Nep lucht inlaat??
Ben ik nou gek of zie ik hier een nep lucht inlaat.
[img]http://www.renault-tuning.com/en/meetin ... ig/082.jpg[/img]
[img]http://www.renault-tuning.com/en/meetin ... ig/082.jpg[/img]
dat kan best kloppen, dit is namelijk geen echte 16V, kijk maar naar de voorschermen. heeft trouwens wel een hele mooie voorbumper

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
[jenmode]beetje de stijl van een golf
[/jenmode]

-
Die luchthapper is er gewoon opgeplakt. Je ziet de rand zelf nog zitten.
Die bumper die heeft toch ook iemand bij de RTC ????

Die bumper die heeft toch ook iemand bij de RTC ????

Die bumper ziet er wel erg gaaf uit ja.Ray (Zonnebril) schreef:dat kan best kloppen, dit is namelijk geen echte 16V, kijk maar naar de voorschermen. heeft trouwens wel een hele mooie voorbumper![]()
beetje jammer alleen dat de spiegels niet in kleur zijn meegespoten....
-
- Contacteer:
Hij is er volgens mij inderdaad op 'geplakt', maar hij zal vast functionerenDaniël schreef:Ben ik nou gek of zie ik hier een nep lucht inlaat.

rs bumper en alien skirts.... 
Rob??

Rob??
robje wil ze dolgraag kwijt dacht ik zo...ik wil zijn hele set ook dolgraag hebben, alleen de poen he...jij misschien?Ray (Zonnebril) schreef:rs bumper en alien skirts....
Rob??
misschien kunnen we samen lappen, ik de linker en de achterbumper, jij de rechter en de voorbumper 

Wat wil ie ervoor hebben dan?haaz schreef:misschien kunnen we samen lappen, ik de linker en de achterbumper, jij de rechter en de voorbumper
voorbumper heb ik al, zou dolgraag ook de achterbumper en de skirts willen hebben, maar zit nu even in een financieel web verstrikt in de vorm van een GTT-blok..... wat eigenlijk de voorkeur heeft.
toch maar een bankje beroven??
WilliamsEddie schreef:900 pleuro, voor, achter, links en rechts...maar voor mij is dat veel te veel poen....JAMMERGENOEG, anders wist ik t wel...haaz schreef:misschien kunnen we samen lappen, ik de linker en de achterbumper, jij de rechter en de voorbumper
Wat wil ie ervoor hebben dan?
Ga je een GTT blok in je bakkie gooien dan??Ray (Zonnebril) schreef:voorbumper heb ik al, zou dolgraag ook de achterbumper en de skirts willen hebben, maar zit nu even in een financieel web verstrikt in de vorm van een GTT-blok..... wat eigenlijk de voorkeur heeft.
En alleen de rs voorbumper?haaz schreef:WilliamsEddie schreef:900 pleuro, voor, achter, links en rechts...maar voor mij is dat veel te veel poen....JAMMERGENOEG, anders wist ik t wel...haaz schreef:misschien kunnen we samen lappen, ik de linker en de achterbumper, jij de rechter en de voorbumper
ja hallo dan wist je dat nog niet? proces is in verregaande staat van perfectie (op papier). morgen meer informatie inwinnen.haaz schreef:Ga je een GTT blok in je bakkie gooien dan??Ray (Zonnebril) schreef:voorbumper heb ik al, zou dolgraag ook de achterbumper en de skirts willen hebben, maar zit nu even in een financieel web verstrikt in de vorm van een GTT-blok..... wat eigenlijk de voorkeur heeft.
eddie, die RS bumper heb ik op me clio zitten. rob verkoopt een complete joker set, dus voor- en achterbumper, skirts. 900 euro is het voor jou. maar het past alleen op niet 16V modellen.

