Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
MaartenR

Weet iemand toevallig ook of de fusee van een 5je Turbo hetzelfde is als die van een gewone 5? Dit omdat mijn wiellager de pijp aan mij heeft gegeven, en ik nog aan een complete fusee van een R5 1400 kan komen.
GO WITH THE FLOW OF DA TURBO!
Anonymous

waarom zou je een compleet fusee man vervang gewoon die lager met een beetje kennis van zaken zit bij je thuis in een 1 1/2 uurtje eronder en in de piraathandel kost zoiets rond de 25 euro
Anonymous

jeezes wat een fouten denk dat ik beter mijn bed in ga moet morgen mischien wiellagers zetten 8)
Bart V

Maarten schreef:Weet iemand toevallig ook of de fusee van een 5je Turbo hetzelfde is als die van een gewone 5? Dit omdat mijn wiellager de pijp aan mij heeft gegeven, en ik nog aan een complete fusee van een R5 1400 kan komen.
Dat is inderdaad prutswerk, gewoon een nieuw lager erin persen en de oude eruit meppen. Als je je complete fusee gaat vervangen met een ander gebruikt lager erin heb je toch kans dat die ook stuk gaat. beter in 1 keer goed doen dus.

Succes
Anonymous

Bart V schreef:
Maarten schreef:Weet iemand toevallig ook of de fusee van een 5je Turbo hetzelfde is als die van een gewone 5? Dit omdat mijn wiellager de pijp aan mij heeft gegeven, en ik nog aan een complete fusee van een R5 1400 kan komen.
Dat is inderdaad prutswerk, gewoon een nieuw lager erin persen en de oude eruit meppen. Als je je complete fusee gaat vervangen met een ander gebruikt lager erin heb je toch kans dat die ook stuk gaat. beter in 1 keer goed doen dus.

Succes
psies wat bart zegt ik zou het gewoon nieuw kopen en erin stampen..:D.. als je 2e hands hebt hebbie weer kans op kapot gaan ...zou het niet riskeren. ok dan kost het misschien wat meer.... :lol: maar hebbie er langer plezier van 8)
Marius

Wel opletten dat het fusse niet te ruim is. Daar willen lagers ook nog weleens kapot aan gaan.
Plaats reactie