#####zooi, hebben ze vannacht mijn renault 5 gt turbo tekst achterop er half afgerukt.
(t was kermis bij ons, had mijn auto al het halve weekend bij een vriend staan omdat wij dicht in de buurt van het centrum wonen. Denk ik zet ik hem vanavond wel thuis neer omdat het toch niet zo druk was, wat denk je kaaien ze hem nog ik had al zo'n voorgevoel.
Iemand nog zo'n ding liggen???
p.s. sorry voor het taalgebruik
MOD
Erg vervelend, maar blijf AUB wel even op het taalgebruik letten!!
Laatst gewijzigd door Chrisv op ma 9 dec 2002 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
some people are alive only because it's illegal to kill them
RickGT TURBO schreef:Welke kleur heb je nodig. Want ik heb er nog wel eentje van af een rode. Dus zwarte letters met rode Turbo letters...
Ik had er een met zilvere letters en wil ook graag weer 1 met zilvere letters, ga jeroen (jetab) ff sms sturen misschien heeft hij iets, zoniet dan kom ik bij jullie terug
TheFinz schreef:Leuk hè , al die gasten die niet met hun fikken van andermans spullen af kunnen blijven!
Weet je wat ook leuk is (NOT)en ook hoog in de top 10 van halsmisdrijven tegen de autoliefhebber:
Doorrijden nadat je schade hebt gereden en vervolgens geen briefje achterlaten.. :-* :-* :-*
Geintje kost me 700 euro en maar afwachten of ik er nog wat van terug zie bij het waarborgfonds.
Afschieten die handel!!!
Ik heb dat ook gehad tijdje geleden, komt m'n auto net terug van Reno voor een garantie klus (achterscherm vervangen en gespoten) zit er dezelfde week nog iemand tegen m'n pasgespoten carretje aan echt KL#TE
Kep het maar laten zitten!
TheFinz schreef:Leuk hè , al die gasten die niet met hun fikken van andermans spullen af kunnen blijven!
Weet je wat ook leuk is (NOT)en ook hoog in de top 10 van halsmisdrijven tegen de autoliefhebber:
Doorrijden nadat je schade hebt gereden en vervolgens geen briefje achterlaten.. :-* :-* :-*
Geintje kost me 700 euro en maar afwachten of ik er nog wat van terug zie bij het waarborgfonds.
Afschieten die handel!!!
Ik heb dat ook gehad tijdje geleden, komt m'n auto net terug van Reno voor een garantie klus (achterscherm vervangen en gespoten) zit er dezelfde week nog iemand tegen m'n pasgespoten carretje aan echt KL#TE
Kheb het afgelopen weekend gehad
1200 euro schade (hele rechter zijkant moet opnieuw gespoten worden)
En bij het waarborg fonds kreeg ik een vette NEE op het request.
Afschieten die handel!!!
Kheb het afgelopen weekend gehad
1200 euro schade (hele rechter zijkant moet opnieuw gespoten worden)
En bij het waarborg fonds kreeg ik een vette NEE op het request.