Zure gast

Gaat er verder niemand mee trouwens? Raar dat er altijd zo weinig animo voor deze meeting is.
Wet van de sterkste...Steven(ventieldopje) schreef:Vuile slettebakken, ik had al eerder gereserveerd bij Wob!stephan schreef:All rigthyRobert dB. schreef:tjeck, kloptRay (Zonnebril) schreef:ik d8 dat me broertje al een plekkie bij jou in de auto had Robert?Robert dB. schreef:nee met mijRoy (Signaalkabel) schreef:Rijd Stevie nog met mij mee?![]()
![]()
![]()
gaat Nick niet mee Roy?
Maargoed ik rijd wel met Roy mee hoor... Stomme vriendjespolitiek
wheheheheRay (Zonnebril) schreef:helm en een zakje?
hoe moet ik dan...
als ik me helm op heb...
dat wordt een teringzoo...
ghihihi...ben ik echt zo leuk?Steven(ventieldopje) schreef:Vuile slettebakken, ik had al eerder gereserveerd bij Wob!
Nee jij niet, je WillyRobert dB. schreef:ghihihi...ben ik echt zo leuk?Steven(ventieldopje) schreef:Vuile slettebakken, ik had al eerder gereserveerd bij Wob!
oww....dat had ik dus niet aan zien komen?!Steven(ventieldopje) schreef: Nee jij niet, je Willy
Robert dB. schreef:Zo kom je er Hans:
Beschrijving onmoetingsplek as zondag 11:30:
- A1 volgen richting Enschede, wordt het automatisch A35
- Afslag Enschede, Universiteit eraf (Op de borden op de autosnelweg staat dan universiteit, stadion)
- Dan is het alleen maar rechtdoor
- Bij stoplicht rechtdoor
- Na het stoplicht is het dan nog 200m
De straat heet de Westerval.
Het is tegenwoordig geen Ferraridealer meer (die zit in Hengelo nu), maar alleen nog maar een Jaguar dealer. Mitsubishi dealer zit ernaast.
Gezellig Marcel, we zien je daar wel...en natuurlijk moeten we ffies full gasss over de autobahnMarcel (mlg) schreef:Ik wil ook wel mee , dan kom ik met m'n r5 express naar Enschede . Dan moeten jullie alleen niet gaan planken in Duitsland want hij kan maar 155 km/h
Wil toch de topsnelheid van die arosa eens ff proberen ta halenRobert dB. schreef:Gezellig Marcel, we zien je daar wel...en natuurlijk moeten we ffies full gasss over de autobahnMarcel (mlg) schreef:Ik wil ook wel mee , dan kom ik met m'n r5 express naar Enschede . Dan moeten jullie alleen niet gaan planken in Duitsland want hij kan maar 155 km/h
Ik heb ze net uit mijn camera getrokken en op de pc gelanceerd..ghehe het zijn er 98 stuks..!Martijn T. schreef:Goose, stuur de mooie ff naar mij, kan ik ze gebruiken op .nl, de vorige van Automaxx waren ook zeer mooi