*aanbidmode*het spijt mij zeer dat ik achterlig, maar ben net terug van vakantie en moet een hoop inhalen wat betreft lezen van posts. Maar iig wel vet dat je t gaat doen...ben benieuwd,wil het wel zien, misschien kom ik dan zelf op ideeenRay (Zonnebril) schreef:ja hallo dan wist je dat nog niet? proces is in verregaande staat van perfectie (op papier). morgen meer informatie inwinnen.haaz schreef:Ga je een GTT blok in je bakkie gooien dan??Ray (Zonnebril) schreef:voorbumper heb ik al, zou dolgraag ook de achterbumper en de skirts willen hebben, maar zit nu even in een financieel web verstrikt in de vorm van een GTT-blok..... wat eigenlijk de voorkeur heeft.
eddie, die RS bumper heb ik op me clio zitten. rob verkoopt een complete joker set, dus voor- en achterbumper, skirts. 900 euro is het voor jou. maar het past alleen op niet 16V modellen.

sorry, is Jokerset...ben brak, daar zal het wel door komen...WilliamsEddie schreef:En alleen de rs voorbumper?haaz schreef:WilliamsEddie schreef:900 pleuro, voor, achter, links en rechts...maar voor mij is dat veel te veel poen....JAMMERGENOEG, anders wist ik t wel...haaz schreef:misschien kunnen we samen lappen, ik de linker en de achterbumper, jij de rechter en de voorbumper
-
Die luchthapper heeft totaal geen functie. Als je goed kijkt zit er geen gat in de happer.
Dus totaal nutteloos.
Dus totaal nutteloos.

Dude luister nog eens 1x, van die gast wordt je niet veel wijzer dan van ons, hij weet nix van die blokken dus heb je er weinig aan.Ray (Zonnebril) schreef:ja hallo dan wist je dat nog niet? proces is in verregaande staat van perfectie (op papier). morgen meer informatie inwinnen.haaz schreef:Ga je een GTT blok in je bakkie gooien dan??Ray (Zonnebril) schreef:voorbumper heb ik al, zou dolgraag ook de achterbumper en de skirts willen hebben, maar zit nu even in een financieel web verstrikt in de vorm van een GTT-blok..... wat eigenlijk de voorkeur heeft.
Ik zou momenteel eerst eens achter die werkplaatshandboeken aangaan, daar kun je alle info van tekening halen en samen met die van een GT kijken wat er anders moet.
-
- Contacteer:
Uit vertrouwde bron heb ik vernomen dat deze happer bedoeld is voor de aerodynamica: door deze berekende vorm, waarbij uitgegaan is van een gemiddelde snelheid van 100 km/h in gemiddelde weersomstandigheden met een gemiddelde temperatuur van 18 graden celsius, zal de luchtweerstand enigszins afnemen doordat de te geleiden lucht met een hoek van 13,76 graden verplaatst wordt en hierdoor een opwaartse kracht ondervindt die met 0,60 kilogram/cm2 afneemt waardoor er meer vermogen beschikbaar is en dus..... iets sneller gaat.Hans R. schreef:Nick schreef:Die luchthapper heeft totaal geen functie. Als je goed kijkt zit er geen gat in de happer.
Dus totaal nutteloos.
Nou...nutteloos...het ziet er toch leuk uit
Ofzo..

-
Jezus jij bent leip
. Maare wat nou als er wel een gat in zat hoeveel scheelt het dan?? 

-
- Contacteer:

Dat zoeken we ff op....

-
Rene (Mr. TX) schreef:Eh, weet ik veel..
Dat zoeken we ff op....

