Velg beschadigd, hoe weer op te knappen??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Moest net gvd uitwijken en raak daarbij een stoeprand. Gevolg, 2 velgen beschadigd!!!!! Er zit dus over 1/4 deel van de velg een stoeprand kras/ schade. Is dat met een polijst gevalletje weer netjes te maken of zijn er andere oplossingen???
Tijn
Contacteer:

there is no spoon.
Anonymous

Ja die ken ik wel maar ik moet morgen op vakantie! Wil het dus even zelf iets minder lelijk maken en daarna zaakje weer uit laten balanceren.
Turbo-Peer

Als het al een redelijk diepe kras is, geef ik je weinig kans dat dit goed te maken is met polijsten. Heb het zelf geprobeerd bij een kras op/in één van m'n velgen...niet gelukt
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Anonymous

Heb zo'n dremel slijpgevalletje gehaald en op zich ziet het er al stuk beter uit. Blijft grosse Scheisse@!1!! :evil:
Maus

Dat is ff zwaar ruk! Ik hoop dat de schade meevalt.
illuminator

als je hem gladslijpt kun je er over gaan met een polijstschijfje samen met polijstmiddel wat er bij hoort. dan gaat ie weer super van glimmen. Je hebt toch wel een velg met een geplolijste rand ??
Anonymous

Tis geen gepolijste rand. Er zitten dus van die lekkere krassen op. Een gedeelte heb ik met een slijpsteen achtig iets eruit geslepen maar de echte diepe gaan niet zo eenvoudig weg. Tis nu iig al een stuk beter dan in het begin.
Anonymous

Tis geen gepolijste rand. Er zitten dus van die lekkere krassen op. Een gedeelte heb ik met een slijpsteen achtig iets eruit geslepen maar de echte diepe gaan niet zo eenvoudig weg. Tis nu iig al een stuk beter dan in het begin.
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Zeeuw schreef:Ja die ken ik wel maar ik moet morgen op vakantie! Wil het dus even zelf iets minder lelijk maken en daarna zaakje weer uit laten balanceren.
Alvast een fijne vakantie Martijn.
Waar ga je naar toe? Kroatie? zal wel.
Spreek je wel als je terug bent.
Anonymous

Edwin5gtt (Punttang) schreef:
Zeeuw schreef:Ja die ken ik wel maar ik moet morgen op vakantie! Wil het dus even zelf iets minder lelijk maken en daarna zaakje weer uit laten balanceren.
Idd naar Kroatië. Lang leve de verlaagde auto. Wat zal het dit jaar weer worden?? Weer een paar lekke shocks of toch maar de benzineleidingen en uitlaat...

Leuke auto's gaan we niet echt tegenkomen, behalve dan de R4!!! :p
RonaldClio16v
Contacteer:

Zeeuw schreef:
Edwin5gtt (Punttang) schreef:
Idd naar Kroatië. Lang leve de verlaagde auto. Wat zal het dit jaar weer worden?? Weer een paar lekke shocks of toch maar de benzineleidingen en uitlaat...

Leuke auto's gaan we niet echt tegenkomen, behalve dan de R4!!! :p
Waar ga je heen in Kroatië? Ik ga namelijk zaterdag opweg daarheen. 'k wilde met mijn 16v maar er zit een hoop speling op stuurkolom, dus deze blijft nu thuis. Ga nu met swift gti 8) .
AT YOUR SERVICE
Riël
Über-Spammer

Kneedmetaal?
Paul

Als je ze weer redelijk gerepareerd hebt kun je met een grijze lakstift veel verbergen, daarna even met blanke lak eroverheen. Verkankeren ze 's winters ook niet zo erg cq. helemaal niet.
Plaats reactie