clio 16v replica

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
hitman

goedendag mensen,

ben sinds de meeting van auto mania een paar leden van jullie club tegen het lijf gelopen.
aangezien ik nu zelf een clio 16v (replica snif snif)
heb d8 ik laat ik me hier maar eens aan melden om te kijken of jullie misschien wat tips kunnen geven over eventuele inbouw van 16v motor.
dat is namelijk wat er aan schort.

weet niet of het hier kan maar heb ook nog foto's van mijn clio en die zijn(al zeg ik het zelf) best de moeite waard om te bekijken.
heeft veel werk in gezeten en zou graag weten wat jullie ervan vinden.
dit is het email adress http://nl.msnusers.com/tomkalkhoven/fot ... lbumlist=2

groeten tom
turboman
Contacteer:

Hallo Tom, nette strakke auto.. Wat is de basis (RL, RN, RT ???)
Nu nog een paar RSi sideskirts eronder!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

He tom

Heb je je toch maar gemeld? eigenlijk had je dit stukje in wie is wie moeten zetten. maar dat kan altijd nog.

En voor de rest. Deze auto ziet er echt heel netjes uit. van afstand is het net een 16v tot je onder de motor kap een :D :D vind.

Een aantal zal tom wel kennen van automania als het goed is. toen had hij de clio ook al bij zich.

frits.
hitman

nou om eerlijk te zijn is hij omgezet van grijs naar geel kenteken waardoor er dus een 1.1 motor inzit aargh.
zoek trouwens nog een 16v dashboard misschien dat iemand my hieraan kan helpen??

had trouwens bij automania mijn corsa nog mee en heb megedaan aan de sprint met een inhoudende porsche(voor de gene die dat gezien/gehoord hebben).

tom
Robert dB.

Welkom bij de club! (Ben je eigenlijk ook direct lid geworden??)

Strakke auto zeg! Ik herriner hem nog wel van AutoMaxx.

Stel je nog ff officieel voor bij Wie is Wie
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Nou ik moet zeggen dat die kar er goed uitziet jammer van de motor. Veel plezier er mee en hou hem heel. patrick :wink:
Anonymous

Ziet er netjes uit. Indien je een 16v motor in wilt gaan bouwen, denk ik, dat je beter een 16v koopt. Eentje met wat plaatwerk schade aan voorzijde ofzo. Een motor kost je al gauw rond de 600-700 euro. Als je geluk hebt, heb je er een comp bij anders moet je die nog op de kop tikken. Vervolgens de versnellingsbak. Je huidige bak zal het niet lang uithouden. Dan de remmerij, die zul je ook aan moeten passen omdat je huidige remmen niet afdoende zullen zijn. Grootste probleem; kabelboom. De bedrading kun je niet zomaar ff over/ omzetten. Alles kan, datg is absoluut waar maar ik denk dat je meer geld en kwijt zult zijn als je alles overbouwt, dan wanneer je een 16v met beetje schade koopt.
-Ray-
Contacteer:

turboman schreef:Hallo Tom, nette strakke auto.. Wat is de basis (RL, RN, RT ???)
Nu nog een paar RSi sideskirts eronder!
die zoek ik ook! als je er nou een paar tegen het lijf loopt, meel me dan even! :)

enne... mooie bak dude!!
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel B.

JA! hier ook sideskirts!
1.4 powerrrrrrr :P
Don't walk the grass... smoke it
Haas
Car: Megane RS

oxje schreef: 1.4 powerrrrrrr :P
inderdaad : 1.4 POWERRRRRRR!!!!

strakke bak trouwens!! welkom bij de club...
Ad van Haperen
Contacteer:

Nog meer 1.4 Powerrrrrrrrrr :lol: alleen deze clio 1.4 rt heeft nie echt zoveel zin meer om zijn power te laten gebruiken :(, Hij zit zeg maar een beetje in elkaar, maar ben waarschijnlijk wel van plan hem weer op te knappen als de schade mee wil vallen. Maar ik ga een beetje off topic ik vind hem er ZEER netjes uitzien idd alleen die motor das wel een beetje HEEL jammer natuurlijk. maarja je kunt nie alles hebben
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

en nog meer 1.4 powerrrrr!!!
Maar dan met een turbo! :lol:

Maar die 16v-nepperd ziet er errrug cool en strak uit man!
mooi gedaan.
maar ja....tis jammer dat t een schaapie in wolfskleren is......
En wat Zeeuw zegt...ik zou gewoon een echte 16v kopen ipv ALLES te veranderen op deze!
Ben je EN erg veel geld kwijt EN erg veel tijd.
TErwijl je in 1 klap voor minder geld een 16v vind!

Ik denk dat je deze namenlijk voor een redelijk prijssie de deur uit kan doen!
Als hij er echt zo strak uit ziet als op de pics...
Onder de noemer "Mooie sportief UITZIENDE auto die ook nog HEEEEEEL zuinig is!!!" :)

Wat je ook doet...succes ermee!

mazzl.
hitman

nou blijf er nog ff in rijden,want hij is toch wel aardig strak.sloten uit de deuren antenne op het dak strak en de achterklep alleen op het slot na strak.
interieur is van een rsi.stoelen vloerbekleding en alle panelen ook. enige wat ik nog zoek is een dashboard(middenconsole is al 16v)

enige nadeel is dat er van die gasten in zo'n laffe bak altijd wetstrijdje willen doen en ik ze met een gebaar van 'ach ik ben toch sneller' ze maar laat gaan want proberen heeft geen zin haha.

tom
Anonymous

ik ook 1.4 power :p,

die clio is leuk gedaan!
vette velgen.
ik ga mee met de rest met het advies...

trouwens...als ik het goed zie, heb je nog geen 16v bumpers voor/achter...of zie ik het nou verkeerd (ff mierneukerij hiero :D )
hitman

nee klopt goed gezien,en ben denk ik ook niet van plan om 16v motor over te bouwen.
ben op het werk al druk zat en dan moet ik thuis ook nog aan een blokje(onder andere) werken.
nee bedankt,gaat bij je eigen spul toch altijd mis(praat uit ervaring haha)

maar in iedergevalbedankt voor de tips en zal weer eens wat foto's plaatsen van als ik met het 16v dashboard aan de gang ga!

tom
Plaats reactie