a.p.k. clio16v problemen
-
iemand enig idee hoe je een clio door de apk krijgt in verband met co van 1.8 ? een of andere slang dicht knijpen?
if it isn't possible it is not impossible
CO van 1,8??? Is je kat of je lambdasonde nog wel goed?cliomaniac schreef:iemand enig idee hoe je een clio door de apk krijgt in verband met co van 1.8 ? een of andere slang dicht knijpen?
Is wel heel erg hoog moet ik zeggen.
-
ik zal het ff uitleggen snelle nokkenassen en een chipje
Toch hulp nodig?? Ik dacht dat jij vond dat "die sukkels van t forum zo goed denken dat ze alles zo goed weten".....Je wist alles toch zelf zo goed? matig om een tijdje nix van je te laten horen en dan toch snel komt met zo'n zanikvraagje....
Soso......haaz schreef:Toch hulp nodig?? Ik dacht dat jij vond dat "die sukkels van t forum zo goed denken dat ze alles zo goed weten".....Je wist alles toch zelf zo goed? matig om een tijdje nix van je te laten horen en dan toch snel komt met zo'n zanikvraagje....
Je kan proberen om wat vacuum slangetjes los te trekken, maar dit werk niet altijd helaas....
-
he haaz man alles goed hoe voel je je nu beter mooi.
Inderdaad. Bravo haaz. Ik herinner me nog ernstige beschuldigingen aan mijn adres van deze maniachaaz schreef:Toch hulp nodig?? Ik dacht dat jij vond dat "die sukkels van t forum zo goed denken dat ze alles zo goed weten".....Je wist alles toch zelf zo goed? matig om een tijdje nix van je te laten horen en dan toch snel komt met zo'n zanikvraagje....
Call that "dwaas" instead of "maniac"....Marinus16V schreef:
Inderdaad. Bravo haaz. Ik herinner me nog ernstige beschuldigingen aan mijn adres van deze maniac

Inderdaad een eerste klas braakmiddel :-*

-
welk slangetje niels?
Klopt, en ook nog een braakmiddel dat zeker weet dat hij alles het beste weet, maar als het dan toch ff niet lukt toch maar ff om hulp vragen. Denkend dat er nog mensen zijn die hem helpen na door hem te zijn afgeka***rd.....YEAH RIGHT!!!Marinus16V schreef:Inderdaad een eerste klas braakmiddel :-*
![]()
![]()
-
haaz braken heeft niks te maken met apk man waarom ben je zo gefrustreerd ik weet inderdaad veel meer dan jou over de meeste dingen en blijkbaar weet jij ook niet hoe je de co terugkrijgt gesteld man ga booskijkers op je wagen plakken of zo
ik voel me tenminste niet te beroerd om te leren en dingen aan anderen te vragen omdat ik WEET dat ik niet alles weet.cliomaniac schreef:haaz braken heeft niks te maken met apk man waarom ben je zo gefrustreerd ik weet inderdaad veel meer dan jou over de meeste dingen en blijkbaar weet jij ook niet hoe je de co terugkrijgt gesteld man ga booskijkers op je wagen plakken of zo
BTW...je ligt achter, booskijkers zijn allang aanwezig... :-*
Ej mannetje, aan je taalgebruik te zien, zie ik dat je niet zo slim bent, dus stop ff met die onzinnige vragen.cliomaniac schreef:haaz braken heeft niks te maken met apk man waarom ben je zo gefrustreerd ik weet inderdaad veel meer dan jou over de meeste dingen en blijkbaar weet jij ook niet hoe je de co terugkrijgt gesteld man ga booskijkers op je wagen plakken of zo

:-*
Nooit van komma's gehoord etc ??
*grinnikt*
*geeft haaz een hand*
Klasse haaz en verder:.... *IGNORE MODE*
*geeft haaz een hand*
Klasse haaz en verder:.... *IGNORE MODE*

