ray-
Contacteer:

Thijs RSI schreef:
Tijn schreef:

wilde gedachte:

Kijk! creatief ventje die Tijn :lol: ik denk als je een beetje creatief en technisch bent dat je best en mooi eindresultaat kan krijgen
dat bedoel ik. my man! daarom zit tijn ook in de technische commissie. hij is ook goed op het gebied van kleur. ;)
Janine

Pas maar op, straks heb je een holly hobby auto... :lol:
Een beetje vreemd is best lekker
-Ray-
Contacteer:

Janine schreef:Pas maar op, straks heb je een holly hobby auto... :lol:
nee een hobbie bob. :lol:
Janine

Hobby Bob in een Holly Hobby auto??? :lol:
Een beetje vreemd is best lekker
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Nou ondertussen steld het niet zo veel voor er komen wel veel auto's vanaf 20:30 uur maar verder gaan de meesten toch liever naar bodegraven (ik ook overigens).

(Sorry dat ik de topic misbruik)
dennis16v

heb ik voor de knutselaars onder ons nogwel een setje lampen liggen 10 euro de stuk
-Ray-
Contacteer:

dennis16v schreef:heb ik voor de knutselaars onder ons nogwel een setje lampen liggen 10 euro de stuk
zijn het fase 1 lampen?? dan wil ik het weleens proberen. Tijn doe je mee??? :)
~thijs~
Contacteer:

Het maakt toch niet uit of het fase 1 of 2 lampen zijn, je gaat ze toch verbouwen
TheFinz

Ray (Zonnebril) Posted: 01 Aug 2002 16:41 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

dennis16v wrote:
heb ik voor de knutselaars onder ons nogwel een setje lampen liggen 10 euro de stuk

zijn het fase 1 lampen?? dan wil ik het weleens proberen. Tijn doe je mee???
Houd me op de hoogte!!

Kep zelf de kennis (lees: vaardigheden) niet om zowiets te klussen (zou op teleurstelling uitlopen ben ik bang) Maar ben wel benieuwd!

Suc6 :D
Robke
Car: Lexus IS250

Ik heb ook eens met zo'n idee rondgelopen, maar ik vond die lampen toch iets te duur om zomaar iets te fabriekelen.

Het zou natuurlijk wel erg stoer zijn om met ledjes te kunnen werken, maar die zijn er helaas nog niet in het oranje verkrijgbaar. Wat dan natuurlijk wel een oplossing is: een knipperlicht maken met rode ledjes, veel amerikaanse wagens hebben dit ook, of mag je zoiets niet zomaar bij je Clio'tje doen???
Haas
Car: Megane RS

robclio16V schreef:Ik heb ook eens met zo'n idee rondgelopen, maar ik vond die lampen toch iets te duur om zomaar iets te fabriekelen.

Het zou natuurlijk wel erg stoer zijn om met ledjes te kunnen werken, maar die zijn er helaas nog niet in het oranje verkrijgbaar. Wat dan natuurlijk wel een oplossing is: een knipperlicht maken met rode ledjes, veel amerikaanse wagens hebben dit ook, of mag je zoiets niet zomaar bij je Clio'tje doen???
maakt volgens mijn niet veel uit die rode knipperlichten. Je mag toch ook witte aan de zijkant hebben??
Jasper16v

is het niet zo dat het de standaard kleur van de auto moet hebben ? (alle) amerikanen zijn met rode uitgevoerd dus die mogen het wel....
zoiets was het dacht ik
er gaat hier toch ook ergens een lijst rond met stuff wat nodig is voor de apk !? daar moet het dan wel bij staan....

zie hier in buurt wel eens vw's rondrijden met rode knipperlichten achter
Rudo

Tsja, ik zie regelmatig Golfjes rijden met blauwe en zelfs groene achterlicht-units :-* , maar dat betekent niet dat het mag.
dennis16v

dennis16v schreef:heb ik voor de knutselaars onder ons nogwel een setje lampen liggen 10 euro de stuk

yeps fase 1 lampies.
Ollie

fase 1?? Is misschien wel interessant...aangezien ik die van mij gespoten heb en die rotzooi er voor de apk natuurlijk weer moet afkrabben :( .
Past fase 2 eigenlijk zo op een fase 1, vind fase 2 ook wel mooi!
Maar goed, als je ze over twee weekjes nog hebt liggen, dan houd ik me warm aanbevolen, maar ben bang dat ze tegen die tijd wel al weg zullen zijn :( !
MyZ

robclio16V schreef:Ik heb ook eens met zo'n idee rondgelopen, maar ik vond die lampen toch iets te duur om zomaar iets te fabriekelen.

Oranje led's zijn er zeker wel: http://www.conrad.nl
Plaats reactie