Sinds vorig jaar mag je geen alcohol meer drinken op de boulevard, daarna hebben ze de parkeervlakken op de meest debiele manier geplaatst en word men erop gewezen recht in de vlakken te parkeren en indien je blijft zitten een kaartje te kopen. Tevens is er een heel mooi gedeelte boven de boulevard afgesloten voor de komende 10 jaar(en langer) voor het J-tribunaal. Een administratiekantoor met uitzicht op zee......ironisch toch?(als je er een aanslag op verwacht ga je het toch niet in een toeristisch gebied plaaten?? VB: amrikaanse ambassade in efteling..)
Oke ma waar me post voor bedoeld is is het volgende : het is nu dus ook verboden om luid muziek te draaien op de boulevard. Het aantal decibels staat niet expliciet in de noodverordening. Ik bedoel KOM OP! Vergrijs heel scheveningen direct dan, er zijn allang plannen om de gehele boulevard AUTOVRIJ te maken..
Ik las net in de haagsche courant dat hofstad radio een actie organiseerd as zondag. Ze roepen een ieder op om 1100 aanzwezig te zijn op de boulevard en de radio aan te zetten. Nou mij steun hebben ze! Ik neem het risico wel voor die boete! Ik hoop dat jullie dit rond willen zeggen aan bekende etc.
Ik woon al me hele leven in scheveningen en ik ken de boulevard als niet anders. Maar de afgelopen jaren veranderen mijnziens teveel dingen, dit jaar wordt misschien het vuurwerk festival afgeschaft..
terugkomend op de luied radio's, net als de mensen die bij schiphol een huis kopen en dan gaan zeiken over geluidsoverlast! Of moeders die hun kinderen de hele dag niet aankijken en dan een serie op tv de schuld geven van slechte opvoeding.
Oke dat was ff een gedeelte wat op me lever zat

ps probeer je gedachte vrij te houden tussen rassen, dus zeg aub niet van die marokaan met keiharde muziek in z'n m3 dat kan toch niet! Terwijl een hollander in z'n micra uit '83 ook keihard blaast, zie alle auto's met eigenaar als een geheel !!