Wie kan er booskijkers lassen?
en zo ja, wat is de vergoeding?
alvast bedankt voor de genomen moeite!

yep, thats my man! hier is mij auto ook gedaan. waar je wel rekening mee moet houden is dat het dan nog niet gespoten is hè...MyZ schreef:Dit bedrijfje in duitsland kan alles, verbreden van wielkasten, compleet cleanen van je achterklep, bosskijkers etc etc.
http://www.karosserieschmiede-leppen.de/
Inderdaad, is makkelijker+goedkoper en je kan het er snel weer afhalen, hoewel gelast natuurlijk wel iets stoerder staat.5drive schreef:Ehm ik heb laatst een setje gekocht, van polyesther. Is dat niet makkelijker of wil je een ander modelletje?
iets?? nou chris niet overdrijven nou hè.... iets... pfffChris schreef:Inderdaad, is makkelijker+goedkoper en je kan het er snel weer afhalen, hoewel gelast natuurlijk wel iets stoerder staat.5drive schreef:Ehm ik heb laatst een setje gekocht, van polyesther. Is dat niet makkelijker of wil je een ander modelletje?
In de Autostyle catalogus staan wel een stuk of 5 verschillende soorten booskijkers en koplampspoilers voor de R5. Moet die van mij er ook nog eens opzetten, ik had destijds twee verschillende soorten gekocht en gelijk met mijn 5 in kleur laten spuiten, helaas nog geen tijd gehad om ze erop te zetten.
Floris, eventueel kan ik ze wel voor je bestellen.
Wat hebben ze nou nog meer gedaan bij die motorkap van die Clio??MyZ schreef:Dit bedrijfje in duitsland kan alles, verbreden van wielkasten, compleet cleanen van je achterklep, bosskijkers etc etc.
http://www.karosserieschmiede-leppen.de/
Dan had je er copyright op aan moeten vragen!MyZ schreef:Das mijn motorkap! Hadden ze me ook wel even kunnen vertellen. Mijn luchthapper is dichtgemaakt en heeft de opening aan de voorkant.
Bij Leppen heb ik ook mijn auto gebracht. Binnenkort gaat er weer iemand van de RTC heen, maar zeg lekker niet wieMyZ schreef:Das mijn motorkap! Hadden ze me ook wel even kunnen vertellen. Mijn luchthapper is dichtgemaakt en heeft de opening aan de voorkant.
Hmmm... zou kunnen. Weet het iig nie meerNick schreef:Bij Leppen heb ik ook mijn auto gebracht. Binnenkort gaat er weer iemand van de RTC heen, maar zeg lekker niet wieMyZ schreef:Das mijn motorkap! Hadden ze me ook wel even kunnen vertellen. Mijn luchthapper is dichtgemaakt en heeft de opening aan de voorkant.![]()
Die motorkap van je MyZ staat er al een hele tijd op. Heb ik je trouwens al een keer gezegd geloof ik over de MSN.
ik wil wel alleen het blok ruilen....Jasper clio 16v schreef:jup Ray![]()
ik ga mijn clio verkopen en wil een 1.4
iemand interesse ?![]()
Ja, en dan wil je optrekken blijft je achterkant staan, en de voorkant schuift over de grond met motor enzo...Ray (Zonnebril) schreef:ik wil wel alleen het blok ruilen....Jasper clio 16v schreef:jup Ray![]()
iemand interesse ?![]()
jij hebt teveel james bond gekeken.oxje schreef:Ja, en dan wil je optrekken blijft je achterkant staan, en de voorkant schuift over de grond met motor enzo...Ray (Zonnebril) schreef:ik wil wel alleen het blok ruilen....Jasper clio 16v schreef:jup Ray![]()
iemand interesse ?![]()
Of als je een beetje flink een bochtje doortrekt breekt je auto door de midde
Zo ver zijn we nog niet Ray...Het ligt in ieder geval wel in de planningRay (Zonnebril) schreef:ow ja, goeie tip: Bart K kan binnenkort booskijkers lassen, dat heeft ie me ingefluisterd op automaxx....
of is dit teveel inside information??
Dit klopt, 25% bedekt, maar met 1 kleine toevoeging:MyZ schreef:maar wat is nou mooier? plastic shit erop? :-*
En het kan nu ook bij de apk(tot 25%). doe het dan in een keer goed. Maar ja, dat vind ik(persoonlijk)
Goose schreef:Dit klopt, 25% bedekt, maar met 1 kleine toevoeging:MyZ schreef:maar wat is nou mooier? plastic shit erop? :-*
En het kan nu ook bij de apk(tot 25%). doe het dan in een keer goed. Maar ja, dat vind ik(persoonlijk)
Dit heb ik uit APK-Keurmeester, Nummer 17, Juni 2002
"Het beoordelen van de afscherming van lichten en retroreflectoren is bij de laatste aanvulling van de keuringseisen helder omschreven: Het lichtdoorlatende gedeelte mag tot maximaal 25% zijn afgeschermd door rasters en spijltjes. Natuurlijk mag deze afscherming de functie van het licht of de retroreflector niet nadelig beinvloeden."
Bij dit controlepunt gaat het om de beoordeling van het lichtdoorlatende gedeelte van de lichten en retroreflectoren.
De bij bepaalde autotypen 'booskijkertjes' die als 'ooglid' aan de bovenrand van de koplamp zijn gemonteerd- moeten volgens dezelfde afschermnorm worden beoordeeld.
Dus mensen, het BEELD van het licht, daar gaat het om. Je kan voor 15% je koplamp/beeld afgeschermd hebben en er een HEEL SLECHT lichtbeeld van krijgen; wordt ie toch echt op afgekeurd !
Dus eerst iets ervoor plakken van hoe je het voorgesteld had. Dan checken in een garage met koplampstelinrichting/apk-meester erbij. Voordat je permanent iets erin laat lassen, OF je haalt elk jaar effe je motorkap los en zet er een andere op voor de apk...nogal een klus lijkt me voor die paar uurtjes apk.!
Marcel dLC schreef:Bij mijn 19 hebben ze het gedaan bij maximized ( www.maximized.nl ), die doen vooral veel kadettjes, maar willen ook best andere auto's doen.