Traanplaat, waar het goedkoopst te halen?
aloha, ik ben op zoek naar traanplaat voor in mijn auto. waar kan ik dit het goedkoopst aanschaffen?

-
effe goed kijken naar aanbiedingen in tuningsbladen, is al op maat namelijk. maar als je t echt zelf wil kun je praxis of gamma proberen.
-
Koop je een duits VW blad .... bel dat bedrijf op die het aanbied, vraag of ze het ook hebben voor jou auto, meestal hebben ze het. En dan over laten komen (vaak is het in duitsland stukken goedkoper dan hier)
Maar doe het niet onder rembours, want dan betaal je SUPER veel aan portokosten. Gewoon rekening vragen.
Maar doe het niet onder rembours, want dan betaal je SUPER veel aan portokosten. Gewoon rekening vragen.
het moet zeg maar de oppervlakte hebben van mijn achterbak + achterbank gedeelte. 

Ik zou ook eerst eens gaan kijken bij een zaak die in metaal doet, stukken goedkoper dan in een autospeciaalzaak.Wel ff letten op,de dikte van de traanplaat...hoe dikker hoe moeilijker te plooien en rapper kans op breken, maar zou het toch zelf proberen te fiksen veeeel goedkoper. Ga mijn kofferruimte daar mee bekleden, denk alleen dat ik er een goeden isolatie zal moeten tussensteken ivm rammelen... 

Hoge bomen vangen...geen konijnen
Wat is eigenlijk de prijs ervan ? Ik heb hier nog enkele van die platen liggen maar heb geen flauw idee van de prijs .
Rgz ,
Tom
Rgz ,
Tom
-
Ohhhhwwwww paar gulden maarSupra schreef:Wat is eigenlijk de prijs ervan ? Ik heb hier nog enkele van die platen liggen maar heb geen flauw idee van de prijs .
Rgz ,
Tom

check http://www.kokkelink.nl/ eens op de site staan geen prijzen maar je betaalt per oppervlaktemaat die je afneemt. Ze zitten bij de gamma bij megastores. Dus je kan ter vergelijking langs de gamma lopen. En praxis is ook wat verder en de marktkauf legt ook de buurt 

-
Ja, heb daar ook eens automatten besteld voor mijn twingo. Moest er wel 2 maandStylo schreef:NL Power in Zwolle heeft voor alle soorten en merken auto's spullen en niet te duur.
Heb goede ervaringen met hun.
En ze zitten bij mij om de hoek

Kun je bij de Gamma etc. dan ook traanplaat halen?
Ik heb deze week namelijk geen tijd om ff langs te rijden i.v.m. een drukke werkweek.
Ik heb deze week namelijk geen tijd om ff langs te rijden i.v.m. een drukke werkweek.