Gerucht: Nissan 350Z als basis nieuwe Renault Alpine !!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie

Nissan 350Z als basis nieuwe Renault Alpine !!!?

Complete basis overnemen en bouwen !
0
Geen stemmen
Eventueel technische basis(componenten) gebruiken en bouwen !
0
Geen stemmen
Wit stuk papier nemen en bouwen !
4
21%
A610 als uitgangspunt en bouwen !
5
26%
Komende Skyline GTR als uitganspunt en bouwen !
5
26%
Laat Alpine met rust, zeker NIET bouwen !
5
26%

Totaal aantal stemmen: 19
speedline

Ik hoorde dit via een aantal Nissan forums (o.a.: US en Australië). Wat vinden jullie van dit gerucht ?

Aangezien er een grote kans is dat toch afgeschoten wordt door de grote bazen, toch jullie mening en input graag !?

Ik vindt dat ze best de technische basis mogen gebruiken mits de traditionele Alpine waarden overeind blijven. Ik denk alleen dat het moelijk wordt dit platform uit te rusten met een centraal of achterin geplaatste motor. Al zijn er natuurlijk ook AlpineŽs met een andere configuratie !

En historie moet ze niet tegenhouden om vernieuwend bezig te zijn !

En omdat ik via familie ook met Nissan te maken heb: de kwaliteit zal er zeker niet onder lijden ! :lol: :D

Uw meningen graag !!!
gerjan

Laat ze eens wat zelf bedenken, zo kom je er natuurlijk wel weer goedkoop aan. Zo zie je maar weer, wie bouwt nou eenmaal een van de mooiste auto`s das renault. (ik heb ook respect voor andere merken!)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

In het Alpine magazine van de CRS staat een stuk over hun bezoek aan de Alpine fabrieken in Dieppe. Daarin word ook gemeld dat er waarschijnlijk weer iets leuks uit de fabriek gaat komen.
Patrick

ik vindt persoonlijkdat je alpine met rust moet laten.
ik heb ook zoiets met camaro van chevrolet,dat was vroeger een mooie auto maar tegenwoordig absoluut niet meer vanhetzelfde,niet dat ik de nieuwe niet mooi vindt maar het is gewoon niet meer camaro.
ik vindt dit hetzelfde bij alpine,stoppen en bedenk wat anders wat naam betreft,maar het zal nooit meer alpine worden met die moderne auto styling van nu.
maar goed ik ben natuurlijk altijd beniewd wat ze bij renault weer fantaseren want ik moet toegevn dat ze best wat durven bij renault wat moddellijn betreft.
martin rs

er zijn wel meer geruchten. ook was er weer zoiets dat ze een x aantal renault 5 turbo exemlaren opnieuw zouden maken.
Plaats reactie