** Foto's Maasmechelen **
-
Mooie foto's allemaal!
OPEL SLOPPEL he markMark G schreef:Ik vind het origineel en mooi..
Maar das goesting hé..
IK ...gille 21TURBO schreef:wie vind dat mooi??????????????????,Rasit.. schreef:
das wel een opel..

goesting in sex ken je toch Roy ,of in een biertje(voor zolang jullie da hollands gedrocht bier noemen)hahahahahahaahahahahahahahahRoy (Signaalkabel) schreef:Goesting? Was dat?
? Nou begrijp ik er niks meer van? Het zegt me niks.gille 21TURBO schreef:goesting in sex ken je toch Roy ,of in een biertje(voor zolang jullie da hollands gedrocht bier noemen)hahahahahahaahahahahahahahahRoy (Signaalkabel) schreef:Goesting? Was dat?
En niet zeiken over het Heineken bier want van bier brouwen hebben die stomme belgen al helemaal geen verstand

5 GT Turbo '88 GT5
-
'Goesting' oftewel 'zin hebben in...'
het bierconcern INTREBREW zeg je dat iets mijn beste(nr 2op de wereld kwestie bierbrouwen)Heineken nr7 dacht ik, en van dat Heineken plas je de nieren uit je lichaamRoy (Signaalkabel) schreef:? Nou begrijp ik er niks meer van? Het zegt me niks.gille 21TURBO schreef:goesting in sex ken je toch Roy ,of in een biertje(voor zolang jullie da hollands gedrocht bier noemen)hahahahahahaahahahahahahahahRoy (Signaalkabel) schreef:Goesting? Was dat?
En niet zeiken over het Heineken bier want van bier brouwen hebben die stomme belgen al helemaal geen verstand![]()
Is dit zwitsal babyzalf ?

veel moooooie foto's 

-
Foto's staan ook op:
http://carstyling.net
(staat niemand van de RTC op)
Binnenkort ook verkrijgbaar op http://www.auto-extreme.com denk ik.
http://carstyling.net
(staat niemand van de RTC op)
Binnenkort ook verkrijgbaar op http://www.auto-extreme.com denk ik.
Gille ik heb het er vrijdag nog met Robert dB over gehad.
Ranglijst meest verkochte bier ter wereld:
1. Budweiser
2. Heineken
3. ?
Heienken kan je overal kopen, terwijl je die aanmaaklimonade wat jullie bier noemen alleen in Belgie kan kopen.
1. Budweiser
2. Heineken
3. ?
Heienken kan je overal kopen, terwijl je die aanmaaklimonade wat jullie bier noemen alleen in Belgie kan kopen.

5 GT Turbo '88 GT5
Ja voor een lekker zacht en soepel huidjeMarius schreef:Is dit zwitsal babyzalf ?

5 GT Turbo '88 GT5
aanmaaklimonade hahaahahahhha die moet ik onthouden thanks RoyRoy (Signaalkabel) schreef:Gille ik heb het er vrijdag nog met Robert dB over gehad.
1. Budweiser
2. Heineken
3. ?
-
Jullie vergeten GROLSCH ..... want je hebt Bier en je hebt Grolsch

-
ja idd, grolsch sucks, geef mij maar een groene!Roy (Signaalkabel) schreef:Grolsch is helemaal :-* :-* :-*
je zegt het zelf al je hebt bier en je hebt grolsch.
met andere woorden: wat is grolsch dan??
geef mij maar een freddie(heineken)
.
coole pics trouwens heb er zelf ook nog wel een paar maar niet zo'n goede kwaliteit.zal ze later toch wel ff online zetten
met andere woorden: wat is grolsch dan??

geef mij maar een freddie(heineken)

coole pics trouwens heb er zelf ook nog wel een paar maar niet zo'n goede kwaliteit.zal ze later toch wel ff online zetten

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Ik heb ook wat foto's gemaakt.
44 in totaal.
Maar ik heb geen webspace om ze erop te zetten.
44 in totaal.
Maar ik heb geen webspace om ze erop te zetten.
-
- Contacteer:
Kewle foto's! 
Enne, ik geloof dat Heineken gezakt is naar no.4.... snik

