dus om het financiele geheel met de 17 inch maxi wielen nog enigszins binnen de perken te houden besloten om er niet een topmerk onder te gooien.
mede omdat een setje het bij mij geen eeuwen uithoud.
dus wordt een iets geodkoper merk zoals toyo,s, maar iemand maakte me erop attent dat nog zoiets was als marangoni velgen.(italiaans) zelf nooit van gehoord, maar moet volgens zeggen best aardig spul zijn.
dus goedkoop bandje voor veel plezier.
denk dat ik de maat 215-40-17 ga. wil zowiezo op een 7J geen 205 gooien en wil er met 35 wang ookgeen stuiter van maken.
ff een profielschetsje
[img]http://www.marangoni.it/photo/1_zeta_lineab.jpg[/img]
marangoni ? banden iemand bekend mee?
Ik heb er goede ervaringen mee gehad . Goed , niets meer , niets minder .
Hey Dennis heb je maxi laatst voor real life zien staan bij Menno ziet er lekker uit hoor 

Laatst gewijzigd door Foeke op za 13 jul 2002 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
rijd er deze moment mee en zijn redelijk goe zelfs,redelijk wat grip.
195/50/15
voorlopig toch ja, kijk ff op de topic van de ACT:f.n.s verslag staat die ergens op,maar komen 17"OZ op.dennis16v schreef:onder een 21 15 inch wielen???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
<flauw>
Marangoni ken ik alleen als volrubber heftruckbanden. Redelijk wat grip op droog, op nat ging de 13 ton staal geregeld aan het glijden.....
</flauw>

Marangoni ken ik alleen als volrubber heftruckbanden. Redelijk wat grip op droog, op nat ging de 13 ton staal geregeld aan het glijden.....
</flauw>
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)