Afgelopen vrijdag ben ik met 15 anderen wezen karten op de outdoor-kartbaan van Michael Schumacher in Kerpen, Duitsland. Echt supervet! Zeer goede en aan elkaar gewaagde karts, enorm uitdagend circuit en een goede sfeer.
Dus ik zat te denken: Misschien is het wel een leuk idee om een keer met wat mensen van hier te gaan scheuren! Het is alleen niet zo heel goedkoop. Het afhuren van de baan kost per uur 750 euro. Als we met het maximale aantal mensen op de baan zitten is het dus 750/18= ca. 42 euro per persoon. Daarvoor krijg je een kwartier kwalificatie-tijd. Daarna wordt je op de grid gezet op de plek waar je gekwalificeerd bent. En dan gaan de lampies aop groen voor 3 kwartier close-racing! Na afloop is er een prijsuitrijking met bekers en medailles en champagne!
Het is inmiddels 2 dagen geleden en nog kan ik mijn armen amper omhoog krijgen van de spierpijn! Echt niet te geloven, maar het was wel een superdag. Dusseh... Wat denkt men er hier van?
Ideetje? Karten...
er was een topic over het idee om te gaan karten met zijn allen. alleen is die discussie een beetje doodgebloed. Misschien is dit de impuls om het nu eens echt te gaan regelen.
-
- Moderator
- Car: MB
Mooi idee Merijn. Ik doe zeker mee!!!! Lijkt me echt lachen om eens wat langer achter elkaar te karten (ipv 12 min.
).
Dus als er genoeg animo voor is, kunnen we mischien een datum prikken of er een RTC meeting van maken

Dus als er genoeg animo voor is, kunnen we mischien een datum prikken of er een RTC meeting van maken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams