Voorstellen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Shorty 16v

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Yordy en ik kom uit Druten. Ik werk in de Horeca.

Ik ben sinds een jaar in het bezit van een nederlandse Clio 16v uit 93 met 118.000 km op de teller.

Hij is voor een half jaar opnieuw gespoten in orginele blauwe kleur. Hierbij heb ik de grille uit de bumber en de grille tussen de motekap en de bumper verwijdert en bewerkt met race gaas. Verder is die voorzien van booskijkers, witte zijknipperlichten, een K&N 57i kit. Vorige week zijn de velgen opnieuw gespoten en volgende week wordt die zo'n 4cm voor verlaagt en zo'n 8cm aan de achterkant.Ik zoek dus een 2e handse einddemper 100mm en anders eventueel een nieuwe. Verder zoek ik 2e handse side skirts (ofzo) En een Rally wing. Geen aluminium, maar zo'n één als de Saxo heeft. Deze atributen wil ik het liefst 2e hands, maar anders koop ik ze nieuw. Iemand goedkoop adresje?

Verder wil ik in de toekomst de binnekant onder handen nemen. En eventueel de auoto van onder verlichten. En de achterramen voorzien van blauwe folie.

Genoeg voorgesteld?

Groetjes Yordy
Anonymous

hoi yordy stel je even voor in het daarvoor bedoelde topic: Wie is wie ?

welkom op de site !

topic locked
Gesloten