ik wil mijn motor door laten lopen na het afzetten van het contact.(ivm turbo toerental)
ik weet dat meer mensen hiermee rijden en ik vroeg mij af of ze er een gewoon tijdrelais in hebben gezet met een constante voeding.
kan ik gewoon een tijdrelais bestellen bij conrad of moet dit een speciaal relais zijn?
ik hoor het wel
[R5GTT] motor door laten lopen na afzetten contact
Doe even een search, want hier zijn al verhitte discussie over gevoerd
er bestaat een alarm die als extra optie een instelbaar uitdraai unit heeft, daarmee blijft je motor draaien voor het aantal secondes die je hebt ingesteld je kunt gewoon weglopen en na bv. 30 sec slaat je moter af.
ideaal voor autos met een turbo.

Wat maakt die 30 seconden nou uit... Is trouwens te weinig als je net van de snelweg afkomt.
Turbotimers vind ik onzin, je rijd een GT, dan moet je maar ff geduld hebben met nadraaien. Ik zou trouwens niet eens weg durven lopen als ie nog draaid, trek je alleen maar verkeerde aandacht bij verkeerde figuren.
En als je altijd zo'n op-het-nippertje-figuur bent moet je geen GT rijden.
Turbotimers vind ik onzin, je rijd een GT, dan moet je maar ff geduld hebben met nadraaien. Ik zou trouwens niet eens weg durven lopen als ie nog draaid, trek je alleen maar verkeerde aandacht bij verkeerde figuren.
En als je altijd zo'n op-het-nippertje-figuur bent moet je geen GT rijden.
clifford hebt dat als optie.mathijs schreef:er bestaat een alarm die als extra optie een instelbaar uitdraai unit heeft, daarmee blijft je motor draaien voor het aantal secondes die je hebt ingesteld je kunt gewoon weglopen en na bv. 30 sec slaat je moter af.
gewoon ff opvoeding geven,heb ik ook gedaan en moet zij ook maar doen.burnout schreef:steven je hebt wel gelijk , alleen mijn vriendin rijdt soms ook in deze auto en zij vergeet het nog wel eens vandaar.
wil ze rijden moet ze er maar aan denken
dit is idd turborijden,anders ken je net zo goed 16v gaan rijden

gewoon ff geduld hebben,dan moet je maar een minuutje eerder vertrekken.
-
Of iets harder doorgassenpatrick b schreef:gewoon ff opvoeding geven,heb ik ook gedaan en moet zij ook maar doen.burnout schreef:steven je hebt wel gelijk , alleen mijn vriendin rijdt soms ook in deze auto en zij vergeet het nog wel eens vandaar.
wil ze rijden moet ze er maar aan denken![]()
dit is idd turborijden,anders ken je net zo goed 16v gaan rijden![]()
gewoon ff geduld hebben,dan moet je maar een minuutje eerder vertrekken.

some people are alive only because it's illegal to kill them
Vroeg me al af waarom "The Prodigy" het nummer: "Smack My Bitch Up" hebben gemaakt...burnout schreef:steven je hebt wel gelijk , alleen mijn vriendin rijdt soms ook in deze auto en zij vergeet het nog wel eens vandaar.

(Zullen ook wel GTjes rijden...)
(Juridische blabla: Vrouwen slaan = :-* )
(IŽll be offline tha next couple of weeks because tha girlie is kickinŽ me ass right now

Je kunt een schakelaar op je benzinerelais maken; benzinepomp uitzetten, motor blijft ong 1 min lopen en valt dan stil.
Weet alleen niet hoe je je sleutel er automatisch dan ook uit krijgt
Weet alleen niet hoe je je sleutel er automatisch dan ook uit krijgt
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Hoeveel volt moet een dynamo bijladen: Mijne laadt tot 13.2 V bij. Is dit genoeg? Er staat mij zoiets bij dat dat 13.8 hoort te zijn.
edit:
Oeps moest eigenlijk nieuw topic zijn ipv nieuw reply! Maar heb al een nieuwe.
edit:
Oeps moest eigenlijk nieuw topic zijn ipv nieuw reply! Maar heb al een nieuwe.
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!