Gooien jullie dit vol met benzine met loodvervanger (gezien zijn leeftijd) of gewoon 95 octaan of nog iets anders??? thanks in elk geval
welke benzine??
Zoals sommigen onder jullie wel weten ben ik aan het werken aan een 5GTT fase II, nu is mijn vraagje (want ik heb er nog niet mee kunnen rijden) welke benzine dit diertje nodig heeft?
Gooien jullie dit vol met benzine met loodvervanger (gezien zijn leeftijd) of gewoon 95 octaan of nog iets anders??? thanks in elk geval
Hoge bomen vangen...geen konijnen
-
- Moderator
- Car: MB
ik tank altijd super plus ( 98 ) en daar loopt hij prima op. Volgens het boekje zou er volgens mij super in moeten, maar die hebben ze niet meer bij shell (daar is toen pura voor in de plaats gekomen).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
Tja ik tank voorlopig gewoon 98 met LVV.
is wel wat duurder maar het gaat goed..
hehehe..
is wel wat duurder maar het gaat goed..
hehehe..

mmm moet toch kunnen, gewoon 95 ook wel als je niet op 1,2 bar gaat rijden. Heb ik toch vaker op gecruised. Weet je toen ik de gtt net had heb ik mijn eerste tank gevuld in duitsland met ROZ 91 Benzin ...Tom schreef:pura lijkt me niet de bedoeling. Pura is een vervanger voor 95 en dat zegt al genoeg