Weet iemand toevallig ook of de fusee van een 5je Turbo hetzelfde is als die van een gewone 5? Dit omdat mijn wiellager de pijp aan mij heeft gegeven, en ik nog aan een complete fusee van een R5 1400 kan komen.
GO WITH THE FLOW OF DA TURBO!
waarom zou je een compleet fusee man vervang gewoon die lager met een beetje kennis van zaken zit bij je thuis in een 1 1/2 uurtje eronder en in de piraathandel kost zoiets rond de 25 euro
jeezes wat een fouten denk dat ik beter mijn bed in ga moet morgen mischien wiellagers zetten 

Dat is inderdaad prutswerk, gewoon een nieuw lager erin persen en de oude eruit meppen. Als je je complete fusee gaat vervangen met een ander gebruikt lager erin heb je toch kans dat die ook stuk gaat. beter in 1 keer goed doen dus.Maarten schreef:Weet iemand toevallig ook of de fusee van een 5je Turbo hetzelfde is als die van een gewone 5? Dit omdat mijn wiellager de pijp aan mij heeft gegeven, en ik nog aan een complete fusee van een R5 1400 kan komen.
Succes
psies wat bart zegt ik zou het gewoon nieuw kopen en erin stampen..Bart V schreef:Dat is inderdaad prutswerk, gewoon een nieuw lager erin persen en de oude eruit meppen. Als je je complete fusee gaat vervangen met een ander gebruikt lager erin heb je toch kans dat die ook stuk gaat. beter in 1 keer goed doen dus.Maarten schreef:Weet iemand toevallig ook of de fusee van een 5je Turbo hetzelfde is als die van een gewone 5? Dit omdat mijn wiellager de pijp aan mij heeft gegeven, en ik nog aan een complete fusee van een R5 1400 kan komen.
Succes