Ik denk dat ik weet waarover dit gaat, maar ik kan de puntjes niet op de i krijgen . Is er hier iemand goed in duits ??
Volgens mij gaat dit om een geaccidenteerde turbo 1 (1981) met middelmotor maar ik vraag mij af wat er nog goed aan is, of bruikbaar ?!
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 1749297238
Bruno
tolk Duits gevraagd
Het gaat dus om een auto die volledig in elkaar zit.
De neus is niet meer te gebruiken en de B-stijl is helemaal naar binnen gekomen ongeveer tot op het midden van de passagiersstoel.
Motor is daardoor ook kapot.
Het gaat volgens mij alleen om een aantal handboeken over die auto en een paar kleine onderdelen zoals remschijven, handrem en nog 2 dingetejes.
Er is dus kortom niks van over en het enige echt bruikbare zijn dus de handboeken die hem 140,- hebben gekost en wat klein spul.
De neus is niet meer te gebruiken en de B-stijl is helemaal naar binnen gekomen ongeveer tot op het midden van de passagiersstoel.
Motor is daardoor ook kapot.
Het gaat volgens mij alleen om een aantal handboeken over die auto en een paar kleine onderdelen zoals remschijven, handrem en nog 2 dingetejes.
Er is dus kortom niks van over en het enige echt bruikbare zijn dus de handboeken die hem 140,- hebben gekost en wat klein spul.
Mwha .. gaat om een r5 turbo 1 dus lijkt me dat de motor dat wel overleeft, ligt achterin he ..robclio16V schreef:Het gaat dus om een auto die volledig in elkaar zit.
De neus is niet meer te gebruiken en de B-stijl is helemaal naar binnen gekomen ongeveer tot op het midden van de passagiersstoel.
Motor is daardoor ook kapot.
De wagen heeft een smak gemaakt en is omgeslagen en heeft daar achter ook nog wat klappen gekregen, dat is het... geloof ik ...
en ik maar denken dat ze in limbabwe een soort duits sprakenRiël schreef: Mwha .. gaat om een r5 turbo 1 dus lijkt me dat de motor dat wel overleeft, ligt achterin he ..

Zou het in het engels makkelijker gaan? Dan kan je de tekst even in een vertaalprogramma gooien. Bijvoorbeeld http://babelfish.altavista.com/tr
Werkt verbazend goed.
Werkt verbazend goed.
Niet op gelet... bedoel ermee dat met die frontale aanrijding het blok niet gauw beschadigd zal raken ...robert schreef:en ik maar denken dat ze in limbabwe een soort duits sprakenRiël schreef: Mwha .. gaat om een r5 turbo 1 dus lijkt me dat de motor dat wel overleeft, ligt achterin he ... Blijkbaar niet, want de verkoper zegt toch duidelijk dat de motor er niet inligt.
heb ik 't nou weer een beetje goedgeluld??

Als de B-stijl gekreukeld is zal het wel iets meer geweest zijn dan een simpele frontale aanrijding.
-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Hij heeft die auto ooit gekocht om de achterkant te gebruiken voor zijn andere Renault. Dat ging niet door, daarom verkoopt hij het nu. De motor is kapot.
Heeft nog een paar kleine dingen liggen van de Turbo. De karosserie is echt helemaal naar de kloten (ook niet door een plaatwerker te maken)
Heeft nog een paar kleine dingen liggen van de Turbo. De karosserie is echt helemaal naar de kloten (ook niet door een plaatwerker te maken)
Hij zegt alleen niks over het interieur. Het is een Turbo 1 (1981), dus dan is het interieur ook nog wel wat waard. De vraag is alleen of er nog iets van over is.
Verder inderdaad alleen een onderdelenauto, en dan nog alleen voor onderdelen van de achterkant, want de rest ligt in puin. "No doors, hood, bumper engine, transmission, etc.. Are still present: ON THE LEFT AND ON THE RIGHT!!!!!! Upper and lower wishbone with knuckle, brake disk, brake caliper and emergency brake. Bodywork: Cheek (nturbo) right is missing, left reparable"
Verder inderdaad alleen een onderdelenauto, en dan nog alleen voor onderdelen van de achterkant, want de rest ligt in puin. "No doors, hood, bumper engine, transmission, etc.. Are still present: ON THE LEFT AND ON THE RIGHT!!!!!! Upper and lower wishbone with knuckle, brake disk, brake caliper and emergency brake. Bodywork: Cheek (nturbo) right is missing, left reparable"
Nou ik denk dat die delen als dash etc. allang weg zijn, daar zjn vast wel 5 alpine (turbo) rijders die zo'n ding willen hebben. (Turbo2 rijders houden het hopenlijk origineel).
Hier heb je toch het meest aan een aantal duidelijke foto's van binnen en buiten.
Hier heb je toch het meest aan een aantal duidelijke foto's van binnen en buiten.
je hebt er wel wat aan als de kentekenpapieren erbij zouden zitten (wat niet zo is
) en zelf (dus helemaal zelf
) een alpine turbo ombouwt tot een turbo1. Yes indeed, de motor naar achteren verhuizen!
Dan kan je de speciale delen die rondom de motor zitten gebruiken.
Ten slotte was de eerste turbo1 ook gewoon een omgebouwde alpine turbo. De CRS had in hun alpine magazine daar uitgebreide artikels over.
(jeukjeuk, but get real)
sven?


