Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tijn schreef:ach, hoopvol blijven toch? Je wil toch wel ene GTT ?
die rijke vent van je lief aankijken
heeft niet zoveel zin... die heeft zelf ook zoals je weet een superauto waar al veel geld in zit.dus zelf maar sparen sparen sparen!! (--> ik zou zeker een GTT willen ja!!komt er vast OOIT nog wel)
Tijn schreef:nou daar kijk ik lang zo lief niet naar als ik in die quote bedoelde hoor
maar die zat bij terugkomst van mijn vakantie zelf met zijn gat in Frankrijk, dus nog even geduld ... .
met die banden van je kan je toch nog niet hard voorlopig
Dat wordt inderdaad meer RASPEN dan gummen, heb 4 bloedjes van 7J velgen achterin liggen zonder rubber
En zolang sommige R5's hun banden laten doorslippen, pak ik ze nog wel bij een stoplicht sprintje, diegene voor wie het bedoeld is weet wel hoe het zit, GNAGNA.....
isr ook nog plaats voor een clio 16v replica haha.
heb nix te doen en moet "maar" een uurtje rijden om daar te komen .
wil wel eens een paar rtc leden ontmoeten en ff zoals jullie dat noemen 'nastampen'
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Ray (Zonnebril) schreef:arie=dat tentje op de hoek bij het mega geile tunneltje.... en afzakken kan ook even stampen zijn, maar voor zover zijn we met ze 2en!
2...?dan vergeet je wel een paar mensen denk ik zo...
Dat dacht ik dus ook. Goose is er en ik ben er..... en nog veel meer vriendjes en vriendinnetjes...
Bassie en Adriaan ook dan?? Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, tralalalalalala
De onderstaande persoon weet weer eens niet wat hij doet:
- Edje de RTC overloper. R5GTT.
Ik was er ook maar waar waren jullie ?
Ok, het was dan wel 02:30, maar er waren ook nog een paar jongens met een Astra en andere baggeuh. Ben maar weer snel doorgereden.
Robert dB. schreef:ja hoor, ik kan un keertje niet; wordt het superdruk
HMM, dit is al de tweede keer dit jaar dat je niet komt! Dat gaat niet goed zo ventje!
Wat kan er nou belangrijker zijn dan de enige echte F.N.B.?!
Ik hoop dat je een hele goede reden hebt..
HMM, dit is al de tweede keer dit jaar dat je niet komt! Dat gaat niet goed zo ventje!
feestje in A'dam....maaruh wellicht kom ik rond 23:00 tevoorschijn!
feestje in A'dam....maaruh wellicht kom ik rond 23:00 tevoorschijn!
Feestje met masmannetjes?? En ze dronken cola? Of kannemellek??
Michiel schreef:Kom vanavond misschien ook eens een keertje kijken. Vanaf hoe laat zijn de meeste er??
Gezellig!
De meeste mensen zijn er zeker om 21:00, maar sommige komen al om 20:00. Vaak is het tegenwoordig zoeken naar een parkeerplaats. Dus hoe eerder, des te meer kans op een plekkie.
Leuk om de oude 5 van Marcel(Maxxie) weer eens op de F.N.B. te zien, vroeger stond zijn 5 er immers elke week.