gisteren in hilvarenbeek stond jawel een Renault Spider !!!!, tijdje achteraan gereden maar helaas gaf hij niet echt gas. Was al een oudere man zal wel geen lid zijn maar ik wilde het toch ff laten weten.
Mark coupe16v schreef:Gisteren gezien bij mn dealer
in Hellevoetsluis. Een zilvergrijze 5GTT,
zag er heel netjes uit
Bij navraag bleek dat die jongen bij Renault werkt,
is ie toevallig al lid van hier ?
de eigenaar is verkoper daar het is echt een hele nette auto of hij hier lit is wet ik niet ik zal het hem morgen vragen gr edwin
das mooi!!!
ik heb als het meezit volgende week vrijdag iets heel moois voor de deur staan......dus:
waarschijnlijk gespot in haarlem:
zilveren r5gtt in nieuwstaat,ziet er echt perfect uit
kenteken rg-..-1.
Vandaag te Beethovenlaan in Hilversum een rode Renault 4, 5 deurs. Het leek erop als of de auto net 100% gerestaureerd was omdat de banden ook naar nieuw blinkte en de auto zelf geen vuiltje of roest bevatte en perfect strak in de lak stond.
Vandaag om 20:45 op de provinciaaleweg tussen Leerdam en Vuren; een witte Renault 5 Turbo.
Even geleden 21:30 op parkeerplaats bij de molen in gorinchem; Renault 5 GT Turbo geloof blue sport, met witte velgen zag er erg strak uit zo op het eerste gezicht.
Laatst gewijzigd door RonaldClio16v op do 11 jul 2002 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc schreef:Net gezien (22:15) op de N11, sloeg af ri. Bodegraven. Een GTT ph1 volgens mij wit maar was moeilijk te zien door de schemering. Iemand???
Marc schreef:Net gezien (22:15) op de N11, sloeg af ri. Bodegraven. Een GTT ph1 volgens mij wit maar was moeilijk te zien door de schemering. Iemand???
Cheers Marc
Chris?
Nope.
Er rijdt in Bodegraven wel een phase 1 wit.
Kenteken ZK-83-VH, heeft erg lang te koop gestaan bij de Suzuki garage in Gouda, hij was daar ingeruild op een Vitara. De man die hem daar heeft ingeruild, werkte bij een Peugeot garage in Haastrecht.
En de huidige eigenaar woont in het ozo gezellige Bodegraven..
Gisteravond bij Zuidplein een rode GTT Ph2 met kenteken: TD-26-J*.
En vanmorgen rond 9.00 op de Ringdijk in Rotterdam Schiebroek een grijze clio 16V kenteken 26-HP?
Ray (Zonnebril) schreef:Gisteravond kwam ik terug uit Arnhem, met de clio van me broer, netjes op de rechterbaan, want als ik hard rij krijg ik m niet mee word ik echt met een noodgang ingehaald door een 5 gt turbo. Deze was wit/grijs dofachtig, (beetje de kleur van maik ze nieuwe) met rood turbo achter de deuren aan de onderkant. Er zaten doe standaard turbovelgen onder, die gekromde dikke 5 spaaks. Van wie was ie???
ik denk dat dat een collega is van mijn vriendin, een renault monteur....die heeft een maandje of 2 terug er percies zo een gekocht, een beetje motorisch opgeknapt en rijdt er nu flink mee door
Vandaag gezien bij de RSG Racing Days op het TT-circuit van Assen: een zwarte clio 16v, nog wat andere clio's, een blauwe R5 GTT. Omdat ik niet kon zien of het clubleden waren, heb ik er allemaal een RTC-sticker onder de ruitenwisser gedouwd. Bij het weggaan zag ik nog een donkergroene R19 cabrio. (kon niet zien of het een 16v was)