Hey techneuten,
Ik heb een clio 16v met 145.000 op de teller en heb geen idee of de distriebutieriem ooit is vervangen. Deze gegevens zijn niet meer te achterhalen. Zou het kunnen zijn dat dit nog de eerste riem is of had hij dan al geknapt moeten zijn? Weet iemand nog een goedkoop adresje voor deze vervanging?
Bedankt.
distributieriem
Dag meneer Pan, welkom op de site.
Stel je even netjes voor in de topic Wie Is Wie:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 83#1133083
Je kunt tevens gebruik maken van de "search" functie (in de bovenste balk) waarmee je op trefwoord kunt zoeken.
succes.
Stel je even netjes voor in de topic Wie Is Wie:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 83#1133083
Je kunt tevens gebruik maken van de "search" functie (in de bovenste balk) waarmee je op trefwoord kunt zoeken.
succes.
Tja, het zou kunnen dat de eerste er nog op zit ... het is zo'n klus dat het meestal nog maar even uitgesteld word.peter pan schreef:Hey techneuten,
Ik heb een clio 16v met 145.000 op de teller en heb geen idee of de distriebutieriem ooit is vervangen. Deze gegevens zijn niet meer te achterhalen. Zou het kunnen zijn dat dit nog de eerste riem is of had hij dan al geknapt moeten zijn? Weet iemand nog een goedkoop adresje voor deze vervanging?
Bedankt.
Ik zou het er niet op gokken en hem maar laten doen / zelf doen.
kleppen vervangen / nieuwe kop / nieuwe zuigers is duurder.....
there is no spoon.
Hij zou al een keer vervangen moeten zijn volgens mij, maar ik zou inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en er een nieuwe op (laten) zetten
-
Ik heb er zelf geen last van
(heb een GTT).
Maar als ik jou was zou ik 'm vervangen, anders ben je misschien uiteindelijk veel duurder uit.

Maar als ik jou was zou ik 'm vervangen, anders ben je misschien uiteindelijk veel duurder uit.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor