ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
J. Reekers
Contacteer:

Ik met mijn Williams tegen een gestripte golf 1 ergens onder in Frankrijk. Ik trok hem met gemak weg en zijn kop trok trouwens ook weg en bij de eerste beste retonde reed hij bijna mijn auto in me kaar. Ik dacht laat ik maar stoppen anders heb ik hem nog in de kreukels liggen onder in Frankrijk en ik wil er nog graag langer mee. Maar hij zou en moest op die retonde mij voorbij was wel :lol: :lol: achteraf. Maar schrok wel toen ik vol in de remmen moets anders had ik mijn linkervoorscherm in elkaar gehad.

Gisteren tegen een Alfa 156 hij zat al vol gas en schakelde al naar de twee en ik zat in de eerste versnelling op zo'n 3500 toeren maar toch trok ik hem ook weer met gewelt weg. Wil troewens wel zegen dat die wel erg snel was sneller dan een golf ofzo.
*Stephan_RSI*

mark b. schreef:Gisteren in Heerhugowaard.
mijn willie tegen Paul zijn Twingo-turbo.
bleef hem een halve auto lengte voor :D :D
En zijn broertjes rsi. Die bleef ik een hele auto lengte voor op een sprintje van 300 meter :D :D

P.S.: Sorry Paul, Kon het ff niet laten
Ik was getuigen en ik d8 toch dat het gelijk opging of niet soms Mark :D 8).
Maar ik vond dat ik het goed had gedaan in mijn RSItje tegen een Willi. Het was maar een auto lengte :).
gille
Contacteer:

En zijn broertjes rsi. Die bleef ik een hele auto lengte voor op een sprintje van 300 meter :D :D

standaard willie????????????
Steven
Car: M536

Of Willy nie?
RickGT TURBO
Contacteer:

Net... Ik bij Utrecht Overvecht voor het stoplicht om de A27 op te rijden. (dat is een rete lang stuk voor dat er pas opritten komen). Ik sta voor het stoplicht komt er achter me een Impreza staan. Een dikke Impreza mag ik wel zeggen.
Zit een andere spoiler op en club stickers (ik geloof Impreza club holland?)
In iedergeval ik dus vol op het gas. Lekker de turbo in de 1.1 bar. (boven de gasklep) hij d'r vol achter aan. Ik trek door tot 160 km/h en dan schakeld hij door (naar z'n 4?) en begin ik z'n achter lichten te zien.
Was wel gaaf!

Daarna een 106 die rete irritant was. Ik liet hem er eerst effe netjes langs gaan. En rij achter hem aan. Toen ging hij de mensen voor hem weer zieken en in de bebouwde kom flink op het gas mensen weg duwen.
Komen bij een rustig weggetje en ik ga effe op het gas zo d'r naast. Effe zwaaien en dahag.... hij was er wel ziek van geloof ik :lol: :lol:
Drive it like you stole it
Anonymous

:D 6 :D

Ik had laatst ook zoiets op de autobaan.
Zo'n knakker met een golfje tdi.

Hij dacht echt die ie de MAN was. Maar dat was hij niet. Ik reed namelijk in de auto van mijn baas.
Die heeft zins kort een 530i, dus golfje was mooi achter mij :D
*Stephan_RSI*

gille 21TURBO schreef:

standaard willie????????????
Ja standaard willie tegen een twingo met standaard GTT blok.
mark b.

*Clio_RSI* schreef:

Ik was getuigen en ik d8 toch dat het gelijk opging of niet soms Mark :D 8).
Maar ik vond dat ik het goed had gedaan in mijn RSItje tegen een Willi. Het was maar een auto lengte :).

Ja das waar. :D
Schrok wel ff toen Paul aardig naast me bleef rijden
Had dat eigenlijk niet verwacht :p :D
En die rsi is ook rap zat. :wink:
*Stephan_RSI*

Dank je Mark. Volgende keer misschien beter als je een rechte pijp naar achteren hebt, scheelt ook weer wat PKtjes :p
mark b.

*Clio_RSI* schreef:Dank je Mark. Volgende keer misschien beter als je een rechte pijp naar achteren hebt, scheelt ook weer wat PKtjes :p
dat zal dan woensdag zijn. Komt een devil pijp vanaf de cat onder te liggen en een K&N vervangings filter
komt er in.Moet eens ff kijken hoeveel me dat op gaat leveren aan pk's :D
*Stephan_RSI*

Misschien dat je dan wel die corrado VR6 bijhoudt :D.
mike16v

Ik had gisteren ook nog een leuke, er zat voor me een clio s, met twee blonde grietjes erin, dus ik dacht nou ik wil de voorkant van die dames wel ff zien, dus ik gooi mijn clio 16v tje er voor en ff checken zag er lekker uit, zei mij weer inhalen en toeteren lachen zwaaien, toen moest ik helaas de afslag nemen richting leiden, ze waren echt lekker!
Ja erg he ben weer vrijgezel!

