Is er hier toevallig iemand die ook een line-driver gebruikt in zijn audio-systeem ? Weet iemand misschien nog een goed merk? Wat zijn jullie ervaringen ?
Ik heb tot nu toe alleen nog maar wat info van Audio Control. Maar dat is meestal wel erg goed maar ook heel erg aan de prijs.
ervaring met line-drivers?
-
Toch leuk hoe je zelf met de oplossing kunt komen soms... 

Ik was eigenlijk vooral nieuwsgierig naar ervaringen van andere lui. Daar steek je meestal het meest van op. Maar wat surfen op internet, downloaden van handleidingen, info van de audio-boer helpen vaak ook. En als echte hollander ben ik ook niet vies van koopjes!
-
Anders kun je ook eens contact opnemen met Jean-Paul. Hij is inmiddels aardig thuis in deze wereld.
ik heb er toevallig vandaag nog een gemonteerd in een alfa.... :-* maja de sub kreeg te weinig input van de radio en dan is dit de beste oplossing.
het was trouwens een lt-7 van caliber en het werkt prima
het was trouwens een lt-7 van caliber en het werkt prima
Die van Caliber stond ook op mijn lijstje. Maar aangezien die van Phoenix Gold een output van 8 volt heeft en die van Caliber 7 volt en ze even duur waren, heb ik die van Phoenix Gold gekozen.
Ook zit hier een lampje op dat aangeeft als het signaal bijna gaat clippen en dat heeft de Caliber geloof ik ook niet.
Ook zit hier een lampje op dat aangeeft als het signaal bijna gaat clippen en dat heeft de Caliber geloof ik ook niet.
ik zou ook gaan voor de phoenix gold.........
is stukie beter qua kwaliteit
is stukie beter qua kwaliteit
Dat vermoeden had ik al. En hij werkt perfect. Nu kon ik de gain van de versterkers weer een stuk dichtdraaien. Klinkt toch weer wat beter. Jammer genoeg kan mijn DSP-processor niet extreem veel input verwerken, maar alle beetjes helpen!