a.p.k. clio16v problemen
-
jongens waarom staan jullie dan zo te kwijlen bij mijn auto vooral ray quote : helaas kan ik er alleen maar naar kijken! valt niet op hoor zo'n clio je had ze moeten zien rennen in maasmechelen niels jij staat hier buiten 

if it isn't possible it is not impossible
deze?
[img]http://212.120.120.12/menno/maasmechelen/dsc01516.jpg[/img]
[img]http://212.120.120.12/menno/maasmechelen/dsc01516.jpg[/img]
rev it like a rental
-
juist.Menno schreef:deze?
ziet er toch wel netjes uit, niet echt een race of rally style maar toch wel wijs.
Maar volgens mij kom je met zo'n uitlaat niet door de apk
[img]http://212.120.120.12/menno/maasmechelen/dsc01517.jpg[/img]

[img]http://212.120.120.12/menno/maasmechelen/dsc01517.jpg[/img]
rev it like a rental
dit wordt nog een linke topic zo, iemand zijkt zo die auto af en dan krijg je dat etische geklets weer . 

-
waarom zou die uitlaat niet door de apk komen? wat een opmerking
Ik vind het geheel een hoog VW-gehalte hebben inderdaadJohan de clio man schreef:die velgen en die ruitenwisser vindt ik persoonlijk niet zo mooi.

(en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk van de auto

-
niet echt slim
wie maakt er nu foto's van zo'n koekblik om het daarna af te zeiken :-*

geen idee, keb die ietswat eigenaardige combi nog niet gespot in dit topic.cliomaniac schreef:wie maakt er nu foto's van zo'n koekblik om het daarna af te zeiken :-*
Maar om ff on-topic te blijven, hebbie dat ding noual eens door de apk heen gerosd? (so many tricks, en maar 1 keurmeester: hoe makkelijk kan 't wezen)
rev it like a rental
ik moet zeggen dat de auto er aardig uitziet, maar je bent idd wel heel errug raar bezig geweest.
en nou de wijze levensles van mij: probeer anderen net zo te behandelen zoals je zelf (en je auto
) behandelt wilt worden! kortom; zeik anderen niet zo af, en misschien doen ze dan wat aardiger.
gegroet
en nou de wijze levensles van mij: probeer anderen net zo te behandelen zoals je zelf (en je auto

gegroet
-
nee johan ik heb het niet tegen jou maar meneer de wetenschapper. die ironie in verband brengt met zijn eigen rechter hersen helft dat waarschijnlijk gevuld is met ironie dit gaat nergens meer over een co van 145 of een iq van 0.5
-
merijn begrijpt het echt niet he deze mensen hier durven alleen complimentjes te geven aan elkaaar maar van deze massa vleierij heb ik niks ik behandel iedereen zoals diegene mij behandeld. trouwens voor en achter 9 j
Beste Cliomaniac, ik begrijp niet waar jij de lol er van inziet om iedereen hier een beetje af te gaan lopen zeiken. Je vind het blijkbaar ook nogal leuk om dingen de wereld in te helpen die helemaal niet waar zijn. Ik kan me namelijk helemaal niet herinneren dat ik naar jouw clio heb staan kijken, integendeel, wat wel de waarheid is is dat jij het terrein afreed toen wij er opreden. Je hebt zelfs je hand nog opgestoken naar 1 van ons. Beetje jammer dat je dan probeert iemand onderuit te halen terwijl een auto of 6 je het terrein af hebben zien gaan.cliomaniac schreef:jongens waarom staan jullie dan zo te kwijlen bij mijn auto vooral ray quote : helaas kan ik er alleen maar naar kijken! valt niet op hoor zo'n clio je had ze moeten zien rennen in maasmechelen niels jij staat hier buiten
Ik moet zeggen, je hebt een mooie clio, maar ik zou nog maar eens bij mezelf ten rade gaan wat jij hier eigenlijk op het forum doet, je bent al een paar keer geband en steeds kom je terug. Dan ga je ook nog beginnen over het IQ van anderen?? Nou sorrie maar volgens mij snap je het zelf niet.
Dit is de laatste keer dat ik op 1 van die achterlijke posts van je reageer, kom anders gewoon eens naar een FNB, dan kunnen we van man tot man praten, want met een scherm ertussen is makkelijk afblaffen natuurlijk.
Ik heb gezegd.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Jongens, hou lekker op met dit gezeur, ik denk dat een hoop mensen op dit forum er absoluut niet in geinteresseerd zijn. Kijk, Maniac zou zijn mond af en toe moeten houden, want als iedereen maar zijn mening gaat uiten is dit forum snel dood. Kijk, Maniak, ik heb niks tegen je en ik ga je ook niet beledigen. Het is je goed recht om te zeggen wat je van sommige auto's vindt, maar is het handig? Als iedereen het doet krijg je een groot discussie over niks...
En de rest, lees ook ff de hele discussie voordat je commentaar levert. Als je het nu goed terugleest zul je zien dat sommige mensen ook onredelijk uit de hoek komen...
Kijk, ook ik heb een mening. Als ik die hier neer zou kwakken zou ik de komende maand ruzie hebben over niks. Laat iedereen zo beleefd zijn om elkaar in zijn waarde te laten. De ene is blij met zijn booskijkers en folie, de andere zit met zijn hoofd in de boeken voor die extra pk's, zo werkt het toch? Ik heb bijvoorbeeld niks met optische tuning, maar ik zeik ook niemand af als hij blij is met zijn nieuwe velgen, daar heb ik niks aan en daar beledig ik hem alleen maar mee. Worden we er dan beter van dat is dan zogenaamd eerlijk ben? Nee...lijkt me niet...
Gijs
En de rest, lees ook ff de hele discussie voordat je commentaar levert. Als je het nu goed terugleest zul je zien dat sommige mensen ook onredelijk uit de hoek komen...
Kijk, ook ik heb een mening. Als ik die hier neer zou kwakken zou ik de komende maand ruzie hebben over niks. Laat iedereen zo beleefd zijn om elkaar in zijn waarde te laten. De ene is blij met zijn booskijkers en folie, de andere zit met zijn hoofd in de boeken voor die extra pk's, zo werkt het toch? Ik heb bijvoorbeeld niks met optische tuning, maar ik zeik ook niemand af als hij blij is met zijn nieuwe velgen, daar heb ik niks aan en daar beledig ik hem alleen maar mee. Worden we er dan beter van dat is dan zogenaamd eerlijk ben? Nee...lijkt me niet...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
De reacties van de meeste normaal gesproken vriendelijke RTC'ers hebben gewoon geschiedenis Gijs.
Vandaar we een aantal mensen, overigens terecht in mijn ogen, zo op hem reageren.
En verder sluit ik me bij de "negeer-mode" van Ray aan. Mooi gesproken jongen.
Vandaar we een aantal mensen, overigens terecht in mijn ogen, zo op hem reageren.
En verder sluit ik me bij de "negeer-mode" van Ray aan. Mooi gesproken jongen.
-
Dit leek mij een mooi eind aan dit verhaal.
Aub nu on-topic blijven, of de boel wordt gelocked.
Aub nu on-topic blijven, of de boel wordt gelocked.
Gewoon locken, robert, da's het beste.