HELLUP, ik heb een ambulance nodig! (voor de auto)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marijn

heej mensen,

ik heb eindleijk een auto mogen en kunnen kopen, maar 1 probleem, ik woon in oss, auto staat in gorinchem, motor moet gemaakt worden, maar ik heb geen ambulance om hem hier te krijgen, en huren kost 65 pleuro!! (auto kost 200) dus iets teveel.
is er iemand op de route (of in de buurt) Oss, den bosch, Gorinchem van wie ik hem zou kunnen lenen (tegen kleine vergoeding)????????????

gegroet Marijn
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

65 euro = niet duur lijkt mij... (vergelijk t met een boedelbak, dan valt t wel mee)
Hobby kost geld :)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
ed_pret

haha ik heb er binnekort ook eentje nodig..kohler autorent etc. zit je rond de 50/60 euro alleen ik vraag me af of je met je rijbewijs B zo'n ding meekrijgt? Want E is verreist namelijk :)

Succes en laat me even weten als je iets cheaps hebt gevonden..mischien help je mij ook een handje dan :D
RickGT TURBO
Contacteer:

ed_pret schreef:haha ik heb er binnekort ook eentje nodig..kohler autorent etc. zit je rond de 50/60 euro alleen ik vraag me af of je met je rijbewijs B zo'n ding meekrijgt? Want E is verreist namelijk :)

Succes en laat me even weten als je iets cheaps hebt gevonden..mischien help je mij ook een handje dan :D
Mijn ervaring is dat er niet eens om gevraagt word.
Maar je kan een oplegger ambulance huren. Die is makelijker dan eentje aan je trek haak.
Drive it like you stole it
ed_pret

niet eens om gevraagd werd...HEY!

volgende week als ik je gesproken hebt dan kan ik eentje gaan huren en dan zien we wel of ik met me eigen rijbewijs ga of met die van me moeder.

zo'n autooplegger is wel een stuk duurder hoor, daarintegen hij is zeker handiger dan een trekbak
Tom
Moderator
Car: MB

in de buurt van de 60€ zijn volgens mij helemaal geen onredelijke bedragen!!! Ik denk dat je geluk moet hebben om iemand te vinden die het voor een prikkie doet, maar anders zit er weinig anders op.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
marco

ik weet een bedrijfie in uden die dat ook doen auto's ophalen en bij je voor de deur neerzetten ,weet alleen niet wat het kost moet je ff op hun site kijken http://www.bextroautos.nl kun je ze eens bellen en kijken wat hun vragen , wie weet
greetz marco
Marijn

ik vindt 65 euro voor een halve dag wel veel. die man van wie ik hem koop had 35 euro betaald ervoor, maar als ik em daar ga lenen, moet ik 2 keer op en neer, dat kost me hetzelfde aan benzine.

ik ken wel iemand met een ambulance (een neef van mij heeft een garage), daar gaat ie ook naartoe om hem op te knappen, maar die heeft over 2 weken pas de nieuwe bedrijfsbus ( de oude is al weg) en dan gaan die mensen van wie ik hem koop, net 3 weken op vakantie :( dus dat schiet niet echt op. ach ja, dan maar es aan onze monteur vragen. wie weet....
rreevvss

ze kijken niet echt naar je rijbewijs.. ik heb geen E en kreeg zo een aanhanger mee.. geremd, dubbelas etc..
koste 50euro per dag
Plaats reactie