Hallo mensen,
ik ben jeroen en ben sinds vandaag lid van de rtc.
ik heb een zwarte megane coupe 2.0 en een rode renault 17 tl decouverable uit '74.
nou had ik een vraagje..weet iemand waar je goedkoop "racegaas" kunt bestellen ??
Ik heb namelijk het idee als ik het bij een tuningshop haal dat ik dan flink ehm...teveel betaal..
bedankt alvast !
Jeroen (uit de Achterhoek !!)
Racegaas ??
dat kippegaas zal wel rvs zijn, een regenbuitje en de kippen lopen op straat > scharrel kippen 

-
- Car: Renault Grand Espace
- Contacteer:
Volgens mij is kippengaas staal met oppervlakte behandeling zoals verzinken. Zijn ook vrij grote gaten. Misschien zit er een metaal bewerkingsbedrijf in de buurt die hebben altijd wat afval. En zo'n groot stuk zul je wel niet nodig hebben. 

-
Doe even een search hier op het forum. Er zijn al meerdere topic's aan dit onderwerp gewijd.
oke bedankt voor de reacties!
ik ben dus jeroen gorter en kom uit borculo, gelderland. Ik ben 22, en heb als opleiding technische informatica gedaan op de mts in hengelo.
Nu werk ik in groenlo bij it solutions, hier doen we alles wat maar met computers te maken heeft
Dagelijks rijd ik in een zwarte megane coupe 2.0, 17inch velgen, sebring 101mm, eibach verlaagd, evo spoiler. Als tweede auto heb ik een renault 17 tl decouverable, een cabrio dus...deze renault zullen er waarschijnlijk maar weinig kennen...
ooit wil ik nog een alpine a310 hebben, als ik mijn 17 kan verkopen.
Mijn vader is kortgeleden gestopt met zijn hobby en heeft nog veel renault 16 onderdelen liggen, kweet niet of iemand hier belangstelling voor heeft? Anders moet ie maar contact met mij opnemen.
Hij heeft trouwens ook nog een renault 17 ts decouverable, deze is alleen niet te koop
We hebben jaren geleden ook een zwarte 5 alpine gehad, dit was een speciale wedstrijduitvoering, en hij was super snel! Alleen jammer dat hij elke week in de garage stond.
Nou ik heb weer genoeg getypt d8 ik zo, dus ik spreek jullie waarschijnlijk via het forum nog wel
ik ben dus jeroen gorter en kom uit borculo, gelderland. Ik ben 22, en heb als opleiding technische informatica gedaan op de mts in hengelo.
Nu werk ik in groenlo bij it solutions, hier doen we alles wat maar met computers te maken heeft

Dagelijks rijd ik in een zwarte megane coupe 2.0, 17inch velgen, sebring 101mm, eibach verlaagd, evo spoiler. Als tweede auto heb ik een renault 17 tl decouverable, een cabrio dus...deze renault zullen er waarschijnlijk maar weinig kennen...
ooit wil ik nog een alpine a310 hebben, als ik mijn 17 kan verkopen.
Mijn vader is kortgeleden gestopt met zijn hobby en heeft nog veel renault 16 onderdelen liggen, kweet niet of iemand hier belangstelling voor heeft? Anders moet ie maar contact met mij opnemen.
Hij heeft trouwens ook nog een renault 17 ts decouverable, deze is alleen niet te koop

We hebben jaren geleden ook een zwarte 5 alpine gehad, dit was een speciale wedstrijduitvoering, en hij was super snel! Alleen jammer dat hij elke week in de garage stond.
Nou ik heb weer genoeg getypt d8 ik zo, dus ik spreek jullie waarschijnlijk via het forum nog wel

-