Spuiten velgen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mark b.

Zoals sommige van jullie tijdens de f.n.b.
al gezien hadden zijn de velgen van mijn willie niet de originele kleur goud. Ik wil ze binnenkort overspuiten.
Nou is mijn vraag: kan dat zomaar? of moet ik eerst de oude verf eraf halen en zo ja hoe doe ik dat?
En heeft iemand misschien nog de originele kleurcode voor de goudkleur?? Scheelt mij weer een hoop zoeken! :D
Robert dB.

Als je een echt mooi resultaat wilt hebben zal je naar een officiële spuiter moeten brengen. En das echt aan te raden! Ook je banden zullen van je velg af moeten, dus daarna weer opnieuw laten uitlijnen :( )
Zij maken de velgen kaal en brengen de juiste kleur verf aan met daarna nog een blanke lak laag voor een mooi glimmend eindresultaat. Of je kan ze laten poedercoaten (duurder, maar wel duurzamer).

Doe ff een search hier op het forum voor meer info.
mark b.

thnx Robert :) zal wel ff searchen
Hans R.

Robert dB. schreef: Ook je banden zullen van je velg af moeten, dus daarna weer opnieuw laten uitlijnen :( )

Je bedoeld natuurlijk balanceren :wink:
Robert dB.

Hans R. schreef:
Robert dB. schreef: Ook je banden zullen van je velg af moeten, dus daarna weer opnieuw laten uitlijnen :( )

Je bedoeld natuurlijk balanceren :wink:
ach...allemaal één pot nat :S :p
mark b.

He Robert maar die nieuwe velgen van jou heb je toch ook zelf gespoten?? en zijn die de org. kleur anders wil de kleur code wel ff weten
Robert dB.

mark b. schreef:He Robert maar die nieuwe velgen van jou heb je toch ook zelf gespoten?? en zijn die de org. kleur anders wil de kleur code wel ff weten
nee, heb ik laten spuiten. De kleur staat op het r-t.nl forum vermeld. Als je daar niet 'bij' kunt zal ik het je wel doorgeven...of je kunt het ook navragen bij Renault Nederland.
lisa

wat gaat dat dan ongeveer kosten? (ik wil mijn velgen eigenlijk chroom hebben, maar dat gaat weer niet, of ik moet ze laten verchromen...:()
Roy
Moderator

Chroom is erg mooi maar ook erg duur :(
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

Beste is te laten poedercoaten . Als je de velgen zelf afschuurt kost het je hier ( België ) ongeveer 125 EURO .

Rgz,
Supra
mark b.

Yep de codes heb ik gevonden op .nl. Geen probleem.
Nog een laatste vraagje :D :Waar heb jij ze laten spuiten, en tegen wat voor prijs??
Plaats reactie