Mike
Bart V

waarom neem je dan die afslag????????????
Jasper16v

Bart V schreef:waarom neem je dan die afslag????????????
jah why !? daar rij je toch wel een stukje voor om ? :wink:
mike16v

tja vroeg ik me later ook af....
:(
mike16v

Jasper clio 16v schreef:
jah why !? daar rij je toch wel een stukje voor om ? :wink:
ja had ik moeten doen....twee moppies scoren.... :lol:
~thijs~
Contacteer:

Hee Mike, Beest!!!!! :D doe je rustig aan! :lol:
twingoturbo

zonde Mike!
Gunther

effe een vraagje??? Zou een GTT (faseII)standaard wel te verstaan de duimen moeten leggen tegen een Subaru Impreza wrc?? Kwestie van optrekken enzo?
Hoge bomen vangen...geen konijnen
gille
Contacteer:

Gunther schreef:effe een vraagje??? Zou een GTT (faseII)standaard wel te verstaan de duimen moeten leggen tegen een Subaru Impreza wrc?? Kwestie van optrekken enzo?
standaard volg je geen SUB man,getuned weet ik nie zeker maar zal je het hem wel moeilijk maken :wink: :wink:
*Stephan_RSI*

EINDELIJK ik heb twingoturbo eruit gereden :). Maarrrr opeens deed paul beetje vaag en ging aan de kant staan. Ik helemaal blij uitstappen, paul zo van 'ja mijn gaskabel is stuk ik kan niet meer mijn pedaal intrappen' GVD :evil: dacht ik toch echt dat ik hem had.
mark b.

Ach ja, Hoop doet leven :D :D :wink:
Bart V

vandaag tegen een nieuwe renault laguna gereden bij het stoplicht, het was donker dus kon niet zien wat voor 1 het was. anyway, Ik had 3 passagiers, en de laguna had er 1. 1e versnelling liep hij iets weg, maar ik heb een korte 1. In de 2e versnelling kwam ik terug, en in de 3e begon ik ietsje weg te rijden bij hem, maar helaas moest hij ritsen en wilde hij niet remmen, dus moest ik zo verstandig zijn om VOL te remmen zodat hij nog op het nippertje kon. Jammer want ik had hem er anders wel uitgereden.
Anonymous

Als je wil winnen, 16v blok is de oplossing :D
-Ray-
Contacteer:

vanavond in haarlem:

perfecte lokatie: voor het stoplicht

wij links, R5GTT (wij=JP en ik)

rechts: the 1 and only opel calibra 16V jaja (dikke auto, harde muziek, jong gassie met een petje)

rood rood rood rood, groen!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

doet ie niet eens mee, hij wist zeker al dat ie ging verliezen.

dit noemen we nou een walk-over. :D
Immer wieder die verdammte Holländer
marco

nee dat noemen we een walk in the park :D :lol: :wink:
greetz marco
Rudo

Gunther schreef:effe een vraagje??? Zou een GTT (faseII)standaard wel te verstaan de duimen moeten leggen tegen een Subaru Impreza wrc?? Kwestie van optrekken enzo?
Mwah, scheelt maar een seconde of twee (0-100). :wink:
Matijs
Contacteer:

That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden :lol:
Bart V

ArjanR19 schreef:Als je wil winnen, 16v blok is de oplossing :D
Tja, als ik die 3 passasiers gedumpt had, had ik zeker gewonnnen. Maarja ze wilde niet effe uistappen (eikels) :-D
Riël
Über-Spammer

Matijs schreef:That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden :lol:
Toch met een beetje goeie stuurderskunst en genoeg barretjes kun je zo'n kerel in 'n sub best dom laten kijken, denk ik.
Matijs
Contacteer:

Ja, met genoeg barretjes kom je overal, maar dat kan hij ook zeggen. :wink: En hij hoeft het niet met zijn twee voorwieltjes op de weg te zetten, tenminste, zijn achterwieltjes doen ook mee...
Anonymous

Bart V schreef:
ArjanR19 schreef:Als je wil winnen, 16v blok is de oplossing :D
Tja, als ik die 3 passasiers gedumpt had, had ik zeker gewonnnen. Maarja ze wilde niet effe uistappen (eikels) :-D
M.a.w. schietstoelen monteren :D a la F16.
catrinus

vandaag met de volvo 440turbo tegen een renault 19 16v. Mijn pa reed voorop met de 19 en ik achter hem aan met de 440 turbo. Bij het optrekken op de snelweg(van 80 naar 120/140) was de 440 aardig snel maar als mijn pa in het gunstige toerengebied kwam dan had de 440 er aardig moeite mee. Wacht maar tot dit blok in de 5 gtt ligt. Dan is mijn pa nergens meer :p.
There will be plenty of time to rest when your dead
martin rs

toch he een volvo blok in een 5.......
clio_rally
Contacteer:

Riël schreef:
Matijs schreef:That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden :lol:
Toch met een beetje goeie stuurderskunst en genoeg barretjes kun je zo'n kerel in 'n sub best dom laten kijken, denk ik.
Niet helemaal hetzelfde, maar heb je de resultaten van de rally in Rotterdam gezien? Tijn's wagen en onze clio rs stonden recht boven een nieuwe subaru wrx. Ik nog denken dat hij pech had, maar nee, hij begreep het zelf ook niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Gesloten