Ben al een tijdje op zoek naar een GTT om op te knappen. Ik heb er bij mij in het dorp een gevonden maar daarvan was de carrosserie totaal doorgeroest. Het blok daarentegen was nog 100% in orde. Nu kwam ik de volgende advertentie tegen op marktplaats.
http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=
Zou iemand toevallig zin hebben, die daar in de buurt woont, om deze ff te checken voor mij. Voor mij is het namelijk 1,5 uur rijden. Het gaat mij dus puur om de carrosserie!!
Wie wil voor mij ff deze GTT checken
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Of je vraagt het aan de eigenaar of hij hard is. Als hij zegt dat het zo is zou ik met me eigen ogen gaan kijken en eventueel tot een deal komen.
Ik heb misschien wel zin als jij ff de adres gegevens met een pmmetje naar me stuurd gas ik er ff langs.
wat wil je dat er gechecked wordt
ik kan wel wat pics schieten eventueel ik woon er 10 min vandaan...
wat wil je dat er gechecked wordt
ik kan wel wat pics schieten eventueel ik woon er 10 min vandaan...
Laatst gewijzigd door Ben op di 23 jul 2002 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze advertentie heb ik ook gezien, omdat ik nog een blok heb liggen heb ik een paar vragen gemailed en kreeg daarop terug:
Hoi,
hij heeft nog de originele lak, geen deuken, enkele pitjes dat wel.
Op het voorspatbord is een stukje van de laklaag weg, de verf zit
er nog wel, maar de laklaag erbovenop is weg. Ter grote van je
vuist ongeveer. Er zit onder de voorruit een roestplekje, die moet
even weggewerkt worden. Er kunnen hier en daar wat kleine plekjes
zitten, maar voor de rest geen ernstige plekken. Alleen de achterklep
zou eigenlijk vervangen moeten worden, de binnenkant zit vol met
roest.
De spatbordverbreders en dergelijke zijn allemaal nog heel. Interieur is
ook nog goed, geen scheuren en dergelijke.
Ik wacht tot en met het weekeind en dan kijk ik wie het hoogste bod
heeft gedaan. Je mag de auto gerust komen bekijken voordat je een
bod uitbrengt, hij staat in Huizen op de <edit>.
Mocht je nog wat willen weten, bel me dan even <edit>, graag
tussen 15:00 - 21:30.
Groetjes,
Michel.
Ik ben even bij die auto geweest.
De bumpers en skirts zijn heel. Onderkant hard voor zover ik kon zien. Aan 1 kant was er wat roest in het hoekje bij de passagiers deur. Niet door in ieder geval. Op het dak was er een stukje lak weg van 2 bij 5 cm. Interieur had wat scheurtjes. Bestuurdersstoel had een scheur, achterbank aan de rugleuning. Er zit een Sebering pijp onder (maar die wil ik hebben?
)
De auto wilde niet starten omdat ze accu leeg was. De motor heeft waarschijnlijk een lekke koppakking omdat ze koelvloeistof weg gelekt was op de snelweg. Hij vertelde dat er een flinke WITTE stoom uit ze pijp kwam en ze motor sloeg af dus cylinders onder water neem ik aan.
Er zitten phase 1 velgen onder met weinig profiel. Er zit nog een extra velgen set bij ook phase 1 met meer profiel.
Nog iets zijn achterklep roest aardig aan de binnen kant en ze achterruit is gekit (niet netjes)
Nog een edit ik hoop de laatste
knipperlicht voor aan de bestuurderskant is gescheurd.
Toch niet de laatste edit: bestuurders slot werkt niet zo best en aan de passagierskant zaten er wat deukjes om het slot heen.
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f2.jpg[/img]
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f3.jpg[/img]
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f4.jpg[/img]
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f5.jpg[/img]
Op zich een mooi autotje buiten het motorisch mankement om.
Maar nu komt het vervolg van het avontuur. Me dynamo was al een tijde aan het kutten en sinds vandaag kapte hij er dus echt mee en stond ik stil met een lege accu op de terug weg. Geen GSM bij me, geen sleepkabel of wat dan ook. Ik aanbellen bij mensen mag ik ff bellen? ja tuurlijk. Me pa aan de lijn. Die werd woest omdat ik geen reet bij me had
Ow ja me reet had ik wel bij me
Ff startkabels geleend van me pa die aan kwam crossen en weer lopen. Ik heb hem maar direct in de garage geknalt want zaterdag worden mijn aandrijfassen vervangen en uiteraard de dynamo 
De bumpers en skirts zijn heel. Onderkant hard voor zover ik kon zien. Aan 1 kant was er wat roest in het hoekje bij de passagiers deur. Niet door in ieder geval. Op het dak was er een stukje lak weg van 2 bij 5 cm. Interieur had wat scheurtjes. Bestuurdersstoel had een scheur, achterbank aan de rugleuning. Er zit een Sebering pijp onder (maar die wil ik hebben?

De auto wilde niet starten omdat ze accu leeg was. De motor heeft waarschijnlijk een lekke koppakking omdat ze koelvloeistof weg gelekt was op de snelweg. Hij vertelde dat er een flinke WITTE stoom uit ze pijp kwam en ze motor sloeg af dus cylinders onder water neem ik aan.
Er zitten phase 1 velgen onder met weinig profiel. Er zit nog een extra velgen set bij ook phase 1 met meer profiel.
Nog iets zijn achterklep roest aardig aan de binnen kant en ze achterruit is gekit (niet netjes)
Nog een edit ik hoop de laatste

Toch niet de laatste edit: bestuurders slot werkt niet zo best en aan de passagierskant zaten er wat deukjes om het slot heen.
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f2.jpg[/img]
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f3.jpg[/img]
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f4.jpg[/img]
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/f5.jpg[/img]
Op zich een mooi autotje buiten het motorisch mankement om.
Maar nu komt het vervolg van het avontuur. Me dynamo was al een tijde aan het kutten en sinds vandaag kapte hij er dus echt mee en stond ik stil met een lege accu op de terug weg. Geen GSM bij me, geen sleepkabel of wat dan ook. Ik aanbellen bij mensen mag ik ff bellen? ja tuurlijk. Me pa aan de lijn. Die werd woest omdat ik geen reet bij me had



Laatst gewijzigd door Ben op wo 24 jul 2002 21:26, 5 keer totaal gewijzigd.