Ray (Zonnebril) schreef:de "echte" hebben allemaal al een RTC sticker op de auto, en dan niet zo'n weggeef ding, maar the one-and-only-holy-moly-supah-dupah window ankleber!! (mooi hè al die talen door mekaar heen)
maar als je dan toch laat drukken doe dan gewoon renault tuning club voluit, geen rtc club, dan is het een dubbele....
awel, als gij me er bezord mag me wat kosten hoor dan plak ik er langs bijde kanten ok.
als je lid bent kan je ze op de NL site bestellen, dus geen probleem voor jou toch??
wist ik nie,maar soms lees je de belangrijkste dingen nie altijd hoor.thanks zeg en proberen tekomen naar I.T.W hoor
Ray (Zonnebril) schreef:staat bij merchandise, als je wil weten hoe ze eruit zien moet je maar even op me site kijken of plaatjes van clubautos kijken.
enne, ik kom denk ik wel, kan ik jou nog even een draai om je oren verkopen.
hahahaahahahah en ondertussen lees ik de franse gazet he.
* Mark G
* Kevinb
* Gille21
* Cliomaniac
* Marco
* Blaster
* BartK (Adrenalin)
* Patrick L.
* Roaddevil_R5Turbo
* wouter 16v
* RenaultclioII16v
* Patrick B
* Rob aka hajong
* Maurits
* ...
Twijfelaars:
* Robert dB
* Chris
* Ray (Zonnebril)
* jean-p.d
Indien er iets niet klopt.. Just Call
Alle hulp om die Belgen RTC te leren kennen is welkom...
Ray (Zonnebril) schreef:de "echte" hebben allemaal al een RTC sticker op de auto, en dan niet zo'n weggeef ding, maar the one-and-only-holy-moly-supah-dupah window ankleber!! (mooi hè al die talen door mekaar heen)
maar als je dan toch laat drukken doe dan gewoon renault tuning club voluit, geen rtc club, dan is het een dubbele....
renault tuning club wordt lastig op een kenteken plaat want dat past niet ,rtc.club past net ,en ja ik heb al een sticker op de wagen ,ik zie wel wat ik doe
greetz marco
Aardige opkomst als ik `t lijstje zie. Zullen we centraal ergens afspreken en dan proberen gezamelijk het evenemententerrein op te rijden?Mischien eerst op een parkeerplaats in Maasmechelen, bij de Euroscoop ofzo?? Is maar een idee
* Mark G
* Kevinb
* Gille21
* Cliomaniac
* Marco
* Blaster
* BartK (Adrenalin)
* Patrick L.
* Roaddevil_R5Turbo
* wouter 16v
* RenaultclioII16v
* Patrick B
* Rob aka hajong
* Maurits
* ...
Twijfelaars:
* Robert dB
* Chris
* Ray (Zonnebril)
* jean-p.d
* Dennis(vr) en Edwin(vr)
renault tuning club wordt lastig op een kenteken plaat want dat past niet ,rtc.club past net ,en ja ik heb al een sticker op de wagen ,ik zie wel wat ik doe
greetz marco
ik wil niet vervelend zijn, maar ik val toch over dat rtc club, dan zou je renault tuning club club erop hebben staan, en das toch niet echt je van het..... maarrrrrr je moet natuurlijk gewoon zelf doen waar je zelf zin in hebt.
* Mark G
* Kevinb
* Gille21
* Cliomaniac
* Marco
* Blaster
* BartK (Adrenalin)
* Patrick L.
* Roaddevil_R5Turbo
* wouter 16v
* RenaultclioII16v
* Patrick B
* Rob aka hajong
* Maurits
* ...
Twijfelaars:
* Robert dB
* Chris
* Ray (Zonnebril)
* jean-p.d
* Maus
Patrick L. schreef:Aardige opkomst als ik `t lijstje zie. Zullen we centraal ergens afspreken en dan proberen gezamelijk het evenemententerrein op te rijden?Mischien eerst op een parkeerplaats in Maasmechelen, bij de Euroscoop ofzo?? Is maar een idee
Patrick L. schreef:Aardige opkomst als ik `t lijstje zie. Zullen we centraal ergens afspreken en dan proberen gezamelijk het evenemententerrein op te rijden?Mischien eerst op een parkeerplaats in Maasmechelen, bij de Euroscoop ofzo?? Is maar een idee
Mark G, wat vindt jij hiervan??
Volledig voorstander van...
Mijn zege heb je
Maar euh..
Wat is een Euroscoop...?
Zoals hier een cinema....?
(of ben ik nu dom bezig? )
Mark G, wat vindt jij hiervan??
Volledig voorstander van...
Mijn zege heb je
Maar euh..
Wat is een Euroscoop...?
Zoals hier een cinema....?
(of ben ik nu dom bezig? )
de Euroscoop is een grote bioscoop idd, er ligt er één in Lanaken en sinds kort één in Maasmechelen, daar gaan veel Ollanders naar toe om een filmpke te pakken
ga ook mee!!! heb net gekeken en heb dan vakantie dus een mooie gelegenheid om erheen te gaan .
spreken we nog wat af met zijn allen eigenlijk??
over hoelaat en waar....
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
* Mark G
* Kevinb
* Gille21
* Cliomaniac
* Marco
* Blaster
* BartK (Adrenalin)
* Patrick L.
* Roaddevil_R5Turbo
* wouter 16v
* RenaultclioII16v
* Patrick B
* Rob aka hajong
* Maurits
* Hitman
* ...
Twijfelaars:
* Robert dB
* Chris
* Ray (Zonnebril)
* jean-p.d
* Maus
* Steven(ventieldopje)
We spreken er af aan de Euroscoop
Zetellaan 74 - 3630 Maasmechelen - België
E314 afrit 33
hmmm 9:00 , tja ik denk wel dat we er vroeg bij moeten zijn willen we onze mooie bolides een mooie plek geven ,dus ik vindt die tijd wel goed,
verheug me er al vet op ,ken niet wachten tot het de 28ste is,en hopen op lekker weer ,
greetz marco
* Mark G
* Kevinb
* Gille21
* Cliomaniac
* Marco
* Blaster
* BartK (Adrenalin)
* Patrick L.
* Roaddevil_R5Turbo
* wouter 16v
* RenaultclioII16v
* Patrick B
* Rob aka hajong
* Maurits
* Hitman
* ...
Twijfelaars:
* Robert dB
* Chris
* Ray (Zonnebril)
* jean-p.d
* Maus
* Steven(ventieldopje)
E314 afrit 33
* Mark G
* Kevinb
* Gille21
* Cliomaniac
* Marco
* Blaster
* BartK (Adrenalin)
* Patrick L.
* Roaddevil_R5Turbo
* wouter 16v
* RenaultclioII16v
* Patrick B
* Rob aka hajong
* Maurits
* Hitman
* ...
Twijfelaars:
* Robert dB
* Chris
* Ray (Zonnebril)
* jean-p.d
* Maus
* Steven(ventieldopje)
E314 afrit 33