HAGENEZEN!! opgelet

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie

Harde muziek op de boulevard?

Hoort erbij!
19
73%
Ken voor geen meter!
7
27%

Totaal aantal stemmen: 26
ed_pret

wie kent nou niet het typische beeld van een bloedheete dag op scheveningen? Je staat in file op de boulevard met je muziek hard aan en kijkt naar de lekkere 'dames' :)

Sinds vorig jaar mag je geen alcohol meer drinken op de boulevard, daarna hebben ze de parkeervlakken op de meest debiele manier geplaatst en word men erop gewezen recht in de vlakken te parkeren en indien je blijft zitten een kaartje te kopen. Tevens is er een heel mooi gedeelte boven de boulevard afgesloten voor de komende 10 jaar(en langer) voor het J-tribunaal. Een administratiekantoor met uitzicht op zee......ironisch toch?(als je er een aanslag op verwacht ga je het toch niet in een toeristisch gebied plaaten?? VB: amrikaanse ambassade in efteling..)

Oke ma waar me post voor bedoeld is is het volgende : het is nu dus ook verboden om luid muziek te draaien op de boulevard. Het aantal decibels staat niet expliciet in de noodverordening. Ik bedoel KOM OP! Vergrijs heel scheveningen direct dan, er zijn allang plannen om de gehele boulevard AUTOVRIJ te maken..

Ik las net in de haagsche courant dat hofstad radio een actie organiseerd as zondag. Ze roepen een ieder op om 1100 aanzwezig te zijn op de boulevard en de radio aan te zetten. Nou mij steun hebben ze! Ik neem het risico wel voor die boete! Ik hoop dat jullie dit rond willen zeggen aan bekende etc.

Ik woon al me hele leven in scheveningen en ik ken de boulevard als niet anders. Maar de afgelopen jaren veranderen mijnziens teveel dingen, dit jaar wordt misschien het vuurwerk festival afgeschaft..

terugkomend op de luied radio's, net als de mensen die bij schiphol een huis kopen en dan gaan zeiken over geluidsoverlast! Of moeders die hun kinderen de hele dag niet aankijken en dan een serie op tv de schuld geven van slechte opvoeding.

Oke dat was ff een gedeelte wat op me lever zat :)

ps probeer je gedachte vrij te houden tussen rassen, dus zeg aub niet van die marokaan met keiharde muziek in z'n m3 dat kan toch niet! Terwijl een hollander in z'n micra uit '83 ook keihard blaast, zie alle auto's met eigenaar als een geheel !!
Anonymous

Ik ben dan wel geen Hagenees, maar ik vind wel dat een lekker muziekje gewoon hoort bij het rijden/ stilstaan op de boulevard. Maakt niet uit welke boulevard.
Het is gewoon een betutteling van de burgers door allemaal zulke onzinnige regeltjes te bedenken. Straks mag je ook al niet meer vanaf het strand de boulevard op zonder je voeten te vegen.
Floris
Contacteer:

helaas mede-hagenezen! Ik ben dadelijk de grote weg op, namelijk om 0:00 uur, op weg naar het zonnige zuiden met de GTT! :D
ed_pret

hey floriette veel plezier op je vakantie!!
mathijs

arthur en ik gaan ook mee :)
kan dus helaas zondag er niet bij zijn :(
het wordtzeker steeds "grijzer" in dit dorp, en dan hebben ze het over "DEN HAAG BRUIST" nou ik ben het nog niet tegen gekomen en als het zo doorgaat nooit! :-*
bruno @af
Contacteer:

Bij ons in Sint-Niklaas worden 'Boomers' incognito gemeten met een decibelmeter in de winkelstraten . Boven een bepaald maximum = eerst een verwittiging, tweede maal = 180 € boete ... :-* :-* Ik moet je niet vertellen dat dit slecht is voor de 'ataf'-business . :evil:

Bruno
Anonymous

nou dikkuh lullen 3 bier egt ik ga weer volgende week met mijn manta staan en mijn muziek hard aan kijken wat ze dan komen vertellen en dan laat ik hun heel het verhaal uitleggen..... en dan zeg ik van ok en rijd ik weg :p (kan mijn muziek neit te hard aanzetten alles trilt LETTERLIJK los) heb hem net een week :) is voor de sleutel :) maar muziek als geen ander :p :p :p :p :lol: hahahaha zie het al voor me ......ik rijd over de boulevard en de agenten rijden achter mij aan en ik doe de muziek hard aan en me bumper flikkert eraf :lol: :lol: :lol: :lol: lolz
Goof

Echt compleet rukverhaal. :( :(
D'r mag helemaal geen reet meer op dat Scheveningen.

Nie zuipen, geen vuurwerk, geen motorraces of vliegshows, beachconcerten, niets.............. :evil:

Aan een kant kan ik me voorstellen dat het voor de bewoners soms een ellende is.............. maar hoelang bestaat Scheveningen al!
Je gaat toch ook niet bij Schiphol wonen als je een takkehekel aan vliegtuigen heb!

Ik wist niet dat er een actie was, maar m'n speakers zijn sowieso opgeblazen, dus kom niet verder dan een lekkere kraaksound.
Anonymous

Boenkie boenkie over de boulevard heen rijden hoort erbij en als je er niet tegen kan ga je maar ergens ander wonen.
Matijs
Contacteer:

Boenkie boenkie hoeft van mij niet, maar een muziekje hoort er zeker bij.

Succes met de actie. Mijn broertje woont ook in Scheveningen, dus ik kom er ook nog wel eens. Raar gedoe met die bureaucraten :(
Plaats reactie