Friday Nightmeeting Groningen.
-
Den k dat ik ook wel kom. Neem je je 11 turbo mee Arjen? Of is die nog niet rijdbaar.
Gr. Marcel
Gr. Marcel
-
Alle troubles opgelost met je 11?Arjen schreef:Ik was inderdaad van plan met de 11 te gaan. Lijkt me wel ff goed een wat langere rit. Kan mooi al het vuil uit de carburateur komen.
't is bij de ikea toch, wlke afslag is dat als je uit de richting van leeuwarden komt via drachten...Arjen schreef:Dat zou leuk zijn! Wij zijn er meestal tegen half 8.
is het een beetje druk????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
De ene keer zijn we met 10-12 auto's, de andere keer maar met 3 auto's. Is niets van te zeggen. Het is inderdaad bij de Ikea. Aangezien de rondweg van Groningen open ligt, kan ik niet zeggen welke afslag je moet nemen. Er is een omleidingsroute. Je moet richting het AZG/Hoogezand. Het AZG staat geloof ik wel aangegeven op de omleiding.
-
Foeke, je moet als je vanaf Drachten komt helemaal om Groningen heen rijden. (de zuidelijke ring ligt eruit
) Net zoals Arjen zegt moet je de afslag Hoogezand nemen. Je komt dan voor het pand van het Dagblad v/h Noorden uit. Daar moet je naar links en meteen naar rechts. Dan is het de 1e afslag aan je rechterkant. (afslag naar de benzinepomp) Achter deze pomp staan we altijd, is niet te missen 

die afslag van hoogezand zit na het europa plein toch
die weet ik wel te vinden weet ook wel waar het dagblad van het noorden ongeveer zit want als de daar ergens rechts gaat kom je toch bij Van Diest (mercedes deeler) of zit ik helemaal verkeerd????
die weet ik wel te vinden weet ook wel waar het dagblad van het noorden ongeveer zit want als de daar ergens rechts gaat kom je toch bij Van Diest (mercedes deeler) of zit ik helemaal verkeerd????
Je kunt beter een andere weg nemen, net zo snel maar niet afgezet;
Vanaf Drachten op eerste grote kruispunt in Groningen (Julianaplein, waar ze dus verbouwen) linksaf. Pas op flitspalen halverwege in middenstuk! 50 dus. Doorijden over brug met onderaan een kruispunt. Hier rechtsaf, kom je langs station. Volgende kruispunt rechtdoor, daarna weer een kruispunt weer rechtdoor, volgende t-splitsing ook rechtdoor en nu kom je vanzelf uit bij kruispunt met mcdonalds, Ikea etc. waar je moet zijn. Dit kruispunt nog wel even oversteken om bij de mcdonalds vervolgens de parkeerplaats op te kunnen rijden. Succes!
Btw, kan zelf waarschijnlijk niet komen, volgende week dan maar.
Vanaf Drachten op eerste grote kruispunt in Groningen (Julianaplein, waar ze dus verbouwen) linksaf. Pas op flitspalen halverwege in middenstuk! 50 dus. Doorijden over brug met onderaan een kruispunt. Hier rechtsaf, kom je langs station. Volgende kruispunt rechtdoor, daarna weer een kruispunt weer rechtdoor, volgende t-splitsing ook rechtdoor en nu kom je vanzelf uit bij kruispunt met mcdonalds, Ikea etc. waar je moet zijn. Dit kruispunt nog wel even oversteken om bij de mcdonalds vervolgens de parkeerplaats op te kunnen rijden. Succes!
Btw, kan zelf waarschijnlijk niet komen, volgende week dan maar.
-
Foeke, bel me anders maar op m'n mobiel: 06 - 29283423
maar het is nu vrijdagavondcatrinus schreef:Dat klopt. Europaplein gaat op zaterdagavond dicht.
het europaplein is toch met die stoplichten richting Emmen enzo?????
Nee, das het Julianaplein. Europaplein is het volgende grote kruispunt.F 16Valve schreef:maar het is nu vrijdagavondcatrinus schreef:Dat klopt. Europaplein gaat op zaterdagavond dicht.
het europaplein is toch met die stoplichten richting Emmen enzo?????
-
Aanwezigen van vanavond:
Catrinus
Arjen
Heino
Marcel O.
Foeke (F16valve)
Menno
Martijn
Bas RSI en Monique
Marco + vriendin
Later toen ik nog stond na te praten met Marco kwam er een gozer aan die in een R19 16v Ph.II aan, alleen ging die bij een groepje crx-en staan. Zijn we ff naar toe gelopen en met die jongen gepraat. Hij komt ook naar de noord meeting in Marum
. Heb hem ook nog 2 stickers gegeven.
Gr. Marcel
edit: aantal mensen vergeten te vermelden
Catrinus
Arjen
Heino
Marcel O.
Foeke (F16valve)
Menno
Martijn
Bas RSI en Monique
Marco + vriendin
Later toen ik nog stond na te praten met Marco kwam er een gozer aan die in een R19 16v Ph.II aan, alleen ging die bij een groepje crx-en staan. Zijn we ff naar toe gelopen en met die jongen gepraat. Hij komt ook naar de noord meeting in Marum

Gr. Marcel
edit: aantal mensen vergeten te vermelden
Laatst gewijzigd door Marcel (Mr. Bacardi Cola) op vr 19 jul 2002 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
En ik dan?? 
-
Zo goed?- Monique - schreef:En ik dan??

Was zeer gezellig, volgende keer als ik weer kom neem ik wel ff een diggi mee kunnen we ff wat foto's maken.
[insider mode]En ja kon makkelijk terug komen kon na het station rechts die brug over en daar weer de ring op richting Leeuwarden
[/insider mode]
Mzzls
[insider mode]En ja kon makkelijk terug komen kon na het station rechts die brug over en daar weer de ring op richting Leeuwarden

Mzzls
-
Of je gaat mee naar Bodegraven Toine! 

Marcel had mij ook gevraagd of ik mee ging maar ben nog niet zolang thuis en ja weer werken, volgende keer ofzo als het mooi weer is maar ff met een grootte groep uit het nord'n 

-
We konden wel eens een keer in Groningen gaan kijken.
Count me in!
Count me in!
-
Arjen, kom je met de 19?