Fia goedkeuring verloopdatum????

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hey People ik heb een vraagje. Ik ben heel kort erbij om de Gele 5 weer te gaan opbouwen.
Omdat ik ook er mee wil gaan scheuren moet ik natuurlijk gehomoogeerde spullen erin hebben. Nu heb ik hier een rolkooi van Devil liggen. Een geschroefde. Voor wat ik hem wil gebruiken mag dat. Er zitten papieren bij de kooi en alles, maar ik hoorde van iemand dat de homologatie van een kooi zou kunnen verlopen. Dat zou betekenen dat ik dus een andere kooi moet gaan aanschafffen.

Weet iemand of dat inderdaad zo is. En of ik dat ergens kan nakijken.

Ik hoor het wel.

groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Anonymous

Michel, als je hem niet mag gebruiken ivm met keuring kan ik hem dan van je kopen ???

clio_rally
Contacteer:

Je hebt, als het goed is, de papieren van deze kooi. Daarop zou de verloopdatum kunnen staan. Ik twijfel echter een beetje of dat bij kooien echt zo is, bij gordels, pakken, kuipjes, etc... is dat wel zo, maar bij een kooi weet ik het niet 100% zeker.

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Tijn
Contacteer:

een kooi heeft volgens mij inderdaad geen verloopdatum, alleen bij de technishe keuring inspecteert men de structuur en zo. Dus het wordt per geval bekeken of hij nog goed is.
En hiuj moet volgens de voorschriften gemonteerd worden natuurlijk.
there is no spoon.
Anonymous

Ik zou zeggen bel **BIESHEUVEL** even :)

en anders wil ik hem wel kopen :)

Michel S.
Contacteer:

ik heb op de papieren gekeken(franstalig) en ik zie niet iets staan van verloop datum of iets in die zin.

Zou die toch verlopen zijn dan komt deze gewoon in de blauwe en dan koop ik er 1 voor in de gele. Maar volgens mij is de kooi van nog gehomologeerd.

Enigste manier dat ik de kooi zou verkopen is als de kooi niet meer zou mogen en dat ik een lichtere versie zou vinden voor de blauwe. Deze weegt maar liefst 36 Kilo.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Tijn
Contacteer:

enige manier om een lichtere te plaatsen is een laskooi van crmo te plaatsen, kan binnne de 30 kg. (opgave is 25 .....) dan heb je een 10-punts kooi tot aan de veerpoten.
there is no spoon.
Anonymous

Michel S. schreef:ik heb op de papieren gekeken(franstalig) en ik zie niet iets staan van verloop datum of iets in die zin.

Zou die toch verlopen zijn dan komt deze gewoon in de blauwe en dan koop ik er 1 voor in de gele. Maar volgens mij is de kooi van nog gehomologeerd.

Enigste manier dat ik de kooi zou verkopen is als de kooi niet meer zou mogen en dat ik een lichtere versie zou vinden voor de blauwe. Deze weegt maar liefst 36 Kilo.
Michel, ik hou me aanbevolen !! :D

Heino

Kijk anders effe op[img]http://www.fia.com[/img]
Plaats reactie