Nep lucht inlaat??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
*Stephan_RSI*

Nick schreef:haha .. via via zijn die te verkrijgen bij bepaalde personen :wink:
Damn :evil: , maar Nick ik ken jou daar toch wel goed genoeg voor om het mij ff te vertellen :D. Of moet ik een 'search' doen. Of weet je het zelf ook niet? :D
-Ray-
Contacteer:

ik werd gedwongen door bepaalde iemanden, dus eigenlijk is het helemaal mijn auto niet, maar die van me moeder, en ik mag er af en toe mee naar de FNb en naar meetings, maar dan moet ik wel psies zoveel benzine erin doen als ik eruit gereden heb, liefst iets meer. ik moet ook altijd meteen de sleutels weer inleveren en als ik ergens ben en me moeder belt me moet ik meteen naar huis komen, ze controleert ook altijd meteen of ik geen krassen heb gemaakt op de velgen enzo..... bla en bladiebla.

ik geloof dat nick nog steeds zit te wachten op een klein bedankwoordje wat ik zou geven, maar nog steeds niet gedaan heb, en nu ook nog niet doe, want ik ben nog steeds bezig, ook met een nieuwe site. :D

maar idd, de DUITSCHE inslag van me huidige karakter van me clio komt wel van nick ja. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
*Stephan_RSI*

Het is ook wel wat voor Nick om een tuningsbedrijf te beginnen. Hij heeft mij ook aan een paar tips geholpen :D. Maar je moet het zelf mooi vinden want JIJ (of je moeder :wink: ) moet erin rijden en je doet het voorjezelf.

Maar Ray, hoeveel kost het om van dat raamfolie erop te laten plakken door jou?

Grtjs Stephan.
-Ray-
Contacteer:

*Clio_RSI* schreef:Het is ook wel wat voor Nick om een tuningsbedrijf te beginnen. Hij heeft mij ook aan een paar tips geholpen :D. Maar je moet het zelf mooi vinden want JIJ (of je moeder :wink: ) moet erin rijden en je doet het voorjezelf.

Maar Ray, hoeveel kost het om van dat raamfolie erop te laten plakken door jou?

Grtjs Stephan.
haha, sinds de laatste update heeft me moeder er geen centimeter meer in gereden.... ;)

edit: je zit nu op me msn.
Immer wieder die verdammte Holländer
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

robert schreef:een 160 pk alpine turbo loopt ook beduidend harder op top dan een 160 pk turbo 2 8)
gna gna gna ik kan niet wachten hahahaha
:lol: :wink: 8)
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Anonymous

wel veel kit moeten gebruiken :lol: :lol: :lol: :lol:
Tijn
Contacteer:

Sven 5 Alpine Turbo schreef:
robert schreef:een 160 pk alpine turbo loopt ook beduidend harder op top dan een 160 pk turbo 2 8)
gna gna gna ik kan niet wachten
jij hoeft ook niet te wachten, de rest wacht wel op je aan de finish :p
there is no spoon.
Plaats reactie