knipperlichten/achterlichten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ollie

Net effe gesurft bij auto-onderdelen.com...wil in plaats van de "mooie oranje" :-* zijknipperlichten een setje andere kopen. Ze hebben witte en smokey, weet niet welke ik erop zal zetten. Wat vinden jullie mooier? 8)
Ergens anders van die achterlichtafdekkingen gezien...ziet dit een beetje uit als je ze meegespoten hebt in je autokleur? Ik moet toch op pad voor een busje in mijn kleur om een setje booskijkers te spuiten....en als ik toch eenmaal bezig ben! Of is dit vern*@ken van de Clio?

Greetings...Ollie
Anonymous

Aangezien er over smaak niet/juist valt te twisten is er maar een iemand die hierover kan beslissen en dat ben jij.

Das ook gelijk het leuke aan optische 'tuning', je auto helemaal naar jou smaak maken. Gewoon doen wat je zelf het mooiste vind, dan ben je origineel en goed bezig.
Ollie

Vind ik heel mooi gezegd en is natuurlijk ook waar! Maar ja, het is toch ook zo dat het ene gewoon beter uitziet dan het andere (volgens de meerderheid dan).
Iemand van jullie van die achterlichtdingen erop zitten?
Misschien ben ik nu aan het muggeziften, maar ik dacht zoiets van: vraag ook eens wat.

Greetings...Ollie
Patrick L.

Hi,
voor aparte zijknippers moet je hier http://www.reichhard-motorsport.com/index.html maar eens kijken onder "news", staan knippers van helder glas. Voor Clio2 heeele mooie achterlichtunits.
Haas
Car: Megane RS

Patrick L. schreef:Hi,
voor aparte zijknippers moet je hier http://www.reichhard-motorsport.com/index.html maar eens kijken onder "news", staan knippers van helder glas. Voor Clio2 heeele mooie achterlichtunits.
Wat betreft reichhard, weet iemand iets over de leveringen? Zoals levertijd, kosten, enz? Ben niet zo goed in duits, dus het kan best ergens op de site staan en heb ook al gekeken, maar ik snap er vrij weinig van.... :evil:
-Ray-
Contacteer:

ik weet wel dat ik twee keer bij auto onderdelen.com die witte knippers besteld heb, de eerste keer keurig een fax dat ze niet meer op voorraad waren, tweede keer hoorde ik niks meer en nu kreeg ik eergister een mailtje dat het produkt weer leverbaar was. ja jammer joh nou hebbik ze allang....

maar, ze zijn er weer (alleen de glaasjes hè pas op) :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Ollie

Net effe gekeken op die site Reichhard....hebben errug leuke dingen ertussen staan, niet altijd even goedkoop moet ik zeggen, maar ja...voor niks gaat de zon op.
Over de verzendkosten en dergelijke:

Naar het buitenland versturen ze alleen als je het bedrag via de bank overboekt of met je credit-card betaald. Ze boeken het met de credit-card pas af op de dag van levering. Voor de duurdere onderdelen (speciale dingen/motor-dinge/aandrijfdingen etc.) wordt echter dan wel 50% van het totale bedrag al afgeboekt.....als ik het allemaal goed begrepen heb wat er staat.
De verzendkosten zelf staan allemaal mooi in het tabelletje...variërend van 1kg voor 18,90 euro tot 31,5 kg voor 55,20 euro. Voor grotere delen (175 - 200 cm) komt daar nog eens 23,20 euro bij!!! Geen goedkope aangelegenheid dus.

Ik ga in ieder geval eerst eens bij auto-onderdelen.com de knipperlichtjes smokey bestellen en dan meteen twee knipperlichtunits voor voren erbij (zijn niet meer zo geweldig bij mij) en een nieuw grilletje (voor die paar euro). Ga ik daar met wat gaas iets moois van proberen te maken. Wil eigenlijk ook nog twee nieuwe voorlichten, eentje van mij heeft steenslag en nu vocht/damp van binnen. Maar ja, is me nu effe te duur...volgende maand ofzo maar effe doen.
Weet toevallig ook iemand nog ergens zo'n ding met die handgreep aan het koffedeksel uit te halen...ik heb bij de mijne het de renault-letters enzo ervanaf gehaald, maar daar zitten dus nu lelijke gaatjes. Het iets nieuwere model van die van mij heeft daar zo'n mooie met een soort reflectormateriaal zitten, standaard zonder de letters, die zitter er boven

Greetings...Ollie
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Ollie schreef: Weet toevallig ook iemand nog ergens zo'n ding met die handgreep aan het koffedeksel uit te halen...ik heb bij de mijne het de renault-letters enzo ervanaf gehaald, maar daar zitten dus nu lelijke gaatjes. Het iets nieuwere model van die van mij heeft daar zo'n mooie met een soort reflectormateriaal zitten, standaard zonder de letters, die zitter er boven

Greetings...Ollie
jij bedoelt een clio I fase 2/3 achterstrip. die hebben hier al verschillende te koop gestaan. goed opletten dus.
Plaats reactie