Helaas ...
De formule voor de luchtweerstand : F = A*Cw*Ro*V²/2
F = Kracht
; A = Frontaal oppervlak (m²); Cw = Weerstandcoëfficient ; Ro = De luchtdichtheid (kg/m³) ; V= de snelheid (m/sek).
dus als het frontaal oppervlak toeneemt en de CW er waarschijnlijk niet op vooruit gaat .... neemt de luchtweerstand ook toe ...
De les : geen happers op je auto , alles er aftrekken (spiegels, ruitewissers) dan ga je het hardst .... zo'n 16V heeft dus van nature een handicap met die dikke schermen en bult op zijn kop , geen wonder dat ze er een dikke motor in hingen. Je kan dus veel beter een clio 1.4 tunen
F = Kracht

dus als het frontaal oppervlak toeneemt en de CW er waarschijnlijk niet op vooruit gaat .... neemt de luchtweerstand ook toe ...
De les : geen happers op je auto , alles er aftrekken (spiegels, ruitewissers) dan ga je het hardst .... zo'n 16V heeft dus van nature een handicap met die dikke schermen en bult op zijn kop , geen wonder dat ze er een dikke motor in hingen. Je kan dus veel beter een clio 1.4 tunen

there is no spoon.
woei woei woei hieperdepiep zat op de stiep joepie de poepie!!!!!!!!!!!!!!!!!Tijn schreef:Helaas ...
F = Kracht; A = Frontaal oppervlak (m²); Cw = Weerstandcoëfficient ; Ro = De luchtdichtheid (kg/m³) ; V= de snelheid (m/sek).

-
- Contacteer:
Zeker op http://www.janheynen.yucom.be/snelheid.htm gekeken?Tijn schreef:Helaas ...
F = Kracht; A = Frontaal oppervlak (m²); Cw = Weerstandcoëfficient ; Ro = De luchtdichtheid (kg/m³) ; V= de snelheid (m/sek).

Maare, alle gekheid op een gek stokje, het is absoluut niet zo dat hoe minder oppervlak, des te minder weerstand. Dikke schermen bijv kunnen wel degelijk bijdragen aan aerodynamischer lijn, waardoor de lucht er gemakkelijker overheen 'glijdt'. Wel meer oppervlak dus, en toch minder weerstand.

zeker ook google gebruikt ?Rene (Mr. TX) schreef:Zeker op http://www.janheynen.yucom.be/snelheid.htm gekeken?Tijn schreef:Helaas ...
De les : geen happers op je auto , alles er aftrekken (spiegels, ruitewissers) dan ga je het hardst .... zo'n 16V heeft dus van nature een handicap met die dikke schermen en bult op zijn kop , geen wonder dat ze er een dikke motor in hingen. Je kan dus veel beter een clio 1.4 tunen![]()
Maare, alle gekheid op een gek stokje, het is absoluut niet zo dat hoe minder oppervlak, des te minder weerstand. Dikke schermen bijv kunnen wel degelijk bijdragen aan aerodynamischer lijn, waardoor de lucht er gemakkelijker overheen 'glijdt'. Wel meer oppervlak dus, en toch minder weerstand.

Was ook maar een geintje allemaal hoor.... meer om een quasi theoretische onderbouwing te maken waarom ray goed bezig is

En die heeft hem begrepen
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Yep, Google rulesTijn schreef:
zeker ook google gebruikt ?![]()
Was ook maar een geintje allemaal hoor.... meer om een quasi theoretische onderbouwing te maken waarom ray goed bezig is
En die heeft hem begrepen

Maare, Ray is inderdaad goed bezig, errug strakke wagen!

-
Van wie komen al die mooie ideeen toch voor die Clio van Ray???Rene (Mr. TX) schreef:Yep, Google rulesTijn schreef:
En die heeft hem begrepenUiteraard was die berekening van mij ook uit de duim.
Maare, Ray is inderdaad goed bezig, errug strakke wagen!
-
Waar staan die ideeen van Ray, misschien kan ik een paar van zijn ideeen pikkenNick schreef:Van wie komen al die mooie ideeen toch voor die Clio van Ray???Rene (Mr. TX) schreef:Yep, Google rulesTijn schreef:
En die heeft hem begrepenUiteraard was die berekening van mij ook uit de duim.
Maare, Ray is inderdaad goed bezig, errug strakke wagen!![]()

-
haha .. via via zijn die te verkrijgen bij bepaalde personen