Ik heb een renault 5 met centrale deurvergrendeling,
Bovenin, bij mn lampje die aangaat als de deur opengaat, zit een printplaatje, die is denk ik voor een afstandsbediening, maar ik heb er geen afstandsbediening bij, kun je deze setjes ook kopen die je er zo in kan zetten?
en weet iemand ook wat zoiets ongeveer kost?
Centrale deurvergrendeling
25 euro op te halen in de achterhoek. 
haha, dat WIL je niet weten. kost ongeveer 200 euro ofzo.
Ik heb ook nog wel een setje liggen, ik woon in huizen (vlak bij hilversum) als dat dichterbij is voor je. Ik reken dezelfde prijs als paul. Waar moet je vandaan komen btw?
Greetz
Ik heb ook nog wel een setje liggen, ik woon in huizen (vlak bij hilversum) als dat dichterbij is voor je. Ik reken dezelfde prijs als paul. Waar moet je vandaan komen btw?
Greetz
Laatst gewijzigd door Bart V op di 30 jul 2002 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik woon meer in de buurt van Heerenveen 
Maar kom ook elke week in Den Haag, als ut op de route ligt is ut ook prima, maar Hilversum ligt ook niet op mn route
Misschien dat ik ooit die kant nog op moet,
zijn er verder nog mensen die zoiets hebben?
kan ut beter bij te koop gevraagd posten, of niet?

Maar kom ook elke week in Den Haag, als ut op de route ligt is ut ook prima, maar Hilversum ligt ook niet op mn route

Misschien dat ik ooit die kant nog op moet,
zijn er verder nog mensen die zoiets hebben?
kan ut beter bij te koop gevraagd posten, of niet?
tja den haag vanuit herenveen, als je een klein stukkie omrijd ben je er zo in hilversum. Dan wil ik nog wel naar hilversum rijden vanaf huizen. prikken we meteen terplekke die ontvanger erin en kan je zien dat dat ding perfect werkt.
Greetz
Greetz
-
- Contacteer:
Mmm dat is niet helemaal waar. Zou kunnen maar is niet zeker. Want zonder zender zit er ook een soort print plaatje namelijk.Dr0pSHoT schreef:Ik heb een renault 5 met centrale deurvergrendeling,
Bovenin, bij mn lampje die aangaat als de deur opengaat, zit een printplaatje, die is denk ik voor een afstandsbediening, maar ik heb er geen afstandsbediening bij, kun je deze setjes ook kopen die je er zo in kan zetten?
en weet iemand ook wat zoiets ongeveer kost?
Dit print plaatje zorgt er voor dat de of recht alleen of links alleen aangaat.
Drive it like you stole it
iemand nog een compleet setje liggen ? dus printplaatje - zendertje?
there is no spoon.
is op zich mooi, maar ik wil het liefst gewoon mijn huidige systeem weer werkend krijgen ...
there is no spoon.
Je hebt wel gelijk, ut ligt niet zo heel erg ver van de route af,...Bart V schreef:tja den haag vanuit herenveen, als je een klein stukkie omrijd ben je er zo in hilversum. Dan wil ik nog wel naar hilversum rijden vanaf huizen. prikken we meteen terplekke die ontvanger erin en kan je zien dat dat ding perfect werkt.
Greetz
Ik hou ut effe in mn achterhoofd, misschien dat ut binnenkort effe kan,......
ik ben wel geinteresseerd in een setje deuropeners,ofwel printplaat afstandsbediening en als het ff kan het zwarte glaasje erbij.
weet iemand of deze glaasjes los te krijgen zijn bij de dealer.
btw als het ff kan wil iemand het dan naar me opsturen per post,verzendkosten betaal ik uiteraard en ik betaal vooruit!
ik hoor het wel,het is voor een 21 maar dat past toch wel denk ik.
weet iemand of deze glaasjes los te krijgen zijn bij de dealer.
btw als het ff kan wil iemand het dan naar me opsturen per post,verzendkosten betaal ik uiteraard en ik betaal vooruit!
ik hoor het wel,het is voor een 21 maar dat past toch wel denk ik.
-
- Contacteer:
Hoi Bart,Bart V schreef:ik heb een setje liggen.
als Tijn dat setje niet hoeft dan wil ik het graag.
Rick.
Drive it like you stole it
geen probleem, kom maar halen. Ik zie dat je in utrecht woont, dus je bent hier zo.
Ik heb 2 setjes liggen. 1 met een losse handzender (origineel R5) met ontvanger. En ik heb een sleutelzender liggen met ontvanger. beide werkend te zien. Je mag dan dus kiezen.
Ik hoor het wel.
Ik heb 2 setjes liggen. 1 met een losse handzender (origineel R5) met ontvanger. En ik heb een sleutelzender liggen met ontvanger. beide werkend te zien. Je mag dan dus kiezen.
Ik hoor het wel.
Hoi, ik heb nog een setje en ik stuur ze ook op.limburgio schreef:hm wie had nog zo'n setje liggen? misschien iemand dichtbij in België? wat vragen jullie ervoor?
Kosten 45 euro + verzendkosten