3 "tunnel-filmpjes" ik en mijn clio 16v

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jasper16v

heb ff 3 filmpies geupload van mij in actie door/in een tunnel(tje) :D

http://vos-clan.gamepoint.net/clio1.mpg 2,9 mb
http://vos-clan.gamepoint.net/clio2.mpg 5,6 mb
http://vos-clan.gamepoint.net/clio3.mpg 3,7 mb

je kan het beste de bestanden opslaan en ze dan afspelen

[edit]
was 2x een . vergeten, moeten het nu doen
Laatst gewijzigd door Jasper16v op di 9 jul 2002 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
frank_williams

2 en 3 lijken niet echt te werken.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

2 en 3 doen het niet ??

kan ze niet downloaden..
Jasper16v

fixed
Anonymous

mooi geluidje en mooie filmpjes. top gedaan
Haas
Car: Megane RS

duidelijk een lekker geluidje en een fijne auto >-) >-) !!! Is dat trouwens een Badgirlspoiler die ik daar zie? Fijn ding :D ...alleen $$$$$$$$.....
Robert dB.

uhmm ik zal ook eens een filmpie maken vanuit me auto door de welbekende beruchte tunnel :D :D
Anonymous

Geinge filmpjes goede server ook, downlaoden gaat lekker snel :) Leuk geluidje hoor!
Maus

Robert dB. schreef:uhmm ik zal ook eens een filmpie maken vanuit me auto door de welbekende beruchte tunnel :D :D
Doe dat! :D
rasit..

haaz schreef:duidelijk een lekker geluidje en een fijne auto >-) >-) !!! Is dat trouwens een Badgirlspoiler die ik daar zie? Fijn ding :D ...alleen $$$$$$$$.....

hey haaz, als jij je uitlaat gaat verbouwen zoals ik toen zei dan heb jij dit geluid X 10 :)
Haas

Rasit.. schreef:
haaz schreef:duidelijk een lekker geluidje en een fijne auto >-) >-) !!! Is dat trouwens een Badgirlspoiler die ik daar zie? Fijn ding :D ...alleen $$$$$$$$.....

hey haaz, als jij je uitlaat gaat verbouwen zoals ik toen zei dan heb jij dit geluid X 10 :)
Dat is fijn :D:D:D:D:D. Ik ga morgenavond een 16V einddemper ophalen bij robclio16V en dan gaak die over 15 dagen verbouwen, eerst vakantie namelijk, en dan hoop ik dat het idd zo klinkt als jij zegt, ik ben echt kei benieuwd!!! Je hoort t nog hoor....
Anonymous

Erg prettig geluidje en mooie filmpies. Top! :)
-Ray-
Contacteer:

Robert dB. schreef:uhmm ik zal ook eens een filmpie maken vanuit me auto door de welbekende beruchte tunnel :D :D
mmmm jaaaaa lekker doen ga door vooral zo ja lekker meer meer meer jaaaaaaaaaaaaaaah!! :lol: :wink:
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas

Ray (Zonnebril) schreef: mmmm jaaaaa lekker doen ga door vooral zo ja lekker meer meer meer jaaaaaaaaaaaaaaah!! :lol: :wink:
zeg, pas je wel op dat de tafel waar je pc'tje op staat niet omhoog komt ;) :lol:
Plaats reactie