Geen idee hoe dit bij een 16v zit, Ik weet wel dat er bij mijn inlaat een vacuum slangetje zit wat wel eens kan helpen. suc6.........cliomaniac schreef:welk slangetje niels?
wat een gezeik man, hij vraagt toch gewoon iets maak er een speciale afzeik topic van ofzo. Om elkaar op een forum een beetje naar beneden te trappen en jezelf boven anderen zetten is gewoon ruk.
Btw kunnen er nog warnings uigedeelt worden hint hint
Normaal gesproken zou ik het helemaal met je eens zijn, echter heeft deze persoon zich in het verleden niet zo geliefd gemaakt. Kijk maar naar zijn posts en vooral die van 3 maart over de meeting van breda. Moet je echt ff doen dan weet je waarom er zo gereageerd wordt.Jeroen V schreef:wat een gezeik man, hij vraagt toch gewoon iets maak er een speciale afzeik topic van ofzo. Om elkaar op een forum een beetje naar beneden te trappen en jezelf boven anderen zetten is gewoon ruk.
Ok het is juist een leuk forum en laten we het zo houden, maar voor deze persoon heb ik totaal geen respect!!!
niet wat je noemt een symphatieke gozer...
You get the point ..Jeroen V schreef:niet wat je noemt een symphatieke gozer...

Hij is al meerdere malen gbanned ... weet eigenlijk niet waarom hij nou weer terug is ... **zucht**
there is no spoon.
Even een stukje voorlichting voor de "jongere garde"
Dit is wel een memorabele:
en dan natuurlijk
Dit is wel een memorabele:
of deze:cliomaniac schreef:renault is relaxt ik haat alleen kontstant dat gezeik van sommige die het allemaal zogoed weten deze site is handig maar jongens wat met die waarschuwingen? try me kick me out en ik kom terug onder andere naam ik dacht dat jullie fans waren en dat zijn de meeste ook maar zo'n megaul in een laguna, get yourself a life or buy a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<b></b>MOD</b>En toen was mijn geduld op. Dahaag.<b>
cliomaniac schreef:weer een ander ip adres en ik zoek my fat assbitches tenmiste niet op internet
en dan natuurlijk
En nog een hele rits neerbuigende opmerkingen over andermans auto en dat hij de enige getunede clio heeft enzovoorts. En dat van iemand wiens clio je niet eens zou opvallen als je hem zag op de parkeerplaatscliomaniac schreef:ik vond het jammer dat er weinig getunede clio's waren doet geen eer aan de naam rtc
vooral die clio s ahum

there is no spoon.
ik zou zo zeggen: na naar die chipsbakker, want hij heeft jou een chip verkocht die niet door de apk komt.cliomaniac schreef:ik zal het ff uitleggen snelle nokkenassen en een chipje
-Als hij dat jou niet van tevoren heeft verteld is het zijn probleem.
-Als hij je dat wel van tevoren heeft verteld is het jou probleem.
dus het is geen geval ons probleem.

nee, die two-tone is niet meer ... total-loss ..Mickael schreef:Welke is er eigenlijk van hem?
Of is hij die 2-tone? Zal wel niet die van hem zijn, want daar heb ik vervelend nieuws over gehoort en zal die geen APK problemen meer mee hebben.
Cliomaniac is een half uurtje gespot op de meeting van breda, heeft blauwe 16v (waarschijnlijk te herkennen aan een bh aan zijn binnenspiegel)
there is no spoon.
Tijn schreef:
..........van breda, heeft blauwe 16v (waarschijnlijk te herkennen aan een bh aan zijn binnenspiegel)

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
of een inbel account krijg je steeds een nieuw ip adresRudo schreef:Ik moet toegeven: meneer Maniak heeft al een aardig aantal ip-nummers gebruikt.
nee joh hij wil deze: http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=Mickael schreef:Koop toch gewoon een andere auto.
Ik vindt een VW Golf wel iets voor jou, je hebt in ieder geval de mentaliteit ervoor.