Dan kan je de speciale delen die rondom de motor zitten gebruiken.
Ten slotte was de eerste turbo1 ook gewoon een omgebouwde alpine turbo. De CRS had in hun alpine magazine daar uitgebreide artikels over.
(jeukjeuk, but get real)
sven?
Als je nog een vertaling nodig hebt, dit maakt altavista ervan in je Engels:
Insanity Scheunenfund Leerkarosse total loss year of construction 1981, that with aluminum roof no 8221, also no Alpine turbo 122B fronttriebler with 108Ps or 1223 with 93 HP. Who does not know now yet, in order which car it acts, should not read on, or further questions ask to answer me. For connoisseur the following information: Bj. 1981 lt chassis number before the crossbeam front: no more nutzbar(auch for the Freak does not mean to be kunstschmied) simply stop in front slammed, then turned and b-column diagonally to the left the side member twist-right to center passenger seat more eingedueckt.Leider thereby also the dream part besides toss of in the back up to the feather/spring cathedrals is all OK.Ich wanted this part to use around a R5 to 84 for engine haven convert for me would have the coupling points been sufficient - no Problem.Mehrwandiges sheet metal to arrange (100% industrial union) requires body drills - to divide and madly much Zeit.Die the Ersatzteilversorgung(where gets I a new engine - I want finally running driving) let me reorient one's opinion and I develop now a MR2 turbo. Back to the car: No doors, hood, bumper engine, transmission, etc.. Are still present: ON THE LEFT AND ON THE RIGHT!!!!!! Upper and lower wishbone with knuckle, brake disk, brake caliper and emergency brake. Body of ATTACHMENTS: Cheek (nturbo) right be missing left reparable. I was concerned only some weeks with the car. Property loaded from the barn still another half lattice box with parts. Cannot say (Jetronic lattice Drehstaebe wishbone in front etc..) whether these parts all together to the car belong. Property in addition still another service manual R 221, a spare parts catalogue "Tuningkit 200cv" and a manual transmission. Books have me 140 euro can it at the same price erwerben.Ich please all Bieter around understanding for the following Sonderregelung:Von the vehicle became more cost-maximumoffering only approx.. 4000 pieces built. If someone necessary these parts around its car too keep, member in appropriate club is not etc., reproaches I the right, also at two-ton that the third-highest Bieter too sell-places itself you before someone is on maloche and has time the auction end to pursue. I do not have economic interest, am an engine sportsman -- therefore starting from 1 euro greeting Hans ps:Alpine or GT turbo is other cars
Insanity Scheunenfund Leerkarosse total loss year of construction 1981, that with aluminum roof no 8221, also no Alpine turbo 122B fronttriebler with 108Ps or 1223 with 93 HP. Who does not know now yet, in order which car it acts, should not read on, or further questions ask to answer me. For connoisseur the following information: Bj. 1981 lt chassis number before the crossbeam front: no more nutzbar(auch for the Freak does not mean to be kunstschmied) simply stop in front slammed, then turned and b-column diagonally to the left the side member twist-right to center passenger seat more eingedueckt.Leider thereby also the dream part besides toss of in the back up to the feather/spring cathedrals is all OK.Ich wanted this part to use around a R5 to 84 for engine haven convert for me would have the coupling points been sufficient - no Problem.Mehrwandiges sheet metal to arrange (100% industrial union) requires body drills - to divide and madly much Zeit.Die the Ersatzteilversorgung(where gets I a new engine - I want finally running driving) let me reorient one's opinion and I develop now a MR2 turbo. Back to the car: No doors, hood, bumper engine, transmission, etc.. Are still present: ON THE LEFT AND ON THE RIGHT!!!!!! Upper and lower wishbone with knuckle, brake disk, brake caliper and emergency brake. Body of ATTACHMENTS: Cheek (nturbo) right be missing left reparable. I was concerned only some weeks with the car. Property loaded from the barn still another half lattice box with parts. Cannot say (Jetronic lattice Drehstaebe wishbone in front etc..) whether these parts all together to the car belong. Property in addition still another service manual R 221, a spare parts catalogue "Tuningkit 200cv" and a manual transmission. Books have me 140 euro can it at the same price erwerben.Ich please all Bieter around understanding for the following Sonderregelung:Von the vehicle became more cost-maximumoffering only approx.. 4000 pieces built. If someone necessary these parts around its car too keep, member in appropriate club is not etc., reproaches I the right, also at two-ton that the third-highest Bieter too sell-places itself you before someone is on maloche and has time the auction end to pursue. I do not have economic interest, am an engine sportsman -- therefore starting from 1 euro greeting Hans ps:Alpine or GT turbo is other cars