Enne, ik geloof dat Heineken gezakt is naar no.4.... snik
-
- Contacteer:
Rasit.. schreef:gille 21TURBO schreef:das pas een auto freak,dat hij nog nie eens ziet dat er een paar mooie dames bij waren.foei man das toch het eerste wat opvalt boven al die lelijke (belgische jhonnybakken)Rasit.. schreef:was jij er ook dan ??Moontje schreef:Mooie foto's !!!!
Maar het was ook een leuke dag vandaag... Lekker weer, mooie auto's, gezellige groep... Wat wil je nog meer !!!!![]()
![]()
![]()
ik heb zo'n vermoeden dat ze in die blauwe megane zaten dat was dezelfde dame die mij bij euroscoop vroeg hoe lang ik mijn wagen al had, denk ik dan
Ja... Dat was ik inderdaad....

-
- Contacteer:
Ja... Kan ik me iets bij voorstellen bij zulke tropische temperaturen als gisteren... Ik was blij dat ik airco in me auto had gisteren op de terugweg... Pfoee........gille 21TURBO schreef:ne airco die draait.Moontje schreef:Mooie foto's !!!!
Maar het was ook een leuke dag vandaag... Lekker weer, mooie auto's, gezellige groep... Wat wil je nog meer !!!!![]()

-
- Contacteer:
het verslag van de rmcc staat ook online, voor de geinteresseerden:
http://www.meganecoupe.nl/club/itw2002/itw.html
http://www.meganecoupe.nl/club/itw2002/itw.html
-
Mooi verslag Michel!!
Je auto is een stuk mooier geworden met de nieuwe velgen, uitlaat en bumper. Mooier dan hij al was.
Velgen staan mooi!!
Je auto is een stuk mooier geworden met de nieuwe velgen, uitlaat en bumper. Mooier dan hij al was.
Velgen staan mooi!!
-
- Contacteer:
thanxNick schreef:Mooi verslag Michel!!
Velgen staan mooi!!

een verslagje van de montage van de uitlaten etc. dat komt binnenkort online
wanneer komen de eerste arosa-foto's??
-
Vrijdag gaan we iig voor de eerste fase. De hele maand ben ik nog bezig. Dus tussendoor zul je wel plaatjes zien, maar laat niet al te veel zien.
Speed & Volume staat hij helemaal af(nou ja, auto is nooit af, ben nu al bezig wat ik hierna ga tunen aan de auto). Dus daar live te bewonderen.
Speed & Volume staat hij helemaal af(nou ja, auto is nooit af, ben nu al bezig wat ik hierna ga tunen aan de auto). Dus daar live te bewonderen.
-
- Contacteer:
daar zou ik ook wel staan denk ik, dus zie ik hem daar welNick schreef: Speed & Volume staat hij helemaal af(nou ja, auto is nooit af, ben nu al bezig wat ik hierna ga tunen aan de auto). Dus daar live te bewonderen.

-
Moeten we toch eens een bakkie doen ... zie zo vaak op een meeting je auto staan en heb je nog nooit gesproken.Michel Meganefreak schreef:daar zou ik ook wel staan denk ik, dus zie ik hem daar welNick schreef: Speed & Volume staat hij helemaal af(nou ja, auto is nooit af, ben nu al bezig wat ik hierna ga tunen aan de auto). Dus daar live te bewonderen.
Je vind me op Speed & Volume wel bij mijn auto. Ben iets leuks van plan met de auto waardoor hij meer de aandacht trekt.
-
Foto's online op http://www.auto-extreme.com
Moet wel zeggen dat er vrij weinig foto's op staan, terwijl er zo veel auto's stonden.
Moet wel zeggen dat er vrij weinig foto's op staan, terwijl er zo veel auto's stonden.
Roy (Signaalkabel) schreef:Gille ik heb het er vrijdag nog met Robert dB over gehad.
1. Budweiser
2. Heineken
3. ?
AANMAAKLIMO,HAHAHAHA.
en Roy,niet verbrand?